Przetargi.pl
Przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Leśnictwa Gołuń

Nadleśnictwo Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6862869 , fax. 058 6862869
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kościerzyna
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 6 6
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6862869, fax. 058 6862869
    REGON: 19003674300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Leśnictwa Gołuń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Leśnictwa Gołuń. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej specyfikacją lub SIWZ, w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Prace wykonywane na przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN) Wadium musi znaleźć się na koncie bankowym Zamawiającego w terminie do dnia 2009-11-13 do godz. 08:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: A: pieniądzu: B: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Starogard Gd. 54 2030 0045 1110 0000 0040 3720 C: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie pieniężne); D: gwarancjach bankowych; E: gwarancjach ubezpieczeniowych F: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). G: Kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy złożyć w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 złotych. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń. 5. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń. 6. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8. Wykaz, co najmniej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość wykazanych robót budowlanych winna wynosić, co najmniej 80 % wartości robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 9. Oświadczenie z art. 22 i 24. 10. Formularz oferty. 11. Kosztorys inwestorski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach