Nadleśnictwo Miękinia ogłasza przetarg
- Adres: 55-330 Miękinia, ul. Sportowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3140063(64) , fax. 713 178 184
- Data zamieszczenia: 2019-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Miękinia
ul. Sportowa 2
55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
tel. 71 3140063(64), fax. 713 178 184
REGON: 93102401400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miekinia.wroclaw.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miękinia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Wawrzeńczyce wraz z wymianą ogrodzenia i wydzieleniem osobnego wejścia dla interesantów - II przetarg. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Wawrzeńczyce wraz z wymianą ogrodzenia i wydzieleniem osobnego wejścia dla interesantów. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest przy ul. Kąteckiej 15 w Wawrzeńczycach (dz. nr 286 obr. ew. Wawrzeńczyce nr 0013). Planowane prace obejmują przebudowę części parteru i dobudowę przedsionka do budynku mieszkalnego, wraz z niezbędnymi dla tego celu pracami instalacyjnymi i budowlanymi. Aby zrealizować zamierzenie Inwestora – Nadleśnictwa Miękinia, tzn. przebudowę budynku leśniczówki wraz z wymianą ogrodzenia i wydzieleniem osobnego wejścia dla interesantów do kancelarii Leśnictwa Wawrzeńczyce – zdecydowano o przebudowie części budynku, przeniesieniu kancelarii z sieni wejściowej do pomieszczenia sąsiadującego, wykonanie osobnego wejścia z przedsionka wejściowego do części kancelaryjnej. W tym celu zaprojektowano nową kubaturę w dobudowanym do budynku przy elewacji bocznej przedsionku – przybudówce w formie murowanego zamkniętego ganku. Kompozycja architektoniczna głównej bryły budynku nie zmieniła się – dach dwuspadowy, układ kalenicowy równoległy do frontu działki (drogi) pozostał bez zmian; wysokość elewacji frontowej i kalenicy bez zmian. Jednocześnie zdecydowano o wykonaniu nowego ogrodzenia z frontu budynku w jednolitej formie ogrodzenia sztachetowego (pionowe elementy drewniane). Wykonane zostanie dodatkowe dojście do przedsionka kancelarii – przybudówki dla interesantów do drogi gruntowej wraz z dodatkową furtką w ogrodzeniu posesji. Przejście zostanie dodatkowo wygrodzone od części mieszkalnej działki. Kompletną dokumentację projektową stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Wycena prac powinna zostać wykonana zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz na podstawie załączonych do dokumentacji przetargowej przedmiarów robót w formacie pdf i Normie (.ath). Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową, b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, c) szczegółowymi przedmiarami robót, d) właściwymi normami polskimi i branżowymi oraz przepisami i ustawami, e) specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zapisami umowy, f) zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego, g) prawomocną decyzją pozwolenia na budowę. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej, obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz przepisów BHP i PPOŻ. Wszystkie wykazane materiały i urządzenia oraz przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie minimalnych, wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Przywołane w dokumentacji projektowej i specyfikacji normy, aprobaty, atesty itp. dokumenty służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych wykonania – każdorazowo Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych zawartych w dokumentacji oraz uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na rozwiązanie równoważne. Wszystkie materiały budowlane i urządzenia przed wbudowaniem muszą być zatwierdzone pisemnie przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty i deklaracje w języku polskim załączone do zatwierdzanych materiałów. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym i użytkowanym.Zamawiający informuje, że całość złomu pozyskanego przy przebudowie pomieszczenia gospodarczego i robotach instalacyjnych jest własnością Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy prac miejsce składowania pozyskanego złomu. Wskazane miejsce będzie zlokalizowane na posesji leśniczówki Leśnictwa Miękinia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 15 1600 1462 1028 2017 4000 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium na „Przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Wawrzeńczyce wraz z wymianą ogrodzenia i wydzieleniem osobnego wejścia dla interesantów – II przetarg”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – z tłumaczeniem na Język polski. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową wg. załączonego przedmiaru robót – załącznik nr 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa komunikacji oraz infrastruktury drogowej w mieście Prochowice
Dodano: 2024-07-10 - Przebudowa infrastruktury drogowej, parkingów oraz infrastruktury towarzyszącej w Polanicy-Zdroju
Dodano: 2024-07-10