Przetargi.pl
„Przebudowa budynku komunalnego w miejscowości Krępa na mieszkania socjalne"

Gmina Iwaniska ogłasza przetarg

  • Adres: 28570 Iwaniska, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 601 254 , fax. 158 601 240
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwaniska
    ul. Rynek 3
    28570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 601 254, fax. 158 601 240
    REGON: 83040982100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwaniska.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa budynku komunalnego w miejscowości Krępa na mieszkania socjalne"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie budynku komunalnego w miejscowości Krępa na mieszkania socjalne wraz z zagospodarowaniem terenu, uzyskaniem pozwolenia na budowę i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (w systemie zaprojektuj i wybuduj) Istniejący budynek jest obiektem składającym się z dwóch brył połączonych łącznikiem mieszczącym dwie kondygnacje nadziemne. Docelowo budynek będzie nie podpiwniczony. W budynku przewidziano w sumie 20 mieszkań: • 4 jednopokojowe, • 14 dwupokojowych, • 2 trzypokojowe. Na kondygnacji parteru, w łączniku, zaplanowano wejście główne do budynku wraz z klatką schodową. Na parterze planowane jest : 9 mieszkań, drugie wejście do budynku z klatką schodową, komórki lokatorskie i kotłownia gazowa. Na piętrze zaplanowano 11 mieszkań. Komunikacja pomiędzy piętrami odbywa się za pomocą dwóch klatek schodowych. Liczba kondygnacji nadziemnych: 2 Wymiary budynku po obrysie 16,44x55,45m. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) i koncepcji programowo-przestrzennej – stanowiącym załącznik do SIWZ zwanym dalej dokumentacją. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych i dostaw związanych z wyposażeniem produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) i koncepcji programowo-przestrzennej. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów Zamawiającemu. Zakres rzeczowy realizowanej inwestycji; W zakres opracowania wchodzić będzie: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, oraz budowa na podstawie tej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego 2. Kosztorys inwestorski i STWiORB 3. Uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, 4. Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową i STWiORB 5. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.3 „Infrastruktura zdrowotna i społeczna" Osi 7 „Sprawne usługi publiczne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach