Przetargi.pl
Przebudowa budynku gospodarczego Ochoża

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew ogłasza przetarg

  • Adres: 21230 Sosnowica, Aleja Kasztanowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 912 125 , fax. 825 912 125
  • Data zamieszczenia: 2017-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew
    Aleja Kasztanowa 13
    21230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 825 912 125, fax. 825 912 125
    REGON: 11001693500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gospodarczego Ochoża
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Przebudowa budynku gospodarczego Ochoża”. Prace obejmują przebudowę budynku gospodarczego o numerze inwentarzowym 108/97 położonego na działce o numerze 180 w miejscowości Makoszka gmina Dębowa Kłoda. Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony. Projektowana przebudowa obejmuje między innymi: - Przebudowę układu pomieszczeń, - Wymianę stolarki okiennei i drzwiowej, - Przebudowę stropu nad parterem, - Wymianę więźby dachowej, - Zmianę pokrycia dachu na blachodachówkę - Wykonanie elewacji z tynkiem cienkowarstwowym - Wykonanie instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, wodociągowej, kanalizacyjnej - Wykonanie posadzek i opaski wokół budynku Podstawowe dane techniczne budynku: - Powierzchnia zabudowy 141,24 m2 - Powierzchnia użytkowa 91,26 m2 - Kubatura 680,00 m3 - Kategoria zagrożenia ludzi ZL IV - Kategoria odporności pożarowej E - Wisokość budynku w kalenicy 6,31 m - Obrys budynku 16,43 m x 8,00 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiary robót, dokumentacja projektowo- techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Przedmiar robót— załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Dokumentacja proj.-techniczna- załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45200000-9 45262300-4 45262500-6 45111300-1 45410000-4 45261210-9 3. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, termin wygaśnięcia uprawnień z tytułu rękojmi zostanie wydłużony umową stron do 5 lat. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową. 5. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. 6. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.290 z dnia 2016.03.08) normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 7. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację właściwości użytkowej lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zadania. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy; polskie aprobaty techniczne; polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych; krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 t.j. z dnia 2016.09.28). 8. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy PZP, a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. 9. Wykonawcy mają możliwość dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego do budowy w celu zapoznania się z warunkami zróżnicowania terenu i istniejącą siecią dróg dojazdowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza dalszego podziału zamówienia. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający wymaga stosownie do dyspozycji art.29 ust 3 lit. a ustawy Pzp, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy. Pracownicy zatrudnieni na okres realizacji zamówienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz.1502 z późn.zm.) z wynagrodzeniem równym lub przekraczającym równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002r.nr 200, poz. 1679 z poźn.zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym nie krótszym niż 3 dni wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że dany pracownik jest objęty zgłoszeniem do ZUS -ZUA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach