Przetargi.pl
Przebudowa budynku gospodarczego na terenie cmentarza komunalnego w Oleśnie wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budowa przyłącza kanalizacyjnego

Gmina Olesna ogłasza przetarg

  • Adres: 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3597841-44 w. 204 , fax. 034 3597283
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olesna
    ul. Pieloka 21 21
    46-300 Olesno, woj. opolskie
    tel. 034 3597841-44 w. 204, fax. 034 3597283
    REGON: 00052572500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gospodarczego na terenie cmentarza komunalnego w Oleśnie wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budowa przyłącza kanalizacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia publicznego będą roboty budowlane polegające na: Przebudowie budynku gospodarczego na terenie cmentarza komunalnego w Oleśnie wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budowie przyłącza kanalizacyjnego. Roboty budowlane w obrębie budynku będą obejmować pracez zakresu branży ogólnobudowlanej, w tym prace rozbiórkowe, branży elektrycznej oraz sanitarnej. W wyniku robót budowlanych zostaną wykonane: nowy układ funkcjonalny oraz zmiany w zakresie konstrukcji i wykończenia budynku. Przebudowa ma na celu: polepszyć warunki sanitarne w toaletach publicznych oraz warunki funkcjonowania biura cmentarnego, wymianę elementów budynku nie spełniających swojej funkcji na nowe, odnowę budynku i poprawę estetyki obiektu wpisując jego bryłę w charakter cmentarza, a także zmniejszyć uciążliwość obiektu dla środowiska. Przebudowa nie zmienia bryły budynku. Branża ogólnobudowlana obejmuje wykonanie m.in. następujących prac: całkowita rozbiórka konstrukcji i poszycia dachu, wykonanie nowego dachu (konstrukcja krokwiowa analogiczna z obecną), wykonanie nowej elewacji budynku, docieplenie budynku na zewnątrz, rozbiórka niektórych ścian działowych, wykonanie nowych ścian działowych, roboty murarskie - zamurowania otworów i inne, skucie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie nowych tynków, w tym okładzin z tynku mozaikowego, wykonanie sufitów podwieszanych z płyty gipsowo- kartonowej, malowanie ścian i sufitów farbami silikatowymi, wykonanie na ścianach okładzin z płytek ceramicznych, izolacja podłóg styropianem, wyłożenie podłóg płytkami ceramicznymi, montaż poręczy i uchwytów w pomieszczeniach dla osób niepełnosprawnych, adaptacja komina na pion wentylacyjny, montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz inne. Branża elektryczna obejmuje m.in.: demontaż istniejącego zasilania napowietrznego, wykonanie zasilania z istniejącego budynku gosp., zabudowę tablicy bezpiecznikowej - obudowa dwurzędowa modułowa, wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego, instalacja gniazd wtykowych jednofazowych, hermetycznych, ogólnego przeznaczenia, łączników oświetleniowych, instalacja zasilania wentylatorów wywiewnych, grzejników elektrycznych, kurtyny powietrznej, elektrycznego ogrzewacza wody, montaż opraw oświetleniowych, instalacja urządzeń ochrony przeciwporażeniowe i przeciwprzepięciowej oraz inne. Branża sanitarna obejmuje m.in.: wykonanie instalacji wody zimnej (od istniejącego węzła wodomierzowego w budynku gosp. do podejść pod armaturę czerpalną) i ciepłej (indywidualny podgrzewacz pojemnościowy), uzupełnionej armaturą kulową mufową, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, w tym budowa przyłącza kanalizacyjnego (roboty mechaniczne), na pionach kanalizacyjnych napowietrzniki, rury wywiewne i czyszczaki z pokrywami, kanalizacja wewnętrzna pod posadzką budynku, wykonanie instalacji grzewczej z grzejników elektrycznych, wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej. 3.2 Stan istniejący. Obecnie budynek gospodarczy służy funkcjonowaniu cmentarza komunalnego - znajduje się w nim biuro cmentarne i pomieszczenia dla administratora cmentarza oraz toalety publiczne suche (damskie i męskie) dla odwiedzających cmentarz. Działka cmentarza zabudowana dwoma budynkami parterowymi. Budynek gospodarczy jednobryłowy na planie prostokąta, niepodpiwniczony, przykryty dachem jednospadowym. Budynek wyposażony w instalację elektryczną oświetleniową i zasilającą, przyłącze zimnej wody użytkowej, ogrzewany piecem (tzw. kozą). Budynek nie posiada instalacji C.O., C.W.U., wentylacyjnej, gazowej, kanalizacji sanitarnej. Działka jest ogrodzona i posiada dojazd z drogi publicznej. Na działce istnieją alejki dla komunikacji pieszej, wyłożone kostką betonową. Na działce znajduje się zieleń wysoka. Nie zostały zaprojektowane zmiany w zagospodarowaniu działki na poziomie terenu (ciągi komunikacyjne, zabudowa naziemna, zieleń). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, wytyczne wykonawcze z przedmiarami robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji robót budowlanych. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń o odpowiednich paramentach i właściwościach użytkowych, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi - w tym przypadku Zamawiający może w toku realizacji zamówienia zażądać potwierdzenia w formie właściwych zaświadczeń, atestów czy certyfikatów, że oferowane dostawy i roboty budowlane odpowiadają określonym w dokumentacji wymaganiom. 3.3 Lokalizacja inwestycji: Budynek gospodarczy na cmentarzu komunalnym w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Powstańców Śląskich, działka nr 3726/247, obręb ul. Pieloka, miasto Olesno. 3.4 Warunki realizacji: 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu, powstałe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, terminowo oraz fachowo, winien okazywać troskę i dbałość o powierzone mienie. 4. Za przestrzeganie przepisów bhp, p.poż. przy wykonywaniu prac odpowiedzialnym jest Wykonawca. 5. Zamawiający nie udostępni Wykonawcy żadnych pomieszczeń gospodarczych dla pracowników wykonujących prace remontowe oraz dla sprzętu budowlanego. 6. Wykonawca ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych robót objętych przedmiotem przetargu. 7. Komplet materiałów do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy we własnym zakresie. 8. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. 9. Odpowiednie atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dotyczące zastosowania materiałów i urządzeń Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na jego żądanie. 10. Roboty wykonane będą zgodnie z dokumentacją techniczno- projektową, w tym Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarem Robót oraz Wytycznymi Wykonawczymi. 3.5 Warunki odbioru: 1. Przedmiotem odbioru końcowego jest przedmiot umowy. 2. Po faktycznym zakończeniu robót, Wykonawca powiadomi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od zakończenia robót, Zamawiającego oraz w porozumieniu z Nim wyznaczy datę odbioru końcowego robót przypadającą nie później niż termin końcowy realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Za datę zakończenia robót przyjmuje się datę powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę o gotowości do odbioru końcowego, o ile roboty zostaną odebrane. 4. Zamawiający dokona odbioru końcowego robót w terminie oznaczonym zgodnie z pkt. 2 i sporządzi niezwłocznie protokół z przyjęcia robót. 5. Ostateczne rozliczenie między stronami nastąpi na podstawie faktury końcowej, wystawionej przez Wykonawcę w terminie 5 dni od daty odbioru końcowego. 6. Strony postanawiają, że z czynności odbioru końcowego, jak i odbiorów częściowych, będzie spisany protokół zdawczo - odbiorczy, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. 7. Strony ustalają następujące postanowienia szczegółowe w sprawie procedury odbioru końcowego: odbiór przeprowadzony zostanie na podstawie ustalonego z Zamawiającym trybu roboczego po uprzednim przedłożeniu protokołów odbiorów częściowych, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, atestów dotyczących materiałów i urządzeń. 8. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, stosuje się właściwe postanowienia umowy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru częściowego wykonanych robót na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, na żądanie Wykonawcy zgłoszone w ciągu 2 dni od faktycznego zakończenia części robót, po sprawdzeniu przez Zamawiającego prawidłowości wykonanej części robót. Wówczas wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktur częściowych, obejmujących wykonaną i odebraną część robót budowlanych, wystawionych w terminie 3 dni od daty odbioru częściowego. Zapłata na podstawie faktur częściowych płatna będzie w terminie 14 dni od chwili dostarczenia faktury VAT wraz z kompletem dokumentów odbiorowych do Urzędu Miejskiego w Oleśnie. UWAGA !!! Z zakresu niniejszego zamówienia podlegają wyłączeniu wymienione niżej roboty budowlane w pomieszczeniach nr 2 (biuro), 3 (pomieszczenie socjalne) i 7 (pomieszczenie gospodarcze) uwzględnione w dokumentacji techniczno-projektowej: 1) roboty wykończeniowe posadzek, 2) ułożenie płytek na ścianach, 3) tynkowanie i malowanie ścian, 4) montaż armatury sanitarnej, 5) wykonanie stolarki drzwiowej z pomieszczenia nr 2 do pomieszczenia nr 3 (1x 90/200), 6) montaż opraw oświetleniowych, gniazd i włączników, 7) wykonanie sufitów podwieszanych. Powyższe oznacza, iż zakres materiałów i nakład robocizny niezbędnych do wykonania tych prac ulega odpowiednio zmniejszeniu. Prace te zostaną wykonane przez zarządcę cmentarza bądź będą przedmiotem II etapu zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w pomieszczeniach nr 2 (biuro), 3 (pomieszczenie socjalne) i 7 (pomieszczenie gospodarcze) wyłącznie wymienionych niżej robót budowlanych: 1) wykonanie instalacji elektrycznej (rozprowadzenie z montażem puszek instalacyjnych), 2) wykonanie instalacji sanitarnej wodnej i kanalizacyjnej do miejsca przyłączenia armatury, 3) wykonanie instalacji wentylacyjnej w pełnym zakresie zgodnie z projektem budowlanym. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia własnym kosztem i staraniem wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, dokonania własnych obmiarów oraz ich weryfikacji z przedmiarami robót Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach