Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 125a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
- Data zamieszczenia: 2013-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
ul. Poznańska 125a 125a
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
REGON: 30077008800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpleszew.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku garażowego na magazyn odpadów medycznych - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku garażowego na magazyn odpadów medycznych. Etap I przewiduje wykonanie pomieszczeń magazynu odpadów oraz pomieszczeń socjalnych wraz z dociepleniem całości budynku poza częścią garażową. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. W skład dokumentacji wchodzą specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, opisy techniczne oraz rysunki. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Dlatego, wykaz elementów rozliczeniowych (przedmiar robót) informuje Wykonawcę tylko o zakresie robót i innych świadczeń, stanowiących przedmiot wyceny. Natomiast, nie zawiera żadnych wiążących ustaleń ilościowych. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 5. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie dowolnej części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca musi podać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Brak wskazania w ofercie części zamówienia/zakresu robót, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom będzie rozumiany jak oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie bez podwykonawców i skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i w trakcie jej realizacji. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Zamawiający informuje Wykonawcę, że posiada wdrożone następujące normy: a) PN-EN ISO 9001:2001 Systemy Zarządzania Jakością b) PN-EN ISO 14001:2005 Systemy Zarządzania Środowiskowego c) PN-N 18001:2004 Systemy Zarządzania BHP i zobowiązuje Wykonawcę do przestrzegania przepisów i zasad postępowania wynikających z ww. norm w czasie realizacji zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Wymagania organizacyjne: prace związane z wykonaniem zamówienia będą przebiegać podczas normalnej pracy szpitala, dlatego wszystkie prace muszą być realizowane w sposób możliwie najmniej uciążliwy i uzgadniane wcześniej z Zamawiającym. 7. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Przez Okres gwarancji Zamawiający rozumie gwarancję na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. 8. Uwaga! Ilekroć w dokumentacji projektowej wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone sformułowanie lub równoważne, tzn. że Wykonawca może przyjąć do kalkulacji artykuły inne niż wskazane pod warunkiem, że charakteryzują się one funkcjonalnością lub parametrami nie gorszymi niż wskazane artykuły. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA KORYTARZA ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z DOSTOSOWANIEM PARTERU BUDYNKU RATUSZA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W KOŚCIANIE, RYNEK 1
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z remizą OSP w Babkowicach - etap II
Dodano: 2016-04-05 - PRZEBUDOWA KORYTARZA ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z DOSTOSOWANIEM PARTERU BUDYNKU RATUSZA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2016-03-03 - Przebudowa z nadbudową i rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania dawnego budynku oświatowego na budynek mieszkalny wielorodzinny - Etap II
Dodano: 2016-02-16 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku sali operacyjnej wraz z rozbiórką jego części oraz utwardzenie terenu działki wokół budynku sali operacyjnej przy ul. Kaliskiej 1 we Wrześni
Dodano: 2015-11-02 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z remizą OSP w Babkowicach - etap I
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koninie przy ul. Kościuszki 37 B, 62-500 Konin.
Dodano: 2015-08-21 - Przebudowa z nadbudową i rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania dawnego budynku oświatowego na budynek mieszkalny wielorodzinny - Etap I
Dodano: 2015-05-04 - Przebudowa i rozbudowa budynków komunalnych przy ul. Wiosny Ludów 11 i 13 w Koninie
Dodano: 2014-07-23