Przetargi.pl
Przebudowa budynku „Domu Seniora” i zmiana sposobu użytkowania piętra z pomieszczeń dydaktycznych na pomieszczenia biurowe, mieszczącego się w Kole przy ul. Powstańców Wlkp. 8

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 262 81 84 lub 63 272 13 79 , fax. 63 262 81 92
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Stary Rynek 15
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 63 262 81 84 lub 63 272 13 79, fax. 63 262 81 92
    REGON: 37304890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mopskolo.nv.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku „Domu Seniora” i zmiana sposobu użytkowania piętra z pomieszczeń dydaktycznych na pomieszczenia biurowe, mieszczącego się w Kole przy ul. Powstańców Wlkp. 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku „Domu Seniora” i zmiana sposobu użytkowania piętra z pomieszczeń dydaktycznych na pomieszczenia biurowe, mieszczącego się w Kole przy ul. Powstańców Wlkp. 8 2. Opis robót budowlanych: Przebudowa pomieszczeń polegać będzie na wykonaniu w nich robót budowlanych niezbędnych do użytkowania w nowej funkcji oraz wydzielenia strefy pożarowej. Roboty te polegały będą na: -rozbiórce części ścian działowych, -rozbiórce podłóg w tym zerwaniu wykładziny podłogowej i skuciu terakoty, -skuciu glazury, -wykonaniu nowych ścian działowych z płyt GK lub murowanych, -przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, -wykonanie tynków, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, -przygotowanie podłoża pod posadzki, -wykonanie posadzek z płytek i w części pom. z wykładziny PCV, montażu stolarki drzwiowej w tym drzwi o wskazanej klasie odporności ogniowej. W ramach inwestycji wykonać należy także instalację wodociągową cwu, zwu, instalację wod-kan oraz instalację wodociągowa p.poż. oraz instalację elektryczną w tym oświetlenia podstawowego, awaryjno-ewakuacyjnego, inst. gniazd. 3. Szczegółowy zakres projektowanych robót określony został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i STWiORB. 4. Zamawiający wymaga, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust. 3a ustawy, zatrudnienia w zakresie realizacji niniejszego zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: następujące prace fizyczne objęte zakresem projektu budowlanego i przedmiaru robót – roboty betoniarsko- zbrojeniowe, konstrukcyjno- montażowe, instalacyjne oraz prace wykończeniowe. Szczegółowy opis dot. zatrudnienia osób zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty- wg załącznika nr 1 do SIWZ b) oświadczenie o zastosowanych materiałach- wg załącznika nr 6 c) pełnomocnictwo ( o ile ofertę składa pełnomocnik) do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy d) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy PZP., wg zał. nr 3 do SIWZ. Wykonawca składa je w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej : http://bip.mopskolo.nv.pl/m,15,zamowienia-publiczne.html, informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach