Przetargi.pl
Przebudowa budynku Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu z przeznaczeniem na siedzibę Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o.

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
    REGON: 20610504000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu z przeznaczeniem na siedzibę Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fragmentu parteru, pierwszego i drugiego piętra wraz z półpiętrami budynku Centrum Biznesu Grafit, zwanym dalej także „Obiektem”, z przeznaczeniem na siedzibę Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o. przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, dz. nr 11/3, 14/7, AM-11, obręb Plac Grunwaldzki. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45421146-9 Sufity 45421146-9 Ścianki działowe 45442100-8 Roboty malarskie 45410000-4 Tynkowanie 45321000-3 Izolacja cieplna 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45431000-7 Kładzenie płytek 45421000-4 Roboty w zakresie stolarski budowlanej 45450000-6 ROBOTY BUDOWLANE WYKOŃCZENIOWE, POZOSTAŁE 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli 45331200-8 INSTALOWANIE URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH 45330000-6 Instalacje wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej 45331000-7 Instalacje centralnego ogrzewania 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych 45314320-0 Instalowanie okablowania strukturalnego 4. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego (Część I) o roboty wskazane w zamówieniu opcjonalnym (Część II). Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie zawiadomienia, które Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż do dnia 15 lipca 2019r. w formie pisemnej na adres wskazany przez Wykonawcę w umowie, lub w formie elektronicznej na adres email wskazany przez Wykonawcę w umowie. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego. Cena oferty (brutto) obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i stanowi sumę ceny za wykonanie zamówienia podstawowego (Część I) oraz ceny za wykonanie zamówienia opcjonalnego (Część II). Zamawiający w ramach kryterium cenowego (przy ocenie złożonych ofert) weźmie pod uwagę cenę brutto stanowiącą sumę ceny brutto za wykonanie zamówienia podstawowego (Część I) oraz ceny brutto za wykonanie zamówienia opcjonalnego (Część II). W formularzu oferty Wykonawca poda cenę za wykonanie zamówienia podstawowego (Część I) i opcjonalnego (Część II). Wartością zamówienia jest wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia podstawowego (Część I). Kwota, którą Zamawiający wskazuje bezpośrednio przed otwarciem ofert nie obejmuje wartości zamówienia objętego prawem opcji. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 5. W celu możliwości skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji przedmiot zamówienia podzielono na dwie następujące Części: 1) Zamówienie podstawowe (Część I), w tym: a) wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie fragmentu parteru, pierwszego i drugiego piętra wraz z półpiętrami oraz przebudowie elewacji budynku Centrum Biznesu ,,Grafit’’ z przeznaczeniem na siedzibę Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o. przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 843/2019 z dnia 01.03.2019r. (z wyłączeniem zakresu stanowiącego przebudowę pomieszczeń parteru). Zakres prac zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 7a do SIWZ obejmuje, w szczególności: • wydzielenie z przestrzeni pierwszego i drugiego piętra (wraz z półpiętrami) w budynku pomieszczeń przeznaczonych pod planowaną funkcję biurową dla pracowników decyzyjnych oraz merytorycznych, biurowo-socjalną, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie gospodarcze oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne, • demontaż wskazanych ścian działowych, • wykonanie ścian działowych w technologii szkieletowej, systemowej, • wykonanie ścian działowych szklanych, systemowych, • wykonanie nowych otworów okiennych w ścianie zewnętrznej, • wykonanie drzwi wewnętrznych, • wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej na potrzeby nowych pomieszczeń • higieniczno-sanitarnych, przestrzeni biurowo-socjalnej oraz pomieszczenia socjalnego, • modernizację istniejącego systemu wentylacyjnego pełniącego również rolę systemu • grzewczego i częściowo chłodzenia, • modyfikacja systemów CCTV, DSO, SAP, • rozbudowę/przebudowę instalacji tryskaczowej • wykonanie posadzek z płytek ceramicznych i wykładzin we wskazanych pomieszczeniach, • wykonanie ażurowych sufitów podwieszanych we wskazanych pomieszczeniach, • wykonanie oświetlenia wewnętrznego, • wykonanie wzmocnienia konstrukcji budynku w zakresie stropu (strop między parterem a pierwszym piętrem) i słupów (wzmocnienie słupów w poziomie parteru i garażu budynku). b) wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie parteru budynku biurowego ,,Grafit’’ przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 969/16 z dnia 03.03.2016r. (z wyłączeniem zakresu stanowiącego przebudowę pomieszczeń Biura Obsługi Klienta Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS). Zakres prac zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 7b/1, 7b/2, 7b/3, 7b/4, 7b/5 do SIWZ obejmuje, w szczególności: • wydzielenie z przestrzeni parteru w budynku Grafit pomieszczeń przeznaczonych pod planowaną funkcję biurową, poczekalnię, pomieszczenia pomocnicze i magazynowe, pomieszczenie socjalne, oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne, • demontaż wskazanych ścian, • wykonanie ścian działowych w technologii szkieletowej, systemowej, • wykonanie ścian działowych szklanych, systemowych, • wykonanie nowych otworów okiennych w ścianie zewnętrznej, • wykonanie drzwi wewnętrznych, • wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej na potrzeby nowych pomieszczeń • higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczenia socjalnego, • modernizację istniejącego systemu wentylacyjnego, • modernizację istniejącego układu zasilania c.o. oraz uzupełnienie systemu ogrzewania przez grzejniki elektryczne, • doprowadzenie (przez hol) oraz modernizację instalacji elektrycznej oraz teleinformatycznej, • modyfikacja systemów CCTV, DSO, SAP, • rozbudowę/przebudowę instalacji tryskaczowej • wykonanie posadzek z płyt ceramicznych we wskazanych pomieszczeniach, • wykonanie wykończenia fragmentu ściany z płyt pleksi we wskazanym pomieszczeniu, • wykonanie ażurowych sufitów podwieszanych we wskazanych pomieszczeniach, • wykonanie oświetlenia wewnętrznego, montaż płyt akustycznych na stropach oraz ścianach. c) wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pierwszego piętra na pomieszczenia biurowe dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w budynku usługowo-biurowym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 2252/16 z dnia 16.05.2016r. Zakres prac zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 7c/1, 7c/2, 7c/3, 7c/4, 7c/5 do SIWZ obejmuje, w szczególności: • wydzielenie z przestrzeni pierwszego piętra w budynku pomieszczeń przeznaczonych pod planowaną funkcję biurową dla pracowników decyzyjnych oraz merytorycznych, biurowo-socjalną, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie gospodarcze oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne, • demontaż wskazanych ścian działowych, • wykonanie ścian działowych w technologii szkieletowej, systemowej, • wykonanie ścian działowych szklanych, systemowych, • wykonanie nowych otworów okiennych w ścianie zewnętrznej, • wykonanie drzwi wewnętrznych, • wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej na potrzeby nowych pomieszczeń • higieniczno-sanitarnych, przestrzeni biurowo-socjalnej oraz pomieszczenia socjalnego, • modernizację istniejącego systemu wentylacyjnego pełniącego również rolę systemu • grzewczego i częściowo chłodzenia, • uzupełnienie systemu ogrzewania przez grzejniki elektryczne, • doprowadzenie (przez hol) oraz modernizację instalacji elektrycznej oraz teleinformatycznej, • modyfikacja systemów CCTV, DSO, SAP, • rozbudowę/przebudowę instalacji tryskaczowej, • wykonanie instalacji przyzywowej SOS, • wykonanie posadzek z płytek ceramicznych we wskazanych pomieszczeniach, • wykonanie ażurowych sufitów podwieszanych we wskazanych pomieszczeniach, • wykonanie oświetlenia wewnętrznego, • montaż płyt akustycznych na wskazanych stropach oraz ścianach, • wykonanie informacji graficznej 2) Zamówienie opcjonalne (Część II), w tym: a) wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie fragmentu parteru, pierwszego i drugiego piętra wraz z półpiętrami oraz przebudowie elewacji budynku Centrum Biznesu ,,Grafit’’ z przeznaczeniem na siedzibę Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o. przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 843/2019 z dnia 01.03.2019r. (z wyłączeniem zakresu stanowiącego przebudowę pomieszczeń pierwszego i drugiego piętra wraz z półpiętrami). Zakres prac zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 7d do SIWZ obejmuje, w szczególności: • wydzielenie z przestrzeni parteru budynku pomieszczeń przeznaczonych pod planowaną funkcję biurową dla pracowników decyzyjnych oraz merytorycznych, biurowo-socjalną, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie gospodarcze oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne, • demontaż wskazanych ścian działowych, • wykonanie ścian działowych w technologii szkieletowej, systemowej, • wykonanie ścian działowych szklanych, systemowych, • wykonanie nowych otworów okiennych w ścianie zewnętrznej, • wykonanie drzwi wewnętrznych, • wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej na potrzeby nowych pomieszczeń • higieniczno-sanitarnych, przestrzeni biurowo-socjalnej oraz pomieszczenia socjalnego, • modernizację istniejącego systemu wentylacyjnego pełniącego również rolę systemu • grzewczego i częściowo chłodzenia, • modyfikacja systemów CCTV, DSO, SAP, • rozbudowę/przebudowę instalacji tryskaczowej, • wykonanie posadzek z płytek ceramicznych i wykładzin we wskazanych pomieszczeniach, • wykonanie ażurowych sufitów podwieszanych we wskazanych pomieszczeniach, • wykonanie oświetlenia wewnętrznego. 6. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia w tym: Dla zamówienia podstawowego (Część I): a) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie fragmentu parteru, pierwszego i drugiego piętra wraz z półpiętrami oraz przebudowie elewacji budynku Centrum Biznesu ,,Grafit’’ z przeznaczeniem na siedzibę Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o. przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 843/2019 z dnia 01.03.2019r. (z wyłączeniem zakresu stanowiącego przebudowę pomieszczeń parteru): 1) Przedmiar robót - Część I (wielobranżowy – budowlana, sanitarna, elektryczna) 2) Decyzja 843/2019 z dnia 01.03.2019r. – pozwolenie na roboty budowlane 3) Projekt budowlany - załącznik do decyzji 843/2019 z dnia 01.03.2019r. 4) Projekt wykonawczy TOM I – architektura 5) Projekt wykonawczy TOM II – konstrukcja 6) Projekt wykonawczy TOM III – instalacje sanitarne 7) Projekt wykonawczy TOM IV – instalacje elektryczne 8) Projekt wykonawczy TOM V – instalacja tryskaczowa 9) Projekt wykonawczy TOM VI – instalacje niskoprądowe 10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie parteru budynku biurowego ,,Grafit’’ przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 969/16 z dnia 03.03.2016r. (z wyłączeniem zakresu stanowiącego przebudowę pomieszczeń Biura Obsługi Klienta Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS): 1) Przedmiar robót Część I- branża budowlana (architektura i konstrukcja) 2) Przedmiar robót Część I- branża sanitarna 3) Przedmiar robót Część I- branża elektryczna i teletechniczna 4) Przedmiar robót Część I- branża sanitarna (wentylacja mechaniczna) 5) Przedmiar robót Część I- branża sanitarna (instalacja tryskaczowa) 6) Decyzja 969/2016 z dnia 03.03.2016r – pozwolenie na roboty budowlane 7) Projekt budowlany - załącznik do decyzji 969/2016 z dnia 03.03.2016r 8) Projekt wykonawczy TOM II – architektura 9) Projekt wykonawczy TOM II – konstrukcja 10) Projekt wykonawczy TOM II – TOM II instalacje sanitarne 11) Projekt wykonawczy TOM II – wentylacja 12) Projekt wykonawczy TOM II – instalacje elektryczne i teletechniczne 13) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych TOM II – architektura/konstrukcja 14) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych TOM II – instalacje sanitarne 15) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych TOM II – wentylacja 16) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych TOM II – instalacje elektryczne 17) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych TOM II – instalacje teletechniczne c) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pierwszego piętra na pomieszczenia biurowe dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w budynku usługowo-biurowym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 2252/16 z dnia 16.05.2016r.: 1) Przedmiar robót Część I- branża budowlana (architektura i konstrukcja) 2) Przedmiar robót Część I- branża sanitarna 3) Przedmiar robót Część I- branża elektryczna i teletechniczna 4) Przedmiar robót Część I- branża sanitarna (wentylacja mechaniczna) 5) Przedmiar robót Część I- branża sanitarna (instalacja tryskaczowa) 6) Decyzja 2252/2016 z dnia 16.05.2016r. – pozwolenie na roboty budowlane 7) Projekt budowlany - załącznik do decyzji 2252/2016 z dnia 16.05.2016r 8) Projekt wykonawczy – architektura 9) Projekt wykonawczy – konstrukcja 10) Projekt wykonawczy – instalacje sanitarne 11) Projekt wykonawczy – wentylacja 12) Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne i teletechniczne 13) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – architektura/konstrukcja 14) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje sanitarne 15) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – wenty 16) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje elektryczne 17) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje teletechniczne Dla zamówienia opcjonalnego (Część II): a) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie fragmentu parteru, pierwszego i drugiego piętra wraz z półpiętrami oraz przebudowie elewacji budynku Centrum Biznesu ,,Grafit’’ z przeznaczeniem na siedzibę Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o. przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 843/2019 z dnia 01.03.2019r. (z wyłączeniem zakresu stanowiącego przebudowę pomieszczeń pierwszego i drugiego piętra wraz z półpiętrami): 1) Przedmiar robót - Część II (wielobranżowy – budowlana, sanitarna, elektryczna) 2) Decyzja 843/2019 z dnia 01.03.2019r. – pozwolenie na roboty budowlane 3) Projekt budowlany - załącznik do decyzji 843/2019 z dnia 01.03.2019r. 4) Projekt wykonawczy TOM I – architektura 5) Projekt wykonawczy TOM II – konstrukcja 6) Projekt wykonawczy TOM III – instalacje sanitarne 7) Projekt wykonawczy TOM IV – instalacje elektryczne 8) Projekt wykonawczy TOM V – instalacja tryskaczowa 9) Projekt wykonawczy TOM VI – instalacje niskoprądowe 10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Dla zamówienia podstawowego (Część I) i dla zamówienia opcjonalnego (Część II): 1) Projekt umowy, 2) Regulaminu Centrum Biznesu Grafit + zmiana do regulaminu, 3) Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót, 4) informacja dodatkowa do opisu przedmiotu zamówienia. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy osoby do wykonywania prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej wskazanych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 8. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot Umowy będzie wykonywany w budynku usługowym, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty w sposób jak najmniej uciążliwy dla przebywających w Obiekcie osób oraz z poszanowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w tym bhp i ppoż. 9.Prace szczególnie uciążliwe wykonywane przez Wykonawcę, powodujące m.in. wibracje, zwiększony poziom hałasu i wydzielanie nieprzyjemnych, ostrych zapachów, pyłów powinny być realizowane w miarę możliwości poza określonymi godzinami pracy najemców lokali w Obiekcie. 10.Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać Regulaminu Obiektu, który stanowi załącznik do SIWZ. 11.Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane”. 12.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 13.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ określone przez Zamawiającego załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne oraz oświadczenie własne Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP nr 29 1020 5226 0000 6902 0532 4803 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na ostateczne składanie ofert – podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 2. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dowód jego wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy została trwale złączona z ofertą. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zapłacić Zamawiającemu pełną kwotę wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 8. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik do SIWZ), lub inny stosowny dokument w tym zakresie, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 5. Oświadczenie składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach