Przetargi.pl
Przebudowa budynku biurowego na budynek świetlicy wielofunkcyjnej w Moszycach - 2 ETAP

Gmina Twardogóra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3158251 , fax. 071 3158142
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
    ul. Ratuszowa 14 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3158251, fax. 071 3158142
    REGON: 93193482200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku biurowego na budynek świetlicy wielofunkcyjnej w Moszycach - 2 ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku biurowego na budynek świetlicy wielofunkcyjnej w Moszycach - 2 ETAP, obejmująca m.in.: Przebudowa pierwszego i drugiego piętra, oraz klatki schodowej w części wysokiej istniejącego budynku, w tym: roboty budowlane (roboty rozbiórkowe, roboty murowe, konstrukcja i pokrycie dachu, podłoża i posadzki, tynki, G/K, okładziny ścienne, sufity i malowanie), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, balustrady, Budowa windy, wykonanie elewacji części wysokiej budynku, oraz zagospodarowanie terenu, w tym: roboty ziemne, roboty żelbetowe, elewacja, rusztowania, winda, zagospodarowanie terenu (prace przygotowawcze i rozbiórkowe, nawierzchnie, ogrodzenie i zadrzewienie terenu, roboty branży elektrycznej, w tym: podłączenie windy, roboty branży elektrycznej na 1 i 2 piętrze budynku, (piony instalacji elektrycznych zakończone skrzynkami na 1 i 2 piętrze zostały wykonane w 1 etapie robót), oświetlenie zewnętrzne, roboty branży sanitarnej na pierwszym i drugim piętrze części wysokiej budynku, obejmujące podłączenie i montaż armatury sanitarnej do pionów instalacji wod-kan, wykonanych w pierwszym etapie robót, inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej niezbędne do wykonania zakresu robót będącego przedmiotem zamówienia, prace przygotowawcze, zabezpieczające i porządkowe, sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. przebudowa lub remont budynku użyteczności publicznej, o wartości min. 200.000,00 złotych brutto. 4. Dysponują, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207/2003 poz. 2016 z późn. zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. 5. Zapoznali się z dokumentacją projektową wymienioną w rozdziale 3 niniejszej SIWZ. 6. Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia.Udzielą, co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia. 7. Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 6.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami). 6.1.3 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ. 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją projektową, o której mowa w rozdziale 3 niniejszej SIWZ wg załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Świadectwo wizytacji terenu, na którym będą realizowane roboty wg załącznika nr 7 do SIWZ. 4. Wypełnioną kartę gwarancyjną wg załącznika nr 8 do SIWZ. 5. Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (należy podpisać i opieczętować każdą stronę wzoru umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach