Przetargi.pl
"Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne”.

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 400 910 , fax. 585 201 824
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku
    ul. Okopowa 7
    80819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 400 910, fax. 585 201 824
    REGON: 87035600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne”. 2. Parametry budynku: a. powierzchnia użytkowa: 543,21m² b. kubatura:1373,18m³ 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze w tym między innymi: a. instalacje wod.-kan. i c.o. wraz z osprzętem, b. instalacje elektryczne i teletechniczne, c. izolacje pionowe oraz obkopanie ścian fundamentowych, d. ogrodzenie wraz z betonowym cokołem, e. płyty chodnikowe, betonowe doświetlacze okien piwnicznych i kraty, f. posadzki betonowej w piwnicy, podłogi parteru z płytek gresowych na konstrukcji drewnianej, g. strop nad piętrem- zachowując elementy konstrukcyjne, h. ściany działowe, stolarka drzwiowa, i. glazura, terakota oraz wszystkie luźne i słabe tynki wewnątrz i na zewnątrz budynku, j. posadzki i izolacje tarasów. 4. Roboty izolacyjne w tym między innymi: a. pionowa izolacja fundamentu, b. iniekcja krystaliczna, c. systemowa izolacja tarasów, d. ocieplenie ścian od wewnątrz - technologia systemowa, e. izolacja akustyczna i termiczna - stropy, dach. 5. Roboty budowlane i konstrukcyjne w tym między innymi: a. wykucia, b. zamurowania, c. roboty tynkarsko-malarskie ścian i sufitów, d. montaż doświetlaczy okien piwnicznych, e. stolarka drzwiowa; drzwi frontowe drewniane; drzwi wewnętrzne aluminiowe z szybą bezpieczną oklejoną folią - "piaskowaną"; renowacja stolarki drzwiowej; parapety wewnętrzne z płyty MDF; f. wymiana części belek konstrukcyjnych stropu nad parterem oraz nad piętrem, g. wykonanie ścianek działowych w zabudowie gipsowo-kartonowej oraz szklano-aluminiowej, h. odtworzenie ścian lukarn, i. sufity podwieszane systemowe REI 30, j. posadzki; betonowa w piwnicy - wykończenie płytką gresową polerowaną rektyfikowaną z cokołami; betonowa parteru - wykończenie płytką gresową drewnopodobną z cokołami; piętra - systemowa przegroda REI30, płyty z suchego jastrychu x2, panele podłogowe drewnopodobne o klasie AC 5 wraz z podkładem i listwami przypodłogowymi i progowymi, k. podłoga strych; wzmocnienie konstrukcji-poziomowanie, ułożenie płyt MFP 25mm, systemowa przegroda REI30, płyty z suchego jastrychu x2, l. systemowe posadzki tarasów, m. przemurowanie i otynkowanie kominów, n. schody wewnętrzne drewniane - renowacja istniejących z wymianą elementów skorodowanych, malowanie i impregnowanie ognioodporną farbą, o. układanie glazury i terakoty w pomieszczeniach toalet i kuchennym, p. obłożenie schodów betonowych gresem (wyjście od ul. Toruńskiej), r. renowacja schodów frontowych, lastrykowych; szlifowanie, polerowanie, impregnowanie. 6. Roboty sanitarne, w tym między innymi: a. instalacje centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami stalowymi panelowymi z podłączeniem dolnym wyposażonych w zawory oraz głowice termostatyczne - wymiana rozdzielaczy wraz z osprzętem i z zaworami, termometrami, manometrami. wykonanie izolacji termicznej rozdzielacza i instalacji c.o., b. instalacja kanalizacji sanitarnej, c. instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, d. armatura sanitarna, e. drenaż opaskowy, odprowadzenie wody deszczowej z tarasów oraz z studzienek doświetlaczy, f. instalacje wentylacji i rekuperacji; montaż central wentylacyjnych wraz z kanałami, automatyką, g. instalacje klimatyzacji; Montaż central klimatyzacyjnych wraz z klimatyzatorami, automatyką. 7. Roboty elektryczne i teletechniczne w tym między innymi: a. instalacje elektryczne, b. instalacje odgromowe, c. instalacje LAN/TEL, d. instalacje monitoringu, e. instalacje kontroli dostępu, f. instalacje systemu SSP, g. instalacje alarmowe, h. badania pomiary i sprawdzenia. 8. Roboty elewacyjne: a. renowacja elewacji; skucie i odtworzenie tynków, uszkodzonych gzymsów i sztukaterii, b. odtworzenie struktury elewacji z malowaniem, c. parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej, d. cokół - tynk mozaikowy, e. wymiana obróbek blacharskich. 9. Roboty dekarskie: a. przełożenie pokrycia dachowego - demontaż istniejącej dachówki i ponowne ułożenie, b. wymiana obróbek blacharskich i orynnowania, c. wymiana skorodowanych elementów konstrukcyjnych. 10. Zagospodarowanie terenu: a. ułożenie kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego, b. wymiana istniejącego ogrodzenia z furtką na panelowe, c. montaż bramy przesuwnej wraz z fundamentem i mechanizmem, d. plantowanie terenu, obsianie trawą. 11. Dostawy: a. dostawa schodołazu dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem szkolenia z zakresu obsługi. 12. Warunki prowadzenia robót 13. Wykonawca powinien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w: a. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), b. założeniach do technologii wykonania robót zawartych w opisie technicznym do dokumentacji projektowej. 14. Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane. 15. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie objętym realizacją zamówienia. 16. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy i zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: a. dozór budowy, b. zagospodarowanie placu budowy, c. utrudnienia związane z realizacją zadania, d. prace dodatkowe. 17. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę robót. 18. Wykonawca we własnym zakresie zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę wody, i energii elektrycznej dla placu budowy, w oparciu o które będą dokonywane rozliczenia według stawek gestorów sieci. Koszt mediów, od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy do dnia odbioru końcowego (bez zastrzeżeń) robót ponosi Wykonawca. 19. Nadzór autorski zapewnia Zamawiający. 20. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu budowy. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia harmonogramu robót. 21. Wykonawca zobowiązany jest: a. zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budynku i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne dla obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, b. zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku oraz zamieszkujących w sąsiedztwie budowy, c. ogrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie, d. sporządzić dokumentację powykonawczą w układzie branżowym w 3 egzemplarzach, e. zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem f. utrzymywać w należytym porządku i czystości użytkowane drogi komunikacyjne g. przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji pomieszczeń i terenu obiektu h. prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż. oraz utrzymywać plac w należytym porządku. 22. Koszty wynikające z w/w zobowiązań należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. 23. Wszelkie protokoły rozruchowe instalacji i urządzeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 7 dni przed odbiorem końcowym. 24. Przed użyciem i wbudowaniem materiałów budowlanych w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi atesty lub świadectwa(np. Instytutu Techniki Budowlanej) oraz deklarację zgodności dopuszczające ich stosowanie. UWAGI: Działka objęta jest ochroną konserwatorską. Obiekt wg. MPZP należy do kategorii ochrony zabytków klasa „ A”. Projekt przebudowy obejmuje wnętrze budynku i nie wychodzi poza obrysy murów, nie zmienia sposobu użytkowania. Nie narusza istniejącego zagospodarowania terenu. Rozwiązania projektowe zostały skonsultowane z Biurem Miejskiego Konserwatora zabytków w Gdyni, ul. 10 Lutego. W październiku 2016 roku obiekt uległ zalaniu, w związku z tym w budynku wykonano część prac rozbiórkowych i zabezpieczających. Przed rozpoczęciem dalszych prac rozbiórkowych należy zachować szczególną ostrożność, a elementy zagrożone podstemplować i zabezpieczyć. W trakcie realizacji zadania, w godzinach pracy, w których wykonywane są roboty i wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zapewnić osuszanie obiektu za pomocą osuszaczy. Obecnie budynek jest nieogrzewany, posiada niesprawną instalację elektryczną. Na czas budowy Wykonawca powinien zapewnić podłączenie rozdzielnicy tymczasowej lub korzystać z agregatu prądotwórczego. Obowiązek zapewnienia i podłączenia rozdzielnicy tymczasowej i agregatu prądotwórczego obciąża wykonawcę. Wszystkie materiały budowlane, przed wbudowaniem powinny zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Wszelkie rusztowania, podesty robocze oraz inne elementy zabezpieczające teren budowy powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające do użytku. Szczegółowy zakres robót określa: - przedmiar robót z wyłączeniem pkt 15 tabeli wartości elementów scalonych pn. „Wyposażenie pomieszczeń w meble” (załącznik nr 8 do SIWZ), - dokumentacja projektowa z wyłączeniem części i zapisów dotyczących wyposażenia w meble (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR (załącznik nr 10 do SIWZ). 25. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z wykonywaniem robót określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR, dla których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na terenie budowy były wykonywane przez osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm. ). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u wykonawcy i podwykonawców robót. Wymaganie nie dotyczy kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych i teletechnicznych oraz kierownika robót sanitarnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy, ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk Bank: NBP, nr konta: 72 1010 1140 0070 9613 9120 0000 z adnotacją na blankiecie przelewu: „Wadium - "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne”. 3. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym zamawiającego. 4. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.), w interesie wykonawcy zaleca się w formie nienaruszonego oryginału zdeponować wadium u zamawiającego w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, ul. Okopowa 7, II piętro, pokój 208 przed upływem terminu składania ofert, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Jeśli wadium zostanie złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności całej oferty (np. umieszczony w koszulce, w oddzielnej kopercie lub w inny sposób pozwalający na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). Dokument wadium winien być oznaczony: „Wadium - "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne”. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie ma być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące informacje: 1) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie - pełna nazwa, dokładny adres; 2) określenie beneficjenta gwarancji (dane zamawiającego) – nazwa i adres; 3) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie (dane wykonawcy) – pełna nazwa, dokładny adres. Jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; 4) określenie przedmiotu postępowania – należy zacytować dokładnie nazwę przetargu; 5) oznaczenie numeru postępowania u zamawiającego; 6) określenie kwoty gwarancji/poręczenia – musi ona odpowiadać kwocie wadium, kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; 7) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego – w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkową i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego wypłatę kwoty wadium, zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 8) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia – muszą być ważne, co najmniej przez okres związania z ofertą (okres ten nie może być krótszy niż 30 dni poczynając od daty składania ofert), a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres. 6. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub złożyć w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach