Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Dekerta
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7331222, 7331173, , fax. 95 7331222, 7331173
- Data zamieszczenia: 2019-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Dekerta 1
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 7331222, 7331173, , fax. 95 7331222, 7331173
REGON: 21122838100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Apteki Szpitalnej w zakresie przystosowania klatek schodowych i budynku do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. przy ul.Dekerta 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Robota budowlana dotyczy dostosowania klatek schodowych w budynku Apteki w Gorzowie Wlkp. do aktualnych wymogów warunków ochrony p.pożarowej z uwzględnieniem istniejącego zagospodarowania i funkcji obiektu. Inwestycja polega na oddymianiu grawitacyjnym dwóch klatek schodowych A i B, poprzez zamontowanie na dachu klapy oddymiajacej (klatka "A") i klapy oddymiającej z funkcją wyłazu (klatka "B") , wykonanie okien napowietrzających w poziomie parteru klatki schodowej (klatka "A" i "B"), wymianie ścianek oszklonych od strony klatki schodowej i korytarzy oraz zapewnienie ewakuacji przebywających w budynku pracowników i ludzi . Projekt obejmuje także wykonanie niezbędnych dla funkcjonowania systemu oddymiania instalacji elektrycznych, sterowniczych oraz instalacji wewnętrznej hydrantowej p.poż. Zamawiający określa, że Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem przedmiotu zamówienia, w szczególności wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu i urządzeń technicznych, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zamawiający dopuszcza, aby obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczył Kierownika Budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na dzień składania ofert Wykonawca przedstawia następujące dokumenty i oświadczenia: 1 Formularz oferty; 2. Wypełniona Tabela Elementów Ceny Ryczałtowej; 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej oryginał należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub osobnej koszulce, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 4. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 5. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wymiana instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Kostrzynie nad Odrą”
Dodano: 2024-03-06 - Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej w Tomaszowie, gmina Żagań- ETAP II
Dodano: 2024-03-02 - Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem RCP w budynkach Sądu Rejonowego w Świebodzinie wraz z wdrożeniem oraz integracją z systemem ZSRK
Dodano: 2023-06-30 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania i przechowywania ciepłej wody technologicznej z wykorzystaniem energii z fotovoltaiki
Dodano: 2023-05-26 - Wykonanie ogrzewania budynku świetlicy wiejskiej w Górzynie oraz świetlicy wiejskiej w Tucholi Żarskiej z odnawialnych źródeł energii – pompy ciepła, Gmina Lubsko
Dodano: 2023-05-09 - ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE POMP CIEPŁA DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE - CZ. I
Dodano: 2023-02-16 - Przebudowa instalacji oświetlenia czterech masztów areny głównej w ramach zadania Przebudowa stadionu przy ul. Wrocławskiej 69
Dodano: 2022-12-12 - Wymiana pieca C.O. w Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim
Dodano: 2022-09-26 - Wymiana pieca C.O. w Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim
Dodano: 2022-09-26 - Remont ciągów komunikacyjnych budynku Szkoły Podstawowej w Deszcznie
Dodano: 2021-03-17