Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem RCP w budynkach Sądu Rejonowego w Świebodzinie wraz z wdrożeniem oraz integracją z systemem ZSRK

Sąd Rejonowy w Świebodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Park Chopina 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683819450
  • Data zamieszczenia: 2023-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Świebodzinie
    Park Chopina 3
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 683819450
    REGON: 000325541
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem RCP w budynkach Sądu Rejonowego w Świebodzinie wraz z wdrożeniem oraz integracją z systemem ZSRK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z integracją z istniejącym Systemem Rejestracji Czasu Pracy (RCP) oraz z systemem ZSRK wraz towarzyszącymi robotami instalacyjnymi oraz budowlanymi.3. Zakres zamówienia objętego niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z integracją z istniejącym Systemem Rejestracji Czasu Pracy (RCP) oraz wymianę stolarki drzwiowej na wskazanych przejściach wraz z demontażem ościeżnic starych drzwi i montażem nowych, a także budowę nowego przejścia wraz z osadzeniem stolarki drzwiowej, szczegółowo opisane w załączonej w wersji elektronicznej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekcie umowy. W ramach powyższego przewidziano następujące prace:demontaż istniejącego systemu kontroli dostępu,dostawa, montaż i uruchomienie nowych czytników kart zbliżeniowych,dostawa, montaż i uruchomienie kontrolerów (sterowników) przejścia,dostawa, montaż i uruchomienie bramek obrotowych trójramiennych (tripodów),dostawa, montaż i uruchomienie bramki uchylnej (skrzydłowej),dostawa, montaż i uruchomienie (regulacja) zwór elektromagnetycznych (rewersyjnych),dostawa, montaż i uruchomienie (regulacja) elektrozaczepów rewersyjnych,dostawa, montaż i regulacja samozamykaczy,dostawa, montaż i uruchomienie kontaktronów,dostawa, montaż i uruchomienie modułów wej./wyj. systemu SSP,dostawa i montaż zasilaczy buforowych,ułożenie okablowania strukturalnego UTP kat. 5e na potrzeby nowego SDK,wykonanie zasilania elektrycznego do projektowanych urządzeń,ułożenie nowego okablowania w obrębie kontrolowanych przejść i podłączenie (kontrolerów,zasilaczy, czytników, kontaktronów, elektrozaczepów, zwór elektromagnetycznych, przyciskówwyjścia, przycisków awaryjnego wyjścia – ewakuacyjnych) elementów SKD,wymiana stolarki drzwiowej na wskazanych przejściach wraz z demontażem ościeżnic starych drzwi i montażem nowych,budowa nowego przejścia wraz z osadzeniem stolarki drzwiowej,dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania, na istniejących komputerach PC (stacjachroboczych), dla administrowania i bieżącej obsługi systemu,dostawa i wyposażenie istniejącej stacji roboczej PC, przeznaczonej do administracji, w dedykowanyprogramator do kart zbliżeniowych,dostawa i instalacja oprogramowania (serwerowego) SKD na istniejącym serwerze w istniejącympunkcie dystrybucji (szafie rack),konfiguracja i uruchomienie systemu SKD,wdrożenie oraz integracja systemu SKD i istniejącego RCP ze Zintegrowanym SystememRachunkowo-Kadrowym (ZSRK),powtórna konfiguracja istniejącego systemu SSP po montażu na liniach dozorowych nowychmodułów wejścia/wyjścia,opracowanie i uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków projektu wykonawczego montażu elementów mechanicznego zwalniania drzwi na stolarce historycznej,wykonanie wszelkich prac budowlanych i instalacyjnych koniecznych do montażu i uruchomieniakompletnego systemu KD,opracowanie skróconych instrukcji obsługi i szkolenie użytkowników,opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej,serwis gwarancyjny obejmujący konserwacje i przeglądy techniczne wynikające z umowy nie rzadziej niż 1 raz w roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunkiudziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolność techniczna lub zawodowa – doświadczenie wykonawcy.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którymupływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwazamówienia, z których każde polegało na wykonaniu i wdrożeniu systemu zabezpieczenia technicznego o wartości niemniejszej niż 100 tys. złotych (bez podatku VAT). Przez wykonanie systemu zabezpieczenia technicznego należy rozumieć zamówienia obejmujące dostawę i montaż urządzeń wraz z ich instalacją oraz wdrożenie co najmniej jednego znastępujących systemów: system kontroli dostępu, system rejestracji czasu pracy, system telewizji przemysłowej CCTV,system sygnalizacji włamania i napadu.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wymóg wykonania dwóch zamówień winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach