Sąd Rejonowy w Świebodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, Park Chopina 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683819450
- Data zamieszczenia: 2023-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Świebodzinie
Park Chopina 3
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 683819450
REGON: 000325541 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem RCP w budynkach Sądu Rejonowego w Świebodzinie wraz z wdrożeniem oraz integracją z systemem ZSRK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z integracją z istniejącym Systemem Rejestracji Czasu Pracy (RCP) oraz z systemem ZSRK wraz towarzyszącymi robotami instalacyjnymi oraz budowlanymi.3. Zakres zamówienia objętego niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z integracją z istniejącym Systemem Rejestracji Czasu Pracy (RCP) oraz wymianę stolarki drzwiowej na wskazanych przejściach wraz z demontażem ościeżnic starych drzwi i montażem nowych, a także budowę nowego przejścia wraz z osadzeniem stolarki drzwiowej, szczegółowo opisane w załączonej w wersji elektronicznej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekcie umowy. W ramach powyższego przewidziano następujące prace:demontaż istniejącego systemu kontroli dostępu,dostawa, montaż i uruchomienie nowych czytników kart zbliżeniowych,dostawa, montaż i uruchomienie kontrolerów (sterowników) przejścia,dostawa, montaż i uruchomienie bramek obrotowych trójramiennych (tripodów),dostawa, montaż i uruchomienie bramki uchylnej (skrzydłowej),dostawa, montaż i uruchomienie (regulacja) zwór elektromagnetycznych (rewersyjnych),dostawa, montaż i uruchomienie (regulacja) elektrozaczepów rewersyjnych,dostawa, montaż i regulacja samozamykaczy,dostawa, montaż i uruchomienie kontaktronów,dostawa, montaż i uruchomienie modułów wej./wyj. systemu SSP,dostawa i montaż zasilaczy buforowych,ułożenie okablowania strukturalnego UTP kat. 5e na potrzeby nowego SDK,wykonanie zasilania elektrycznego do projektowanych urządzeń,ułożenie nowego okablowania w obrębie kontrolowanych przejść i podłączenie (kontrolerów,zasilaczy, czytników, kontaktronów, elektrozaczepów, zwór elektromagnetycznych, przyciskówwyjścia, przycisków awaryjnego wyjścia – ewakuacyjnych) elementów SKD,wymiana stolarki drzwiowej na wskazanych przejściach wraz z demontażem ościeżnic starych drzwi i montażem nowych,budowa nowego przejścia wraz z osadzeniem stolarki drzwiowej,dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania, na istniejących komputerach PC (stacjachroboczych), dla administrowania i bieżącej obsługi systemu,dostawa i wyposażenie istniejącej stacji roboczej PC, przeznaczonej do administracji, w dedykowanyprogramator do kart zbliżeniowych,dostawa i instalacja oprogramowania (serwerowego) SKD na istniejącym serwerze w istniejącympunkcie dystrybucji (szafie rack),konfiguracja i uruchomienie systemu SKD,wdrożenie oraz integracja systemu SKD i istniejącego RCP ze Zintegrowanym SystememRachunkowo-Kadrowym (ZSRK),powtórna konfiguracja istniejącego systemu SSP po montażu na liniach dozorowych nowychmodułów wejścia/wyjścia,opracowanie i uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków projektu wykonawczego montażu elementów mechanicznego zwalniania drzwi na stolarce historycznej,wykonanie wszelkich prac budowlanych i instalacyjnych koniecznych do montażu i uruchomieniakompletnego systemu KD,opracowanie skróconych instrukcji obsługi i szkolenie użytkowników,opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej,serwis gwarancyjny obejmujący konserwacje i przeglądy techniczne wynikające z umowy nie rzadziej niż 1 raz w roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunkiudziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolność techniczna lub zawodowa – doświadczenie wykonawcy.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którymupływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dwazamówienia, z których każde polegało na wykonaniu i wdrożeniu systemu zabezpieczenia technicznego o wartości niemniejszej niż 100 tys. złotych (bez podatku VAT). Przez wykonanie systemu zabezpieczenia technicznego należy rozumieć zamówienia obejmujące dostawę i montaż urządzeń wraz z ich instalacją oraz wdrożenie co najmniej jednego znastępujących systemów: system kontroli dostępu, system rejestracji czasu pracy, system telewizji przemysłowej CCTV,system sygnalizacji włamania i napadu.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wymóg wykonania dwóch zamówień winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E
Dodano: 2024-04-04 - wymiana instalacji kanalizacyjnej w budynku „Starego Szpitala”
Dodano: 2024-03-20 - „Wymiana instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Kostrzynie nad Odrą”
Dodano: 2024-03-06 - Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej w Tomaszowie, gmina Żagań- ETAP II
Dodano: 2024-03-02 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania i przechowywania ciepłej wody technologicznej z wykorzystaniem energii z fotovoltaiki
Dodano: 2023-05-26 - Wykonanie ogrzewania budynku świetlicy wiejskiej w Górzynie oraz świetlicy wiejskiej w Tucholi Żarskiej z odnawialnych źródeł energii – pompy ciepła, Gmina Lubsko
Dodano: 2023-05-09 - ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE POMP CIEPŁA DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE - CZ. I
Dodano: 2023-02-16 - Przebudowa instalacji oświetlenia czterech masztów areny głównej w ramach zadania Przebudowa stadionu przy ul. Wrocławskiej 69
Dodano: 2022-12-12 - Wymiana pieca C.O. w Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim
Dodano: 2022-09-26 - Wymiana pieca C.O. w Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim
Dodano: 2022-09-26