Przetargi.pl
Przebudowa budynku administracyjnego wraz z osuszeniem i remontem przyziemia na działce ewidencyjnej 586/4, 586/5, położonych w miejscowości Wieliczka, obręb nr 1, gmina Wieliczka

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Rynek Górny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 39999800, , fax. 12 39999701
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    Rynek Górny 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 39999800, , fax. 12 39999701
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku administracyjnego wraz z osuszeniem i remontem przyziemia na działce ewidencyjnej 586/4, 586/5, położonych w miejscowości Wieliczka, obręb nr 1, gmina Wieliczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjnego wraz z osuszeniem i remontem przyziemia na działce ewidencyjnej 586/4, 586/5, położonych w miejscowości Wieliczka, obręb nr 1, gmina Wieliczka. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany między innymi do: a) wykonania robót demontażowych, przygotowawczych i renowacyjnych w piwnicach w tym zdemontowanie i ponowne zamontowanie regałów jezdnych w przyziemiu przez wyspecjalizowaną w tym zakresie firmę b) osuszenia i odgrzybienia ścian, c) wykonania izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji bezciśnieniowej w murze, d) wymiany okien w przyziemiu przeznaczonym na archiwum tj. 2 sztuki okien o wymiarach 114/170 i 2 sztuki okien o wymiarach 112/45, e) wyburzenia ścianki działowej w przyziemiu w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum, f) dokonania w imieniu Zamawiającego wszelkich zgłoszeń do właściwego organu nadzoru budowlanego, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarze robót– załącznik nr 8 do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 9 do SIWZ c) projekcie budowlanym, opracowanym przez Biuro Architektoniczno-Konstrukcyjne F.U.H. ,,WNUK’’ -załącznik nr 10 do SIWZ, 4. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej Terenu Budowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Zamawiającym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 6. UWAGA: przedmiar stanowi element pomocniczy do prac nieujętych w przedmiarze należy doliczyć między innymi konieczność: a) wymiany okien w przyziemiu przeznaczonym na archiwum tj. 2 sztuki okien o wymiarach 114/170 i 2 sztuki okien o wymiarach 112/45, b) wyburzenia ścianki działowej w przyziemiu w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum, c) zdemontowania i ponownego zamontowania regałów jezdnych w przyziemiu przez wyspecjalizowaną w tym zakresie firmę. 7. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 8. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 9. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową oraz zezwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. 10. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 11. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z: a) decyzją Starosty Wielickiego nr 453.2019 z dnia 29 marca 2019r., znak: BGN.6740.W.187.2019- załącznik nr 11 do SIWZ, wszystkimi warunkami, opiniami i uzgodnieniami związanymi z przedmiotem zamówienia, 12. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, użytkowych, estetycznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca jest zobowiązany zastosować takie same materiały i urządzenia przy wykonywaniu całego przedmiotu zamówienia wszędzie tam, gdzie z dokumentacji projektowej wynika zastosowanie takich samych materiałów i urządzeń. 14. Przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego rozwiązań przykładowych, na Wykonawcy ciąży obowiązek zastosowania rozwiązań jednolitych przy wykonywaniu całego przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, polskim prawem, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) protokolarnego przyjęcia Terenu Budowy i przygotowania go do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności wyposażenia zaplecza budowy we wszystkie przedmioty niezbędne dla/lub podczas wykonywania robót, c) pokrycia pełnych opłat za energię elektryczną, wodę, gaz i inne media konieczne dla wykonania przedmiotu Umowy, d) zabezpieczenia Terenu Budowy, właściwych warunków bhp i p.poż. podczas wykonywania prac, e) utrzymania ładu i porządku na Terenie Budowy, f) nie dopuszczania do zniszczenia i zanieczyszczenia dróg publicznych przez pojazdy wykorzystywane bezpośrednio i pośrednio przez Wykonawcę. g) dokonywania wszelkich zgłoszeń i zawiadomień kierowanych do wszelkich organów, w tym nadzoru budowlanego, związanych z wykonywaniem Inwestycji, które zgodnie z wydanymi decyzjami, pozwoleniami i zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane obciążają Zamawiającego, h) organizowanie w razie konieczności narad z udziałem kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i ewentualnie innych przedstawicieli Zamawiającego, i) umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego innym niż Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapoznawania się z przebiegiem prac, j) zapewnienia organizacji i realizacji dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania umowy, w tym do takiej organizacji i realizacji dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania umowy aby zapewniały sprawny i zgodny z umową przebieg Inwestycji, k) organizacji ochrony mienia na Terenie Budowy, do czasu zwrotnego przekazania Zamawiającemu Terenu Budowy, utrzymania czystości na terenach przyległych do terenu budowy (w tym dojazdy, parkingi, drogi), l) na żądanie Zamawiającego do przerwania robót, a jeżeli zajdzie taka potrzeba do zabezpieczenia wykonywanych prac przed zniszczeniem, m) uporządkowania po zakończeniu robót Terenu Budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie w umowie, n) wykonywania prac w ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, o) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, p) zgłaszania do odbioru Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego robót zanikających, ulegających zakryciu, q) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, r) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, s) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, t) gromadzenia i usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, u) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1.1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 3 czerwca 2019 r. o godzinie 08:45 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 02 86190006 0010 0200 6002 0002 z adnotacją WADIUM– Przebudowa budynku administracyjnego wraz z osuszeniem i remontem przyziemia na działce ewidencyjnej 586/4, 586/5, położonych w miejscowości Wieliczka, obręb nr 1, gmina Wieliczka Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Formularz Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ 2/.Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy przedłożone w oryginale- zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ - jeżeli dotyczy, 3/.Pełnomocnictwo, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie- jeżeli dotyczy, 4/. dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach