Przetargi.pl
Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Mielec

Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Partyzantów 11
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 5825452, 5825190 , fax. 017 5825452
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Mielec
    ul. Partyzantów 11 11
    39-300 Mielec
    tel. 017 5825452, 5825190, fax. 017 5825452
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Mielec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Mielec, na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 3162/3 w Mielcu, w oparciu o dokumentację budowlaną w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) roboty rozbiórkowe schodów, części ścian, podłóg wraz z posadzkami, pokrycia dachu, kominów ponad dachem, wykonanie pokrycia dachu panelem z blachy płaskiej, kominów ponad dachem, nowych ścian, ułożenie płytek posadzkowych, ściennych, malowanie ścian i sufitów, wymiana okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, ocieplenie budynku, przebudowę instalacji elektrycznej, sanitarnej, c. o., wod - kan, teletechnicznej, komputerowej, antywłamaniowej, pożarowej 2) pełną obsługę geodezyjną łącznie z operatem geodezyjnym powykonawczym, 3) przygotowanie dokumentów odbiorowych i do zgłoszenia na użytkowanie obiektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623), 5. Wykonawca staje się posiadaczem odpadów powstałych podczas wykonywania robót, oraz zobowiązuje się na własny koszt; wywieźć i zutylizować odpady, oznakować strefy niebezpieczne budowy, strzec mienia na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. 6. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SIWZ, którego częścią są warunki techniczne wykonania i odbioru robót - specyfikacje techniczne. 7. Zakres robót został określony w projekcie oraz w niniejszej specyfikacji i stanowi podstawę do wykonania wyceny i sporządzenia oferty. 8. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wynikających z niepełnego zapoznania się Wykonawcy z posiadaną dokumentacją projektową. UWAGA: W przypadku niezgodności pomiędzy przedmiarem robót, a projektem obowiązują zapisy zawarte w projekcie. 9. Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: atest, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub aprobatę techniczną. 10. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na numer konta 96 1240 2656 1111 0000 3793 2471 z dopiskiem Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Mielec. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za skuteczne, jeżeli w niżej wskazanym terminie środki zostaną uznane na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 2013.04.12 r. do godz. 900. 6. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien oryginał gwarancji lub poręczenia złożyć wraz z ofertą w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopię dokumentu wadialnego dołączyć do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów przetargowych nie złożył tych dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_mielec/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach