Przetargi.pl
„Przebudowa boiska sportowego w Mełgwi wraz z utworzeniem zaplecza sanitarno-szatniowego”

Gmina Mełgiew ogłasza przetarg

  • Adres: 21-007 Mełgiew, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 460 57 00 , fax. 81 460 57 90
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mełgiew
    ul. Partyzancka 2
    21-007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. 81 460 57 00, fax. 81 460 57 90
    REGON: 43101958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.melgiew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa boiska sportowego w Mełgwi wraz z utworzeniem zaplecza sanitarno-szatniowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego boiska sportowego w miejscowości Mełgiew wraz z utworzeniem zaplecza sanitarno-szatniowego na działce nr 345/2. 3.3. Ogólna charakterystyka robót budowlanych obejmuje, w szczególności: Branża architektoniczna.Zakres robót obejmuje wykonanie:- ustawienie gotowego kontenera lub połączonych ze sobą kontenerów, które będą tworzyć zaplecze szatnio-sanitarne dla zawodników,- utwardzenie terenu z kostki betonowej – chodnik oraz droga pożarowa z placem nawrotowym,- ustawienie trybuny systemowej, dwusegmentowej (po 153 miejsca siedzące w segmencie)- zagospodarowanie naruszonych w trakcie budowy terenów zielonych; Branża elektryczna. Zakres robót obejmuje wykonanie:- instalacje elektryczne wewnętrzne związane z budową zaplecza kontenerowego przy boisku tj. zasilanie, rozdzielnice, instalacja gniazd i siły, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja zasilania urządzeń sanitarnych, instalacja połączeń wyrównawczych, główny wyłącznik zasilania, ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym, ochrona odgromowa;- zasilania oświetlenia boiska, - szafki zasilająco sterowniczej ZK+SO,- linii kablowych,- ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym,- oświetlenie boiska sportowego tj. 6 słupów oświetleniowych z 16 szt. oprawami oświetleniowymi LED. Jako oprawy projektuje się naświetlacze LED strumień świetlny minimum 36000 LM, skuteczność światła minimum 130 Lm/W, temperatura barwowa 4000K – 4500K, współczynnik oddawania barw CRI> 90, IP minimum 65. Branża sanitarna. Zakres robót obejmuje wykonanie:- przyłącze wodociągowe od istniejącej sieci wodociągowej do kontenera, z zestawem wodomierzowym w studzience,- zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej od projektowanego kontenera do projektowanego szczelnego zbiornika bezodpływowego,- instalacji sanitarnych w kontenerze tj.: instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji ogrzewania elektrycznego, instalacji wentylacji.Lokalizacja inwestycji:Teren inwestycji zlokalizowany jest na działce numer 345/2, obręb Mełgiew, gm. Mełgiew. Od strony południowej inwestycja graniczy z drogą powiatową, od strony zachodniej z drogą wewnętrzną. Działka położona jest przy drodze wewnętrznej (dz. Nr 371), która połączona jest z drogą powiatową nr 2021 L.3.4. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:- Projekty, - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR),- Przedmiary robót. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 3.6. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót budowlanych w zgodzie z przepisami prawa budowlanego i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości oraz jakości wyspecjalizowanych urządzeń i materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, marka, producent, dostawca oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy PZP oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. Ponadto Zamawiający informuje, że za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej, STWiORB oraz SIWZ i będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), c) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne);d) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia i do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa.3.7. Klauzula zatrudnienia.Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz.U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.).3.7.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, roboty instalacyjne, określone w pkt. 3.2-3.3 SIWZ.3.7.2. Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy. 3.7.3. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało: - na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji zamówienia - Wykonawca w terminie do 14 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia oraz zakresem wykonywanych przez nich obowiązków.3.7.4. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przedkładał będzie Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówieniadowody wskazane w § 3 ust.2 pkt. 27) projektu umowy.3.7.5. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenie kar umownych. 3.7.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.3.8. Gwarancja.Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji- stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach