Przetargi.pl
Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6455124
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6455124
    REGON: 00052497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - boiska do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej sztuczna trawa, - boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, - boiska rekreacyjnego o nawierzchni syntetycznej sztuczna trawa, - bieżni i skoczni w dal o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, - trybun, - placu apelowego, dróg i chodników z kostki betonowej, - ogrodzenia boisk. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. Wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z projektem budowlanym i z zasadami wiedzy technicznej oraz zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. 2. Pełna odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót. 3. Odpowiedzialność za szkody i straty w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 4. Zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywania przedmiotu umowy. 5. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, za szkody wyrządzone osobom trzecim jak również za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków w związku z prowadzonymi robotami. 6. Ponoszenie odpowiedzialności za dopuszczenie do wykonywania prac będących przedmiotem umowy osób nie posiadających wymaganych obowiązującymi przepisami uprawnień i ewentualne następstwa ich działalności. 7. Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców. 8. Informowanie Inspektora Nadzoru o terminie zakończenia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru, zobowiązany będzie na własny koszt odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. 9. Utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz bieżące usuwanie zbędnych materiałów, śmieci i odpadów. 10. Prowadzenie robót w sposób nie stwarzający zagrożenia dla osób postronnych. 11. Uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu. 12. Szczelne wygrodzenie terenu budowy, z uwagi na to, że prace prowadzone będą na terenie należącym do szkoły. 13. Zapewnienie całodobowego dozoru terenu budowy od daty przekazania terenu budowy do dnia bezusterkowego odbioru robót. 14. Zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 15. Prowadzenie gospodarki odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu umowy stosownie do obowiązujących przepisów. 16. Przedstawienie oświadczeń poszczególnych gestorów sieci po wykonaniu całości zakresu robót o braku naruszenia i awarii sieci znajdujących się w obrębie wykonywanych prac. 17. Uczestniczenie w radach budowy. 18. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy za zrealizowany przedmiot zamówienia. Z uwagi na to, że prace prowadzone będą na terenie należącym do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze, w czasie kiedy ta będzie działać Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. tak zorganizował swoją pracę by wszelkie przejścia i dojazdy do szkoły oraz stołówki szkolnej były drożne do 10 lipca 2010 roku, 2. zapewnił całodobowy dozór terenu budowy, 3. szczelnie wygrodził teren budowy (ogrodzeniem pełnym do wysokości 2 m od strony szkoły), aby zabezpieczyć go przed wstępem osób niepożądanych. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja projektowa. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a w szczególności: a) wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po jednym zamówieniu obejmującym swoim zakresem wykonanie boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz o nawierzchni poliuretanowej. Dla spełnienia warunku dopuszczone będzie również przedstawienie jednego zamówienia, które obejmowało swoim zakresem zarówno wykonanie boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej jak i boiska o nawierzchni poliuretanowej. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji kierownika budowy, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, w zakresie wykonywania robót konstrukcyjno - budowlanych. 3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Potwierdzą (w karcie technicznej), że oferowane nawierzchnie odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w przemiocie zamówienia i dokumentacji projektowej, tj.: a) posiadają wymaganą nawierzchnię, b) są dopuszczone do stosowania. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, iż osoby te posiadają wymagane uprawnienia. 4. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach