Przetargi.pl
Przebudowa boiska piłkarskiego na boisko wielofunkcyjne z funkcją lodowiska wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami związanymi z obiektem lodowiska

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska piłkarskiego na boisko wielofunkcyjne z funkcją lodowiska wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami związanymi z obiektem lodowiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Piotra Wysockiego w Warce, zlokalizowanego na działce o nr ew. geod. 2002/5. Przebudowa polegała będzie na modernizacji, tj. na budowie betonowej płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 20x40m z wbudowaną instalacją chłodzącą. Opracowanie obejmuje również aranżację terenu wokół boiska – w tym częściowe jego utwardzenie oraz wprowadzenie dodatkowego wejścia z traktu pieszo- rowerowego, w północno- wschodniej części terenu. Stan istniejący: Na działce o nr ew. geod. 2002/5 znajduje się budynek szkoły podstawowej zlokalizowany po północnej stronie działki. Obiekt znajduje się poza granicą terenu opracowania podobnie jak bezpośrednio z nim sąsiadujące: boisko „ Orlik” oraz Skatepark. W południowej części w/w działki znajduje się murawa starego boiska piłkarskiego przeznaczonego pod przebudowę. Na południowym krańcu działki, przy ulicy P. Wysockiego znajduje się plac zabaw, który będzie bezpośrednio sąsiadował z planowanym do wybudowania obiektem, ogrodzony jest on siatką o wysokości 1,2m. Natomiast teren opracowania od ulicy Pasaż Rotmistrza Pileckiego, tj. działki o nr ew. geod. 2007/1 obecnie jest ogrodzony siatką o wysokości 1,50 m. Teren objęty granicą opracowania jest obecnie porośnięty niezadbanym trawnikiem. Niewielka ilość drzew znajdująca się na terenie inwestycji nie stanowi kolizji z planowanym obiektem i może zostać zachowana. Stan projektowany: Planowana do wybudowania płyta betonowa pod lodowisko, jest na stałe wyłożona posadzką kauczukową o grubości 6 mm. W sezonie letnim zamiast lodowiska wybudowany obiekt funkcjonował będzie jako boisko do siatkówki/ koszykówki i innych gier zespołowych. Główne wejście do obiektu znajduje się w północno- wschodniej części terenu opracowania, od strony istniejącego traktu pieszo- rowerowego. Istniejące różnice w wysokości pokonywane będą za pomocą szerokich schodów terenowych przewidzianych do wybudowania podczas realizacji ww. zadania. Dodatkowe wejście od strony południowej (od ul. Piotra Wysockiego), który zapewni wygodny dostęp dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowo obiekt będący przedmiotem zamówienia skomunikowany jest bezpośrednim dojściem z budynku szkoły zlokalizowanego na tej samej działce w części północnej. Zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową planowane jest częściowe utwardzenie terenu wokół lodowiska poprzez ułożenie kostki brukowej, tak aby zapewnić wygodne dojście do projektowanego lodowiska zarówno od istniejącej ścieżki pieszo- rowerowej (ul. Pasaż Rotmistrza Pileckiego), budynku szkoły jak i ul. Wysockiego oraz utwardzenie podjazdu dla rolby. Planowana inwestycja zakłada zachowanie istniejącego ogrodzenia z wyjątkiem wprowadzenia bramy wejściowej w szerokości planowanego wejścia od strony północno- wschodniej (ścieżka pieszo-rowerowa). Na północ od projektowanej płyty boiska zaplanowano niezbędne zaplecze techniczne, z garażem na rolbę w obiekcie kontenerowym oraz ogrodzonej przestrzeni, w której zlokalizowano agregat chłodniczy. Do funkcjonowania obiektu konieczne było przeprojektowanie istniejących instalacji i sieci. Projektowane odkryte sztuczne lodowisko o pow. ok. 670m² z boiskiem wielofunkcyjnym o pow. całkowitej 800m² zlokalizowano na terenie istniejącego boiska piłkarskiego. Na warstwach podbudowy przewidzianych w części budowlanej, ułożone zostaną warstwy przeciwwilgociowe, izolacja termiczna ze styroduru gr. 10 cm, warstwy poślizgowej. Betonowa płyta lodowiska pokryta jest na stałe wykładziną kauczukową, o zwartej budowie komórkowej przeznaczonej do obiektów sportowych w warunkach zewnętrznych. Wykładzina klejona do płyty betonowej klejami poliuretanowymi do zastosowania na zewnątrz zgodnie z instrukcją producenta. Płyta chłodząca lodowiska o wymiarach w rzucie 20x40 i grubości 12 cm wykonana powinna być z betonu B50, zbrojona siatkami zgrzewanymi w dwóch warstwach. Pomiędzy warstwami zbrojenia powinna się znajdować instalacja chłodząca. Natomiast pod płytą 10 cm powinna znaleźć się warstwa termoizolacji ze styroduru ułożona na podbudowie z chudego betonu. Dla potrzeb lodowiska zaprojektowane zostały mrożone bandy rekreacyjne o konstrukcji z profili stalowych ocynkowanych z powierzchniami wewnętrznymi wyłożonymi płytami polietylenowymi o grubości minimum 6 mm. Projekt przewiduje wykonanie instalacji energii elektrycznej zasilania i oświetlenia terenu lodowiska oraz instalacji wodociągowej, kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej. Przyłącze energetyczne zostało wykonane przez PGE w 2015r. Lokalizację przyłącza zmieniono względem planowanej. Wobec powyższego konieczne będzie odpowiednie dostosowanie instalacji bądź dodatkowe uzgodnienia z PGE przeniesienie złącza. Zmiany należy ująć w dokumentacji budowlanej powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę na swój koszt i własnym staraniem. Konieczne również jest wykonanie przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej. Przyłącze wodociągowe- celem budowy przyłącza wodociągowego jest doprowadzenie wody do „Przebudowywanego boiska piłkarskiego przy ul. Piotra Wysockiego w Warce na boisko wielofunkcyjne z funkcją lodowiska”. Przebudowywane boisko zaopatrywane będzie w wodę z istniejącej sieci wodociągowej DN 250 mm w ul. Pasaż Rotmistrza Pileckiego , tj. działka o nr ew. geod. 2007/1 za pośrednictwem projektowanego odcinka przyłącza. Zaprojektowane przyłącze wodociągowe z rur PN-10 PEHD 63X5,8 do projektowanej studni wodomierzowej, długość przyłącza Lc= 7,0 m. Przyłącze kanalizacji deszczowej- celem budowy przyłącza kanalizacji deszczowej jest odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z „ Przebudowywanego boiska piłkarskiego na boisko wielofunkcyjne z funkcją lodowiska” do kanalizacji deszczowej w ulicy Wysockiego, tj. działka o nr ew. geod. 1201. Włączenie należy wykonać poprzez projektowany trójnik 400/315 zamontowany na istniejącej sieci DN 400, na projektowanym przyłączu w terenie działki 2002/5 wykonać studnię rewizyjną DN 1200. Niniejszą inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Na przedmiotowym terenie występuje zwarta zabudowa mieszkaniowa oraz liczne przedsiębiorstwa. Ponadto w bezpośrednim sąsiedztwie jest szkoła podstawowa i należy przewidzieć wszelkie zabezpieczenia przed dostępem dzieci, które mogą przebywać na placu zabaw. Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych – należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu, w tym zapewniającą dostęp pojazdów uprzywilejowanych. Gmina Warka informuje, iż na ulica sąsiadującej z niniejszą inwestycją tj. ul. Wysockiego ograniczenie tonażowe i zakaz wjazdu samochodów ciężarowych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Integralną częścią specyfikacji są projekty techniczne, który określają parametry techniczne, jakościowe – z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty. Inwestycję należy realizować biorąc pod uwagę warunki techniczne wydane przez dysponentów sieci. Koszty płatnego nadzoru, płatnego odbioru końcowego itp. dysponentów sieci obciążają Wykonawcę. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania, będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno- pomocniczy. W wycenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie elementy ujęte w przedmiarze oraz w dokumentacji projektowej w tym min.: utwardzenie kostką betonową, w tym dojazd od ul. Wysockiego i ewentualne schody terenowe od strony pasażu, kompletną instalację odwodnienia z odwodnieniem liniowym i studniami, instalację wodociągową, przebudowę istniejącego ogrodzenia na bramę od strony ścieżki pieszo-rowerowej, podgrzewacz, grzejnik płytowy w garażu dla rolby, przyłącze kanalizacji sanitarnej (do wykorzystania pod toj-toj), koszt prób, sprawdzeń i szkoleń, koszt pierwszego tankowania zbiornika na glikol, koszt pierwszego kompletnego uruchomienia obiektu, gniada energii elektrycznej dla dodatkowego oświetlenia terenu i nagłośnienia. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania zadania. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań/materiałów projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania/materiały równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych muszą być co najmniej nie gorsze, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń lub rozwiązań prototypowych. W przypadku powoływania się Wykonawcy na urządzenia równoważne Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia lub rozwiązania sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy, niż 2 lata. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy składającego ofertę w oparciu o urządzenia równoważne, wskazania miejsca montażu proponowanych urządzeń, pracujących przez okres co najmniej 2 lata. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 8 i dołączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone, iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe – m2, mb, szt.), w tym wykaz długości wybudowanych sieci, obiektów dla poszczególnych rodzajów materiałów, średnic . Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. W celu umożliwienia Wykonawcy fakturowania częściowego, Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy, obejmujący wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych Przedmiotem Umowy: 1) prace ziemne, w tym: a) prace związane z wykonaniem elementów instalacji wodociągowych, kanalizacji deszczowej, elektrycznych; b) prace związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych; 2) obsługa maszyn budowlanych  Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac. W przypadku zmiany terminów wynikających z umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków.  Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy.  W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska lub b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy.  Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.  Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: 1) brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, 2) nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień braku dokumentów. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 4 ustęp 2 wzoru umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej. Gmina Warka wystąpiła z wnioskiem o dofinansowanie zadania w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej”– grupa I – zadania przyszkolne do Ministerstwa Sportu i Turystyki. Decyzja o ewentualnym udzieleniu dofinansowania planowana jest na miesiąc wrzesień 2018r. Inwestycja prowadzona będzie w oparciu o : 1. Zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę polegających na „Przebudowie boiska piłkarskiego na boisko wielofunkcyjne z funkcją lodowiska wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami związanymi z obiektem lodowiska oraz budowa garażu i utwardzenie terenu kostką brukową na działce nr ew. 2002/5 położonej w Warce przy ulicy Wysockiego ” z dnia 26.02.2016 r. wraz z zaświadczeniem z dnia 29.03.2016 r.( data wpływu do Urzędu Miejskiego w Warce 30.032016r.) o nie wniesieniu sprzeciwu – wydane przez Starostę Grójeckiego. 2. Zgłoszenie robót budowlanych polegających na budowie przyłącza: wodociągowego oraz kanalizacji deszczowej dla zadania polegającego na „ Przebudowie boiska piłkarskiego przy ul. Piotra Wysockiego w Warce na boisko wielofunkcyjne z funkcją lodowiska” z dnia 14.03.2018r. wraz z zaświadczeniem z dnia 21.03.2018r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Warce 23.03.2018r. ) o nie wniesieniu sprzeciwu- wydane przez Zakład Usług Komunalnych w Warce Sp. z o.o. Dane teleadresowe: 1. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna Rejon Energetyczny Grójec, ul. Mogielnicka 32, tel. (048) 665 16 31, (048) 665 16 19 Posterunek Warka tel.: (048) 667 04 01 2. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie, Zakład w Radomiu, ul. Gazowa 11/13, tel. (048) 332 41 84 Rejon Dystrybucji Gazu w Mogielnicy, ul. Stegny, tel.: (048) 663 51 42 3. Starostwo Powiatowe w Grójcu Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Piłsudskiego 59, tel.: (048) 665 11 29 4. Komenda Powiatowa Policji w Grójcu, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec, tel.: (048) 668 72 00 5. ZUK w Warce Sp. z o.o., ul. Farna 4, 05-660 Warka, tel.: (048) 667 32 99, fax: (048) 667 22 85, e-mail: zuk@zukwarka.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu – na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) – znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce Pl. Stefana Czarnieckiego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 5 do SIWZ) 5) Wykaz rozwiązań równoważnych wg Załącznika nr 8 – w przypadku ich zastosowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach