Przetargi.pl
Przebudowa boiska piłkarskiego i remont zaplecza socjalno-szatniowego przy boisku w Czarnej Białostockiej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska piłkarskiego i remont zaplecza socjalno-szatniowego przy boisku w Czarnej Białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu pn. „Przebudowa boiska piłkarskiego i remont zaplecza socjalno-szatniowego przy boisku w Czarnej Białostockiej” . W ramach zadania należy wykonać boisko piłkarskie o wymiarach 90x45m wraz z infrastrukturą techniczną (drenażem, doziemną instalacją oświetlenia terenu, instalacją wodociągową, instalacją kanalizacji deszczowej) i rozbiórką doziemnej instalacji oświetlenia terenu oraz przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku po wymiennikowni na zespół szatniowo-sanitarny przy ul. Torowej w Czarnej Białostockiej na dz. nr ew. 1571/1, 1571/4, 1057 (ul. Torowa); obręb nr 0044; jednostka: 200202_4 Czarna Białostocka. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: roboty branży budowlanej, konstrukcyjnej i zagospodarowania terenu w postaci: - wykonać rozbiórkę starych bramek stalowych do gry w piłkę nożną, słupów żelbetowych nieczynnego oświetlenia, przewodów zasilających oraz cokołu po nieistniejącym ogrodzeniu, - budowy boiska do piłki nożnej o wymiarach 45 x 90m z nawierzchnią z trawy syntetycznej posiadającej badania przeprowadzone zgodnie z wymaganiami FIFA (cechy funkcjonalne: długość i typ pierwszego włókna w jednym pęczku: min 60mm, 100% polietylen, monofilowe o kształcie „C” z symetrycznie wtopionym rdzeniem wzmacniającym o grubości minimum 310 mikronów, dtex min 11000; długość i typ drugiego włókna w drugim pęczku: 37-40 mm, 100% polietylen, fibrylowane proste o grubości minimum 100 mikronów, dtex min 10000; rozstaw ściegów: 5/8; kolor włókien: zielony w minimum dwóch odcieniach; ilość pęczków: min 16 000/m²; waga całkowita: min 2400 g/m2; absorpcja wstrząsu (po symulacji zużycia 20 200 cykli): min 55 %; siła wyrwania pęczka monofilowego (po sztucznym starzeniu): min 30 N; siła wyrwania pęczka fibrylowanego (po sztucznym starzeniu): min30 N; siła złączeń ( niepostarzonych): min 140 N/100 mm; przepuszczalność wodna nawierzchni: min 4500 mm/h; przepuszczalność wodna całego systemu: min 1800 mm/h) na podbudowie (konstrukcja: podsypka piaskowa – 10 cm, piasek zagęszczony – min. 22 cm, kruszywo łamane (kruszone), frakcja 20-60 mm – 15 cm, warstwa wyrównawcza kamienna (miał kamienny), frakcja 0-4mm – 3 cm, nawierzchnia - trawa syntetyczna 60 mm z wypełnieniem w zależności od technologii producenta trawy - piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym EPDM posiadających stosowne certyfikaty i atesty potwierdzające spełnienie wymagań właściwości fizycznych i parametrów środowiskowych regulowanych stosownymi normami przeznaczonych do stosowania na nawierzchniach sportowych – min. 5 cm lub granulatem gumowym EPDM posiadającym stosowne certyfikaty i atesty potwierdzające spełnienie wymagań właściwości fizycznych i parametrów środowiskowych regulowanych stosownymi normami przeznaczonych do stosowania na nawierzchniach sportowych – min. 5cm ) ze strefami bezpieczeństwa za liniami bocznymi – 3 m oraz za liniami bramkowymi – 5 m, linie wydzielające o szerokości 5 cm z trawy syntetycznej w kolorze białym, płytę po obwodzie boiska należy zamknąć obramowaniem z obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 i wypełnieniem spoin piaskiem. - odwodnienie boiska w postaci sieci drenarskiej obejmującej cały teren boiska, nawierzchnia płyty boiska przepuszczalna ze spadkiem o wartości 0,5% na teren biologicznie czynny, spadki płyty boiska w układzie kopertowym, - dostawa i montaż wyposażenia boiska w postaci dwóch stałych bramek o wymiarach 732 x 244 cm, wykonanych z profili aluminiowych, montowane w tulejach osadzonych na fundamencie żelbetowym wg instrukcji montażu producenta wraz z siatkami i odciągami, dwie wiaty dla zawodników rezerwowych obu drużyn (min. 10 miejsc siedzących każda), zlokalizowane w odległości 3m od linii bocznej boiska i w symetrycznym rozstawie względem linii środkowej, w odległości min. 10 m od siebie; flagi narożnikowe wbijane na sprężynach – 4 szt. - dostawa i montaż systemu ogrodzenia w postaci słupów ogrodzeniowych (zakończonych plastikowymi kapturkami) o rozstawie 0,88-2,61m wykonanych z profili stalowych o wym. 80x80x4 mm, powlekanych warstwą poliestrową (kolor zielony), co drugi słup o wysokości 6 m do mocowania piłkochwytów z siatki polipropylenowej, przewidziane na całym obwodzie boiska, słupy ulokowane w rogach boiska z profili stalowych 120x120x4 mm o wysokości 6m stężone profilami stalowymi 50x50x4 mm., fundamenty żelbetowe pod słupki o średnicy 40 cm i głębokości 1,2 m wykonać z betonu B20, zastosować siatkę stalową ocynkowaną ogniowo powlekaną warstwą poliestrową (kolor zielony) o oczkach 50x50 mm i grubości drutu min. 4,1mm Wykonać naciągi z linek stalowych co 50 cm z drutu stalowego grubości min. 5 mm, ocynkowanego, powleczonego warstwą poliestrową, w ogrodzeniu dwuskrzydłowa furtka szer. 200 cm i wys. 300 cm oraz dwuskrzydłowa brama o szer. 500 cm i wys. 300 cm. - wykonanie adaptacji istniejącego budynku wymiennikowni na zaplecze szatniowo-sanitarne przez demontaż stolarki otworowej, wyburzenie części ścian i gzymsów wraz z usunięciem tynków i posadzek, daszków nad wejściami, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych starego pokrycia z papy. - wymurowanie nowych ścian działowych, wykonanie podłoży, posadzek z izolacjami przeciwwilgociowymi i cieplnymi, osadzeniem nowych okien i drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GK (w pomieszczeniach natrysków z płyt GK wodoodpornych), tynków wewnętrznych z gładziami gipsowymi i gruntowaniem ścian i stropów, wykonanie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych płytami styropianowymi (fundament i cokół - styropian ekstradowany gr. 10 cm, ściany - styropian gr. 20 cm) z wyprawą tynkiem cienkowarstwowym plimerowym z teflonem oraz szalówką na ruszcie drewnianym (zaimpregnować preparatem zabezpieczającym przed insektami, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, pleśnią oraz spełniającym wymogi ppoż. z paroizolacją i dociepleniem z wełny mineralnej gr. 15 cm), attyki styropianem gr. 20 cm ściana i 5 cm od strony dachu, docieplenie dachu wełną mineralną twardą gr. 25 cm z pokryciem papą termozgrzewalną dwuwarstwowo (podkładową i wierzchniego krycia) wraz z wymiana wyłazu dachowego, montażem kominków wentylacyjnych, wywinięciami na attykę. - wykonanie licowania ścian, cokołów i posadzek płytkami ceramicznymi (glazura, gres antypoślizgowy) oraz malowanie farbami zmywalnymi. - wykonanie rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych, daszków systemowych ze szkła hartowanego w systemie naciągów nad wejściami, wycieraczek zewnętrznych systemowych, aluminiowych wpuszczanych, drabin zewnętrznych. - wyposażyć w zestawy wieszaków z ławkami dla 20 zawodników – 2 kpl. oraz magazyn sprzętu sportowego w szafę stalową (skrzynia i półki w kolorze szarym RAL 7000, drzwi w kolorze niebieskim RAL 5012), dwudrzwiową z czterema półkami z rantem przestawnymi co 50 cm, zamkiem z ryglowaniem trzy punktowym o min. wymiarach 50x100x200 cm na sprzęt sportowy i podstawowe narzędzia do utrzymania porządku, szafę ubraniową stalową (skrzynia i półki w kolorze szarym RAL 7000, drzwi w kolorze niebieskim RAL 5012), dwudrzwiową w jednej części z czterema półkami z rantem przestawnymi co 50 cm i w drugiej części z drążkiem o min. wymiarach 50x100x200 cm, stół kwadratowy 80x80x75 cm, na ramie i nogach stalowych chromowanych, z blatem w kolorze szarym RAL 7000 krzesła z siedziskiem nieckowym konstrukcji stalowej chromowanej z siedziskiem z polipropylenu w kolorze niebieskim - 3 szt. oraz plecakową dmuchawę do liści z silnikiem spalinowym czterosuwowym o mocy min 3,75 kM, prędkość strumienia powietrza min. 85 m/s, wydajność dmuchawy min. 18 m3/min, - drzwi łazienek, wc, szatni i zaplecza technicznego wyposażyć w piktogramy opisujące funkcję pomieszczenia, - drzwi zewnętrzne budynku wyposażyć z zamki ryglujące kluczykowe z dwiema wkładkami i kompletem kluczy (po min. 3 szt. do wkładki), - wykonanie chodnika o szer. 1,5 m i nawierzchni o powierzchni ok. 197,25 m2 z czerwonej kostki betonowej fazowanej w formie cegła gr. 6 cm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, gr. 10 cm, obramowany obrzeżem betonowym 8x30x100 cm oraz montażem balustrady z pochwytem przy schodach terenowych, stojaków rowerowych – 2 kpl po 6 miejsc oraz koszy na śmieci – 3 szt. - wykonać uporządkowanie terenu przez jego niwelację i kształtowanie skarpy wraz z wycinką kolidujących drzew (9 szt. – sosna zwyczajna) a także humusowaniem i obsianiem trawą wraz z terenami przyległymi do modernizowanego budynku. B. roboty branży sanitarnej w postaci: - drenaż, przyłącza wodociągowo-kanalizacyjne, kanalizacja deszczowa.: - wykonać drenaż boiska piłkarskiego poprzez zastosowanie dwóch przewodów zbierających w postaci rurę PVC- S 160x4,7mm i rur drenarskich karbowanych z filtrem z włókna syntetycznego Ø75/65 PVC w rozstawie co 7,9 m, włączenia drenów do przewodu głównego zbierającego za pomocą trójników Ø160/110 oraz dołączników Ø110/75 (między trójnikiem a przewodem drenującym Ø75/65) z wykonaniem studni osadnikowych D1 i D2 o wysokości części osadczych 1,0m do których należy odprowadzić wody drenażowe. - wykonać metodą przewiertu przyłącze kanalizacji deszczowej w stalowej rurze osłonowej o średnicy 273x7,1 z rur PVC Ø200x5,9mm klasy S „SN8” z lita ścianką (zgodne z normą PN-EN 1401-1:2009), kielichowych o połączeniach uszczelnianych za pomocą fabrycznie zamontowanych uszczelek z zakończeniem klapą zwrotną (końcową), poprzez nadbudowanie na istniejącym kanale deszczowym Ø 300mm w ul. Torowej studni deszczowej (D0) z kręgów betonowych klasy C40/50 o nasiąkliwości do 5%, mrozoodporności F150 i stopniu wodoszczelności min. W6 o średnicy dn=1.2m. Podstawę studni stanowi dennica z kinetą oraz otworami do rur wykonanymi wiertnicą na budowie. Przejście rury przez ściany studni betonowej należy wykonać jako przejście szczelne gumowe typu In-situ lub tulejowe z tworzywa sztucznego z uszczelką gumową. Zwieńczenie studni stanowi płyta nastudzienna i pierścień odciążający wykonane z betonu Pod pierścieniami odciążającymi wykonać podbudowę betonową C12/15 gr. 20cm, którą należy zdylatować ze ścianą studni rewizyjnej taśmą izolacyjną przyścienną. Połączenia poszczególnych kręgów w studzience uszczelniane za pomocą gumowych uszczelek. Studzienkę przykryć włazem żeliwnym bez zawiasowym, nieryglowanym klasy D400 wg PN-EN 124 o średnicy otworu włazowego 600 mm. Włazy studni regulować do rzędnych nawierzchni za pomocą uszczelnionych pierścieni regulacyjnych z tworzyw sztucznych lub betonowych. Studzienkę wyposażyć w stopnie złazowe. - wykonać przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej z budynku szatniowo - sanitarnego z rur PVC klasy S „SN8” o średnicy 160x4,7mm z litą ścianką, kielichowych o połączeniach uszczelnianych za pomocą fabrycznie zamontowanych uszczelek do istniejącej studni przyłączeniowej - rewizyjnej stosując przejście przez ściany typu „szczelnego”. - wykonać wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej z rur PVC z podejściami do odbiorników, zamontować elementy białego montażu (umywalek z bateriami - 3 kpl, , miski ustępowe z płuczkami – 2 kpl., prysznice z bateriami prysznicowymi i kotarami na drążkach ze stali nierdzewnej – 2 kpl), wykonać odwodnienia posadzkowe z wpustami ze stali nierdzewnej – 5 kpl. - wykonać wewnętrzną instalację wodociągową z izolacją otulinami z pianki polietylenowej z płukaniem, dezynfekcją i badaniem z montażem elektrycznych, pojemnościowych ogrzewaczy wody o pojemności 80l – 2 kpl., pod umywalkowego elektrycznego ogrzewacza wody o pojemności 10l – 1 kpl,. - wykonać kanałową wentylację nawiewną dn 160 pomieszczeń szatni – 2 kpl oraz pomieszczenia magazynu sprzętu sportowego dn 100 – 1 kpl składające się ze ściennych czerpni powietrza filtrów kanałowych, wentylatorów kanałowych, nagrzewnic kanałowych (dn 200 i dn 100) i anemostatów nawiewnych wraz z termostatami ściennymi i regulatorami prędkości obrotowej wentylatorów. - wykonać wentylację wyciągową dn 100 – 1 kpl., i dn 160 -2 kpl., w postaci wentylatorów wyciągowych, izolowanych rur spiro, wyrzutni kolankowych z siatką. - wykonać przyłącze wodociągowe do budynku szatniowo-sanitarnego z istniejącej sieci wodociągowej zlokalizowanej na działce Inwestora z rur dz=32PE na ciśnienie nominalne PN10 w sposób ustalony po odkryciu wodociągu w miejscu włączenia, zastosować zasuwę DN25/32 z króćcami PE z obudową i skrzynką uliczną, bez gniazdową (pełno przelotową) z uszczelnieniem miękkim, wykonaną z żeliwa sferoidalnego, zabezpieczoną antykorozyjnie farbą epoksydową; trzpień zasuwy ze stali nierdzewnej z otworem na zawleczkę, z wielokrotnym uszczelnieniem; klin z na wulkanizowaną powłoką EPDM; końcówki PE zasuwy do zgrzewania zabezpieczone przed zerwaniem, zasuwę oznakować przy pomocy tablicy wykonanej z tworzywa sztucznego, montowanej na słupach betonowych lub trwałych elementach zabudowy. Połączenia rur wodociągu wykonać metodą zgrzewania. Przejście przyłącza przez ścianę budynku należy zabezpieczyć rurą osłonową Ø63PE. Wykonać montaż wodomierza skrzydełkowego jednostrumieniowego DN20 o przepływie nominalnym 2,5m3/h na konsoli wodomierzowej z zaworami odcinającymi i zaworem antyskażeniowym zabudowanym za zestawem pomiarowym. Dokonać prób szczelności, płukania i dezynfekcji przyłącza wraz z badaniem wody na przyborach sanitarnych przez służby sanitarno – epidemiologiczne. - instalacja ogrzewania: - wykonać ogrzewanie pomieszczeń przez zastosowanie 5 szt. grzejników elektrycznych z termostatem elektronicznym i puszką przyłączeniową (magazyn i szatnie), w toaletach zastosować grzejniki elektryczne z termostatem elektronicznym przeznaczone do pomieszczeń wilgotnych. C. roboty branży elektrycznej w postaci: -dostawa i montaż oświetlenia w postaci sześciu masztów oświetleniowych o całkowitej wysokości 14,0 m – aluminiowych cylindrycznych stożkowych, dwuelementowych wzmocnionych - po trzy wzdłuż dłuższych boków boiska, środkowe z czterema naświetlaczami LED o mocy 550W każdy i skrajne z sześcioma naświetlaczami LED o mocy 550W każdy, naświetlacze przystosowane do montażu na poprzeczkach poziomych L=1,6m, słupy ustawiać na fundamentach prefabrykowanych wg rozwiązań producenta, wykonać instalację elektryczną doziemną nN typu: YAKXs 5x25mm2, - dostawa i montaż oświetlenia chodnika, poprzez umieszczenie, wzdłuż trasy jego przebiegu, dziewięciu słupów oświetleniowych o wysokości min. 4,0 m – aluminiowych cylindrycznych stożkowych powlekanych poprzez anodowanie w kolorze czarnym ustawionych na fundamentach prefabrykowanych wg rozwiązań producenta z punktami świetlnymi LED o mocy 40W każda, wykonać instalację elektryczną doziemną nN typu YKY 3x4mm2, - wykonać system uziomowy i połączeń wyrównawczych z płaskownika FeZn25x4 z podłączeniem słupów oświetleniowych oraz elementów ogrodzenia boiska, - wykonać tablicę TZSO obsługującą oświetlenie boiska i chodnika, oraz rozdzielnię RE obsługującą tablicę TZSO a także budynek szatniowo-sanitarny, rozdzielnię RE podłączyć za licznikową instalacją doziemną przewodem YAKXs 4x35mm2, prowadzoną w rurze osłonowej ze złącza kablowego w rozdzielni RG, w tablicy TZSO zamontować zegar astronomiczny do automatycznego załączania oświetlenia nocnego. W TZSO należy dokonać podziału przewodu PEN, na PE i N, wykonać uziom pogrążany do którego za pomocą bednarki FeZn25x4 połączyć punkt rozdziału, do rozdzielnicy RE. - wykonać instalację zasilania, sterowania, uziemienia, przepięciową, odgromową, połączeń wyrównawczych i oświetlenia budynku szatniowo-sanitarnego, wyposażyć w wyłączniki, gniazda i punkty oświetlenia LED wewnętrznego i zewnętrznego wraz z oświetleniem awaryjnym i kierunkowym z adekwatnym opisem graficznym, oraz głównym wyłącznikiem ppoż. - wykonać zasilanie odbiorników w postaci ogrzewaczy wody, wentylatorów i nagrzewnic układu wentylacji. Do zadań Wykonawcy należy: - zapewnienie do geodezyjnej obsługi inwestycji (tyczenie obiektów, prowadzenie budowy obiektów oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów) uprawnionego geodety posiadającego min. zakres 4 uprawnień tj. uprawnienia do obsługi inwestycji budowlanej, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania -3 egz. - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości. - przeprowadzenie ruchów próbnych wentylacji mechanicznej, ogrzewania, oświetlenia boiska i chodnika, oświetlenia awaryjnego i kierunkowego, działania ogrzewaczy itp., - uzyskaniu w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie powiadomień do SANEPID i Straż Pożarna, uczestniczeniu w ewentualnych kontrolach obiektu, usuwania stwierdzonych wad i uchybień , poniesienia kosztu i uzyskania pozytywnych protokołów kontroli, - promocja realizacji zadania przez wykonanie i montaż stosownej tablicy informacyjnej zgodnie z wymaganiami programu Sportowa Polska Rozwój Lokalnej Infrastruktury Sportowej w ramach Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki - po wykonaniu podłączenia energetycznego od wskazanego w warunkach miejsca przyłączenia (zakres prac po stronie dostawcy energii elektrycznej wykonany w listopadzie 2018r. zgodnie z uzyskaną informacją o możliwości świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej z dnia 06.11.2018r.), oraz instalacji odbiorczej złoży w imieniu Zamawiającego wniosek o zawarcie umowy kompleksowej wraz z „oświadczeniem o wykonaniu instalacji” oraz pozostałymi dokumentami zgodnie z wzorem wniosku zamieszczonym na stronie internetowej PGE Dystrybucja S.A., - wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości i asortymencie zgodnym z zapisami zawartymi w decyzji pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z realizacją inwestycji. - Zamawiający przewiduje etapowe - kwartalne rozliczenie robót uzależniając płatność za konkretny etap realizacji robót zgodny z harmonogramem rzeczowo-finansowym, ich faktycznym wykonaniem potwierdzonym przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego, pisemnym zgłoszeniem zakończenia etapu robót złożonym Zamawiającemu oraz po protokolarnym potwierdzeniu tego faktu. - Zamawiający informuje, że rozliczenie końcowe inwestycji nastąpi w 2021 roku na poczet którego Wykonawca powinien przewidzieć wartość 55% kosztów umownych realizacji inwestycji. - Zamawiający informuje, że koszty związane z poborem energii elektrycznej, energii cieplnej, wody oraz zabezpieczeniem sanitarnym ponosi Wykonawca. - materiały z rozbiórek i demontaży oraz z wycinki drzew wraz z karczami Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. - urobek z niwelacji terenu należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Czarna Białostocka na odległość ok. 3 km z rozplantowaniem w miejscu docelowym. - złożenie przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego a po wykonaniu zadania kosztorysu powykonawczego. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-3 oraz załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A lub dołączyć do oferty . 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach