Przetargi.pl
Przebudowa boiska na boisko piłkarskie oraz budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na Stadionie Miejskim w Białobrzegach

Gmina Białobrzegi ogłasza przetarg

  • Adres: 26800 Białobrzegi, Plac Zygmunta Starego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6132572 w. 24, 25 , fax. 486 132 572
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białobrzegi
    Plac Zygmunta Starego 9
    26800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
    tel. 048 6132572 w. 24, 25, fax. 486 132 572
    REGON: 67022330400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl, www.bip.bialobrzegi.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska na boisko piłkarskie oraz budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na Stadionie Miejskim w Białobrzegach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach przedsięwzięcia pn. „Przebudowa boiska na boisko piłkarskie oraz budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na Stadionie Miejskim w Białobrzegach” obejmujące zagospodarowania terenu dla modernizowanego stadionu miejskiego polegające na budowie boiska treningowego i do rozgrywek piłkarskich o wymiarach 110,0m x 68,0m (z wybiegami) z nawierzchnią ze sztucznej trawy, w zakres zamówienia wchodzą również ciągi piesze oraz jezdne, mała architektura typu ławki, wiaty oraz budowa budynku zaplecza o powierzchni zabudowy 866,90m2 – nad częścią budynku trybuna częściowo zadaszona – dla klubu sportowego obejmującego szatnie, zaplecza sanitarne, magazyny i pomieszczenia klubowe, z podłączeniem kanalizacji sanitarnej z instalacji wewnątrz działki, przyłączeniem wody z instalacji wewnątrz działki, energią elektryczną z instalacji wewnątrz działki, przyłączem gazu do kotłowni oraz wewnętrznymi instalacjami wod-kan, co, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, klimatyzacją i instalacją wewnętrzną elektryczną oraz oświetlenia terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; - Dokumentacja techniczna (projekty budowlany i wykonawczy) - załącznik nr 8 do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do projektu umowy; Wymagane minimalne parametry techniczne stawiane przez Zamawiającego dla systemu nawierzchni syntetycznej na boisko piłkarskie: Nawierzchnia syntetyczna dedykowana do piłki nożnej, w skład której wchodzi: 1. Podkład elastyczny właściwy do oferowanego systemu nawierzchni: dopuszczalne typy e-layer, układany metodą in-situ na boisku lub lateks lub mata prefabrykowana, 2. Trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska, 3. Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi : a) piasek kwarcowy i b) granulat gumowy EPDM z produkcji pierwotnej w kolorze zielonym Ad. 2 Trawa Syntetyczna, powinna mieć wklejone linie boiska do piłki nożnej i posiadać następujące parametry 1. Wysokość włókna ponad matę : min 45 mm 2. Skład włókna –100% polietylen (PE), 3. Rodzaj i przekrój włókna – włókno monofilowe (100%) z symetrycznie wtopionym co najmniej jednym rdzeniem wzmacniającym lub włókna monofilowe (100%) o przekroju rombu (diamentu) 4. Grubość włókna – min. 255 µm 5. Ilość pęczków na m2 – min. 8 000 6. Ilość włókien na m2 – min. 110 000 7. Kolor – min. dwa odcienie zielonego w jednym pęczku, 8. Wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy – min. 40 N 9. Ciężar całkowity nawierzchni na m2 – min. 2 200 g Ad. 3 Wypełnienie systemu nawierzchni syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi : 1. piasek kwarcowy 2. granulat gumowy EPDM z produkcji pierwotnej w kolorze zielonym. - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do projektu umowy; - Przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ; UWAGA: Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 14.2 lit. od b) do e) SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) kosztorysu ofertowego opracowanego zgodnie z zapisami rozdziału 18 „Opis sposobu obliczania ceny oferty”; f) wymaganych dokumentów i próbek (Uwaga! próbki po zakończeniu postępowania nie będą zwracane, pozostają u Zamawiającego jako część składowa oferty) dotyczących nawierzchni boiska piłkarskiego: W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty niżej podanych dokumentów : 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium akredytowane przez FIFA (Labosport lub ISA-Sport lub SportsLabsLtd), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf – edycja 2015 (dostępny na www.FIFA.com); 2. Badanie akredytowanego przez FIFA instytutu potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych minimalnych parametrów technicznych sztucznej trawy i podkładu elastycznego (np.: wyniki badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1 lub inne badanie właściwości technicznych nawierzchni wykonane przez akredytowane laboratorium itp.) o ile parametry techniczne nie są potwierdzone w załączonym dokumencie o których mowa w punkcie 1; 3. Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: podkładu elastycznego, trawy syntetycznej oraz wypełnienia EPDM z produkcji pierwotnej; 4. Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: podkładu elastycznego, trawy syntetycznej i wypełnienia EPDM; 5. Wyniki badań granulatu gumowego EPDM przeprowadzonych przez niezależne laboratorium na zawartość metali ciężkich; 6. Autoryzacja producenta systemu trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; 7. Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej : a) podkład elastyczny (próbka o min. wymiarach10 cm x 15 cm ), b) trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x 25 cm), c) granulat gumowy EPDM (próbka w ilości 100 gram). g) dokumenty potwierdzają ilość re-certyfikacji dla oferowanego systemu nawierzchni na danym obiekcie; h) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z oferta w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). i) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: > zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; > sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; > zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; > czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, osób lub sytuacji ekonomicznej, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 5. Wykonawcy polegający na sytuacji lub zdolnościach innych podmiotów Wykonawca, który polega na sytuacji lub zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w ofercie przedstawia, oświadczenia tych podmiotów w zakresie określonym w pkt. 10.1.c i 10.1.d w odniesieniu do tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach