Przetargi.pl
Przebudowa bloku sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Radzionkowie wraz z doprowadzeniem pomieszczeń sanitarnych do właściwego stanu.

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa bloku sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Radzionkowie wraz z doprowadzeniem pomieszczeń sanitarnych do właściwego stanu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa bloku sportowego tzn. zaplecza sanitarno-szatniowego sali gimnastycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. W ramach zadania należy wykonać prace: projektowe, ogólnobudowlane, instalacyjne, elektryczne i sanitarne. Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych obejmuje swym zakresem zaplecze sanitarno-szatniowe sali gimnastycznej. Należy sporządzić wielobranżową dokumentację projektową, uzyskać decyzję administracyjną zezwalającą na realizację zadania, a następnie na ich podstawie wykonać wszystkie roboty budowlane i instalacyjne. Zaplecze sanitarne należy zaprojektować zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający posiada dokumentację projektową z kwietnia 2009 roku, sporządzoną przez Pracownię Projektową AiM, na modernizację sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej nr 1 w Radzionkowie, jednak jej zakres obejmuje całe skrzydło budynku (wraz z aulą i salą dydaktyczną). Zamawiający może udostępnić Wykonawcy przedmiotową dokumentację projektową na podstawie której zostanie sporządzony projekt zaplecza sanitarno-szatniowego sali gimnastycznej lub Wykonawca „od nowa” zaprojektuje przedmiotowe zaplecze. Dokumentację projektową należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 1. Uwaga: W terminie do 20 grudnia 2019 roku należy wykonać dokumentację projektową, uzyskać decyzję administracyjną na realizację zadania i rozpocząć roboty budowlane. Pozostałe prace budowlane należy wykonać w terminie do 30 maja 2020 roku. Biorąc pod uwagę wymogi art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 punkt 1 ustawy Pzp, tj. aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że adekwatnie do przedmiotu zamówienia nie stawia w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymogów w tym zakresie. Szczegółowy zakres robót budowlanych i instalacyjnych określa załącznik nr 1 do SIWZ - PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Ponadto przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na kwotę minimum wartości przedmiotowego zamówienia. 3. Harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie stanowił załącznik do umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach