Przetargi.pl
Modernizacja łazienek w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach – etap I

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Obywatelska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4579090 , fax. 0-32 4579090
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach
    ul. Obywatelska 30
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 0-32 4579090, fax. 0-32 4579090
    REGON: 27612833500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja łazienek w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Modernizacja łazienek w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach – etap I”. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez „Lasok Architekci” z Wodzisławia Śląskiego. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty demontażowe: a) demontaż ościeżnic stalowych 12 szt., b) demontaż ścianek działowych kabin WC oraz kabin natrysków ok. 50 m2, c) wykucia z muru kratek wentylacyjnych, drabinek, wieszaków, podokienników, d) skucia płytek ceramicznych ścian i posadzek ok. 194 m2 oraz tynków ok. 155 m2, e) demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z demontażem armatury, demontaż pionu c.o., f) demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, g) wywóz gruzu z utylizacją ok. 5 m3. 2) Roboty ogólnobudowlane: a) uzupełnieniem posadzki, b) wymurowanie ścianek działowych ok. 8 m2 wraz z osadzeniem nadproży ok. 8 m, c) wykonanie warstw posadzki, z izolacją przeciwwilgociową ok. 37 m2, d) wykonanie nowych tynków na ścianach ok. 29 m2, e) wykonanie okładzin ściennych ok. 89 m2 i podłogowych R10 ok. 38 m2, f) montaż nowej stolarki drzwiowej 5 szt., g) wykonanie systemowych (z płyt HPL) przegród kabin sanitarnych 8 kpl., h) roboty malarskie 101 m2. 3) Roboty sanitarne: a) wykonanie instalacji wodnej z rur PP PN20 wraz z otuliną izolacyjną ok. 96 m, b) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PP HT ok. 117 m, c) montaż przyborów i urządzeń sanitarnych: umywalki wiszące 9 szt., baterie umywalkowe 9 szt., miski ustępowe 9 szt., suszarki do rąk 4 szt., podwieszane pisuary 4 szt., dozowniki mydła 7 szt., podajniki papieru toaletowego 9 szt. d) próby szczelności instalacji wodociągowej. 4) Roboty elektryczne: a) wymiana przewodów elektrycznych dla instalacji oświetleniowej i gniazd ok. 113 m, b) montaż opraw oświetleniowych 13kpl., c) wykonanie pomiarów elektrycznych dla wszystkich wykonanych obwodów. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – w placówce oświatowej. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 160 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności wykonawcy na podstawie niniejszej umowy, 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania całego przedmiotu umowy, 4) zorganizowanie robót w taki sposób, żeby nie utrudniać dojścia i pracy w budynku, roboty prowadzone będą przy czynnym obiekcie, 5) wywóz odpadów i śmieci będących efektem prowadzonej budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie, przy przestrzeganiu przepisów prawa w tym zakresie, 6) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, 7) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 8) udzielenie gwarancji obejmującej wszystkie wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót do upływu gwarancji na wykonane zadanie. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Zamawiający umożliwi wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na obiekcie w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 7 i 8 rozdziału XII SIWZ) - dokument należy złożyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach