Gmina Rozogi ogłasza przetarg
- Adres: 12-114 Rozogi, Wojciecha Kętrzyńskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 226 002 , fax. 897 226 055
- Data zamieszczenia: 2018-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozogi
Wojciecha Kętrzyńskiego 22
12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 226 002, fax. 897 226 055
REGON: 54100300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa amfiteatru w Rozogach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadaszenia nad istniejącą sceną amfiteatru w Rozogach oraz wykonanie instalacji elektrycznych amfiteatru, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa amfiteatru w Rozogach”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)wykonanie zadaszenia nad istniejącą sceną amfiteatru usytuowanego w Rozogach, na działce nr 219 w obrębie ewidencyjnym 0016 Rozogi (objęte dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW 2014-2020) 2)wykonanie instalacji elektrycznych amfiteatru usytuowanego w Rozogach, na działce nr 219 w obrębie ewidencyjnym 0016 Rozogi (nieobjęte dofinansowaniem) Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1)Roboty ziemne i rozbiórkowe; 2)Fundamenty, konstrukcja przyziemia; 3)Dach; 4)Stan wykończeniowy – różne elementy wewnętrzne i zewnętrzne 5)Montaż rozdzielnicy elektrycznej; 6)Montaż linii zasilającej; 7)Oświetlenie; 8)Montaż instalacji wyrównawczej i uziomów; 9)Pomiary elektryczne; Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: Projekt budowlano-wykonawczy; Specyfikacje techniczne; Informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ); Przedmiary robót (pomocniczo); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł. z dopiskiem „wadium – przebudowa amfiteatru w Rozogach” 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu O/Rozogi Nr 61 8920 0001 0010 1765 2000 0020, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa u ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny termin dokonania zlecenia przelewu. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oprócz oświadczeń wskazanych w rozdz. VII pkt. 1 SIWZ inne wymagane dokumenty: 1)Harmonogram rzeczowo-finansowy – zał. nr 8 do SIWZ; 2)Dowód wniesienia wadium; 3)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty; 4)Wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom niebędącym podmiotami, na których zasoby powołuje się Wykonawca – zał. nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowę i modernizacje obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem”.
Dodano: 2023-08-31 - „Przebudowę i modernizacje obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem”.
Dodano: 2023-07-13 - Przebudowa i modernizacja obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem.
Dodano: 2023-07-04 - Przebudowa i modernizacja obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem.
Dodano: 2023-06-09 - Zadaszenie łukowe boksów na odpady.
Dodano: 2021-02-08 - Zadaszenie łukowe boksów na odpady
Dodano: 2020-12-29 - Wymiana pokrycia dachu budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2020-09-03 - Wymiana pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie : ul. Dolna 13-14-15-16-17 w Elblągu
Dodano: 2020-06-17 - remont połaci dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego i remontem kominów w budynku kopii spichlerza dworskiego ze Skandawy
Dodano: 2019-07-01 - remont połaci dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego i remontem kominów w budynku kopii spichlerza dworskiego ze Skandawy
Dodano: 2019-06-04