Muzeum Budownictwa Ludowego Park Etnograficzny ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Leśna
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 519 21 64 , fax. 089 519 38 45
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Budownictwa Ludowego Park Etnograficzny
ul. Leśna 23
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 519 21 64, fax. 089 519 38 45
REGON: 51098987800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumolsztynek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont połaci dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego i remontem kominów w budynku kopii spichlerza dworskiego ze Skandawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu połaci dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego i remontem kominów w budynku kopii spichlerza dworskiego ze Skandawy, stanowiącego zaplecze administracyjne zamawiającego, obejmującego następujący zakres: 1) rozbiórka i ponowne ułożenie pokrycia z dachówki, 2) wymiana wszystkich obróbek blacharskich z założeniem obróbek przy kominach, 3) wymiana rynien i rur spustowych, 4) wymiana ołacenia dachu, 5) miejscowa reperacja pokrycia z papy, 6) reperacja i malowanie kominów, 7) wymiana okien w „wolich okach”, 8) wymiana instalacji odgromowej, 9) przedłużenie krokwi, 10) izolacja na podłodze strychu nieużytkowego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – załącznikami do SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że, zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym SIWZ. 6. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania obiektu. Prace o dużym natężeniu hałasu wykonawca będzie wykonywał w sposób uzgodniony z zamawiającym. 8. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót obejmują także remont elewacji budynku, jednakże nie jest on objęty przedmiotem zamówienia. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.): 1) osoby wykonujące czynności dekarza obejmujące: analizę dokumentacji technicznej, w szczególności rysunków niezbędnych dla przygotowania i realizacji robót dekarskich; pokrywanie konstrukcji dachowej: papą, blachą i wyrobami z blachy; układanie warstwy wodoodpornej i mocowanie metalowych lub syntetycznych materiałów do konstrukcji budynku; wymiarowanie i cięcie materiałów dachowych tak, aby dopasować je do krawędzi i takich obiektów jak np. kominy; instalowanie rynien i rur spustowych; wykonywanie obróbek blacharskich dachowych i elewacyjnych; montaż tymczasowych rusztowań i drabin, 2) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego obejmujące: wznoszenie oraz demontaż tymczasowych rusztowań metalowych, 3) osoby wykonujące czynności montera izolacji obejmujące: określanie rodzaju, jakości i ilości wymaganych materiałów izolacyjnych w oparciu o analizę dokumentacji; przycinanie materiałów izolacyjnych do właściwego rozmiaru i kształtu; montowanie płyt i arkuszy materiałów izolacyjnych, 4) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego obejmujące: wznoszenie oraz demontaż tymczasowych rusztowań metalowych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ, zakres robót ujęty w kosztorysie ofertowym musi być tożsamy z zakresem robót określonym w przedmiarze robót, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowę i modernizacje obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem”.
Dodano: 2023-08-31 - „Przebudowę i modernizacje obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem”.
Dodano: 2023-07-13 - Przebudowa i modernizacja obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem.
Dodano: 2023-07-04 - Przebudowa i modernizacja obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem.
Dodano: 2023-06-09 - Zadaszenie łukowe boksów na odpady.
Dodano: 2021-02-08 - Zadaszenie łukowe boksów na odpady
Dodano: 2020-12-29 - Wymiana pokrycia dachu budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2020-09-03 - Wymiana pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego na adresie : ul. Dolna 13-14-15-16-17 w Elblągu
Dodano: 2020-06-17 - remont połaci dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego i remontem kominów w budynku kopii spichlerza dworskiego ze Skandawy
Dodano: 2019-06-04 - Wykonanie robót budowlanych remontu dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Szańcowej 2 w ramach zadania pn. „Remont dachu w SP nr 8”
Dodano: 2019-05-22