Przetargi.pl
Przebudowa, adaptacja i modernizacja zamku Książąt Mazowieckich w Liwie wraz z utworzeniem infrastruktury parku kulturowo-historycznego

Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie ogłasza przetarg

  • Adres: 07100 Węgrów, Liw, ul. Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 792 57 17 , fax. 25 792 57 17
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie
    Liw, ul. Batorego 2
    07100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 25 792 57 17, fax. 25 792 57 17
    REGON: 71166516600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.liw-zamek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, adaptacja i modernizacja zamku Książąt Mazowieckich w Liwie wraz z utworzeniem infrastruktury parku kulturowo-historycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na : Przebudowie, adaptacji i modernizacji zamku Książąt Mazowieckich w Liwie wraz z utworzeniem infrastruktury parku kulturowo-historycznego, w skład której wejdą m.in. ogrodzone pole namiotowe z budynkiem sanitariatów, plac zabaw, wiaty, przystań kajakowa. Zakres rzeczowy zadania obejmuje : 1. Badania archeologiczne i prace wykopaliskowe na podzamczu, Przed wykonaniem prac budowalnych należy przeprowadzić pełne kompleksowe badania archeologiczne we wszystkich miejscach gdzie będą prowadzone roboty ziemne. Prace archeologiczne dotyczą w szczególności całego dziedzińca, pomieszczeń piwnicznych oraz miejsc fundamentowania drewnianych pomostów, budynków zaplecza sanitarnego i wiaty dla kajakarzy. Przed przystąpieniem do prac budowlanych konieczne są badania archeologiczne, poprzedzające usuwanie wałów, prace terenowe i gabinetowe. 2. Wykonanie robót budowlano – montażowych, w tym: 2.1. Remont i adaptacja pomieszczeń wewnątrz wieży; 2.2. Częściowa rekonstrukcja mostu zwodzonego – pomost i taras przed wieżą od strony zachodniej, 2.3. remont i zabezpieczenie gotyckich murów kurtynowych, częściowe odtworzenie muru od strony północnej i wschodniej, oraz częściowe odsłonięcie muru od strony północnej i wschodniej, zgodnie z pierwotnym wyglądem zamku, 2.4. rewitalizacja piwnicy gotyckiej: 2.4.1. wymiana pokrycia stropu, adaptacja pod scenę plenerową, 2.5. utworzenie pola namiotowego na działkach nr 1018/8 i 1018/10, 2.5.1. budowa ogrodzenia pola namiotowego z bali drewnianych (palisada) z furtką od strony zachodniej oraz bramą od strony wschodniej, 2.5.2. budowa budynku sanitariatów na polu namiotowym, 2.6. utworzenie przystani kajakowej nad rzeką Liwiec 2.7. utworzenie placu zabaw. 2.8. Zakup dostawa i montaż sceny plenerowej z zadaszeniem 3. Wykonanie robót budowlano – montażowych, w tym: 3.1 Gotycka wieża bramna: 3.1.1. odtworzenie ganku straży od strony wschodniej, 3.1.2. odtworzenie latryny średniowiecznej od strony północnej, 3.1.3. Schody prowadzące na pomost i taras, 3.2 rewitalizacja piwnicy gotyckiej, w tym m.in. 3.2.1. roboty zewnętrzne przy piwnicy po gotyckim „Domu Wielkim”, osuszenie oraz izolacja ścian i fundamentów, 3.2.2. remont wnętrz (3 sale), 3.2.3. doprowadzenie instalacji elektrycznej, i wodno-kanalizacyjnej, 3.3 rewitalizacja dziedzińca wewnętrznego, 3.4. utworzenie pola namiotowego na działkach nr 1018/8 i 1018/10, w tym m.in.: 3.4.1. instalacje sanitariatu – elektryczna i wodno-kanalizacyjna, 3.4.2. roboty wykończeniowe budynku sanitariatu, 3.4.3. most drewniany na polu namiotowym, 3.4.4. schody na polu namiotowym prowadzące na most, 3.4.5. zagospodarowanie terenu, w szczególności utwardzony ciąg pieszy na polu namiotowym oraz zieleń na polu namiotowym. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt czasowej organizacji ruchu, projekt organizacji robót. Przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, wycenę należy oprzeć na dokumentacji projektowej. Wykonawca winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Powinien szczegółowo ocenić zakres robót oraz oszacować wszelkie okoliczności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia umożliwiającego jego eksploatację zgodnie z przeznaczeniem i oferowaną ceną. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie udziela wyjaśnień podczas wizji na miejscu realizacji zadania. Wszelkie wyjaśnienia treści specyfikacji odbywać się będą z zastosowaniem procedury z art. 38 ustawy Pzp. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również : a. dokonanie wszelkich (wymaganych przepisami prawa i umową ) uzgodnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, b. opracowanie i zatwierdzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, c. utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, d. prowadzenie robót i usług w sposób bezpieczny , zgodny z BIOZ, e. natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia , f. pokrycie kosztów związanych ze zniszczeniem lub uszkodzeniem wyposażenia w związku z prowadzonymi przez Wykonawcę robotami i usługami g. nadzór nad mieniem, h. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z dnia 14 października 2003r.). Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonania robót i usług oraz zgodność wykonania z obowiązującymi normami , warunkami technicznymi wykonania robót budowlano montażowych oraz sztuką budowlaną. Uwaga Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót oraz kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy. Szczegółowy zakres wyznaczają: projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczo).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100 000,00 zł ( sto tysięcy złotych 0/100) 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie, 07-100 Węgrów, Liw, ul. Stefana Batorego 2, numer konta : 29 1020 1026 0000 1402 0232 4333 z dopiskiem: przetarg nieograniczony na zadanie pn. „Przebudowa, adaptacja i modernizacja zamku Książąt Mazowieckich w Liwie wraz z utworzeniem infrastruktury parku kulturowo-historycznego” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 7 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 6.Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeśli dotyczy 7. Dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 11.5.3 i 11.5.4 SIWZ powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991r.Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm). Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej. Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach