Przetargi.pl
Przebudowa 1 piętra z przeznaczeniem na rozbudowę Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15 wraz z windą zewnętrzną i robotami towarzyszącymi w budynku MCM oraz wykonanie i realizacja projektów wykonawczych instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i przeciwpożarowej instalacji hydrantowej w całym budynku Przychodni Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o.

Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 80 511 , fax. 14 68 80 511
  • Data zamieszczenia: 2017-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kwiatkowskiego 15
    33101 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 80 511, fax. 14 68 80 511
    REGON: 85166402000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.molopolska.pl/mcmtarnow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa 1 piętra z przeznaczeniem na rozbudowę Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15 wraz z windą zewnętrzną i robotami towarzyszącymi w budynku MCM oraz wykonanie i realizacja projektów wykonawczych instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i przeciwpożarowej instalacji hydrantowej w całym budynku Przychodni Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1.1. Przebudowa 1 piętra z przeznaczeniem na rozbudowę Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15 wraz z windą zewnętrzną i robotami towarzyszącymi w budynku MCM zgodnie załączoną dokumentacją i przedmiarem robót oraz wykonanie i realizacja projektów wykonawczych instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i przeciwpożarowej instalacji hydrantowej w całym budynku Przychodni Mościckiego Centrum Medycznego. 3.1.2 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 – Roboty budowlane 45215510-5 – Remonty obiektów użyteczności publicznej 45421152-4 – Instalowanie ścianek działowych 45432120-1 – Instalowanie nawierzchni podłogowych 45442110-1 – Malowanie budynków 45431200-9 – Kładzenie glazury 45421100-5 – Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45311000-0 – Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw 45330000-0 – Hydraulika i roboty sanitarne 45331220-4 – Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 3.1.3. Powierzchnia piwnic objęta przebudową: 28.02m2 Powierzchnia parteru objęta przebudową: (strefy wejściowe) 178.90m2 Powierzchnia Ip objęta przebudową: 829.94m2 Powierzchnia IIp objęta przebudową: 82.93m2 3.1.4. 1) W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Wykonanie projektu wykonawczego instalacji wentylacji mechanicznej dla całego budynku przychodni MCM w Tarnowie, zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) Wykonanie projektu budowlanego-wykonawczego przeciwpożarowej instalacji hydrantowej dla całego budynku (obejmującego swoim zakresem piwnice, parter, I, II piętro), zatwierdzonego przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, c) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w istniejących warunkach terenowych, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną tj. projektem budowlanym wielobranżowym PA „Domino” (architektura+PZD, konstrukcja, inst. sanitarne, inst. elektryczne), przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, programem funkcjonalno – użytkowym, oraz zgodnie z wykonaną przez Wykonawcę dokumentacją wentylacji mechanicznej z rekuperacją i instalacji hydrantowej całego budynku. 2) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z: a) warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami, Decyzji o zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę b) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, tj.m.in: • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013.1129 z pózn. zm.), • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz.209 z pózn. zm.), • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2015 poz. 1422). • ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Dz.U. 2016 poz. 666), 3) 1. Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych dotyczących wykonanych dokumentacji projektowych, o których mowa w ust. 3.1.4 pkt. 1 lit. a), b)SIWZ, na wszystkich polach eksploatacji, w szczególności wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych tj: • utrwalanie przedmiotu umowy lub jego części we wszelkiej postaci, w tym utrwalanie przez poprzez realizację budowy, według dokumentacji projektowo-kosztorysowej będącej przedmiotem niniejszej umowy, • zwielokrotnianie przedmiotu umowy lub jego części za pomocą wszelkich technik w dowolnej ilości egzemplarzy we wszelkich formatach i dowolnych nakładach, w szczególności za pomocą wszelkich znanych technik poligraficznych i filmowych, kopiowania, drukowania, zwielokrotniania wszelką techniką wizyjną i komputerową, techniką zapisu magnetycznego lub techniką cyfrową w dowolnym formacie, • wprowadzanie przedmiotu umowy lub jego części oraz jej zwielokrotnionych nośników do obrotu, • wprowadzanie przedmiotu umowy lub jego części do pamięci komputera, • wykorzystanie przedmiotu umowy lub jego części w celach promocji inwestycji; • wykorzystanie przedmiotu umowy lub jego części w celu pozyskiwania dostępnych form pomocy finansowej dla realizacji inwestycji, • wykorzystania przedmiotu umowy lub jego części przy prowadzeniu wszelkich postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z realizacją inwestycji przez Zamawiającego, • wystawianie i prezentacja na publicznych pokazach, • wykorzystania przedmiotu umowy i opracowań wykonanych na podstawie niniejszej umowy przez inne upoważnione osoby wykonujących inną dokumentację projektową i opracowania, na podstawie oddzielnej umowy, w tym w przypadku, • przeniesienia przez Zamawiającego na inną osobę praw majątkowych do dokumentacji wykonanej na podstawie niniejszej umowy, oraz • bez ograniczeń modyfikowania i wprowadzania zmian przez Zamawiającego jak również osoby trzecie na zlecenie Zamawiającego. 2. W przypadku wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu umowy z udziałem osób trzecich, którym przysługują do niego lub jego części majątkowe prawa autorskie, Wykonawca zobowiązany jest do nabycia od uprawnionych majątkowych praw autorskich celem ich dalszego przeniesienia na Zamawiającego w zakresie wymaganym umową. 3. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia przez niego praw autorskich, które powinny być przeniesione na Zamawiającego w związku z realizacją niniejszej Umowy. 4. Przejście autorskich praw majątkowych następuje z momentem wydania przedmiotu umowy i zapłaty wynagrodzenia. Wynagrodzenie należne Wykonawcy, określone w § 2 ust. 1, stanowi również wynagrodzenie za przeniesienie opisanych powyżej majątkowych praw autorskich. 5. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego nieodpłatnie również prawo zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich, w szczególności do udzielania zezwoleń na dokonywanie wszelkiego rodzaju opracowań projektu oraz zezwoleń na rozporządzanie i korzystanie z tychże opracowań. 4) Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie rozbudowanego obiektu, w tym czynnościach określonych w art. 56 i 57 ustawy Prawo budowlane. 3.1.5 Zakres robót budowlanych, obejmuje: a) przebudowę I piętra budynku MCM przy ul. Kwiatkowskiego wraz z fragmentem skrzydła centralnego i trójbiegową klatką schodową na kondygnacjach I i II. Od strony wschodniej zakres robót obejmuje przebudowę klatki schodowej i przyległych pomieszczeń na wszystkich kondygnacjach. Od strony północnej zakres robót obejmuje budowę szybu windowego wraz z jej dostawą i montażem oraz przebudową przyległych pomieszczeń na wszystkich kondygnacjach. b) przebudowę biegu schodów wewnętrznej klatki schodowej skrzydła południowego. Wszystkie obudowy wydzielenia klatek schodowych, okna oddymiające i nawiewne klatek schodowych (oprócz klatki trójbiegowej „C”) wchodzą w zakres robót objętych niniejszą SIWZ. Realizacja projektu w części architektonicznej i konstrukcyjnej nie obejmuje robót dachowych zaś w części instalacji sanitarnej ograniczona jest do zakresu robót w-k, C.O. Roboty należy wykonać w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów, łącznie z robotami towarzyszącymi. 3.1.6. Miejsce wykonania robót: kondygnacyjny (3 kondygnacje) budynek przychodni zdrowia Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15. 3.2. W skład robót budowlanych wchodzi w szczególności: 3.2.1. przebudowa fragmentu kanalizacji zewnętrznej w rejonie szybu windy, 3.2.2. budowa szybu ż-b dla dźwigu łóżkowego wg projektu konstrukcji i wymagań dostawcy dźwigu (wymagana akceptacja zamawiającego), 3.2.3. dostawa i montaż dźwigu Q=1600kg/21os. z 5 przystankami (piwnica, p. terenu, parter, Ip, IIp.) 3.2.4. zmiana usytuowania otworów drzwiowych w rejonie szybu, wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych z montażem nadproży 3.2.5. dostawa i montaż nowego dźwigu towarowego Q=100kg w istniejącym szybie z 3 przystankami 3.2.6. przebudowa klatki schodowej od strony wschodniej wg projektu konstrukcji (poz. piwnic, parter, I i IIp.) wraz z fragmentem monolitycznym stropu, wydzieleniem p/poż., balustradami stalowymi, malowaniem proszkowym i pochwytem nierdzewnym. Licowanie schodów płytkami gres 29.55 x 59,4 cm typu Mondust Dark Grey steptread Opoczno, 3.2.7. przebudowa klatki schodowej wewnętrznej (parter, I i IIp.) wraz z konstrukcją ż-b, wydzieleniem p/poż. REI60 – częściowo przeszklonym i ślusarką drzwi EI30. Szkło bezpieczne, kolor antracyt 3.2.8. wydzielenie od strony zachodniej i kl. schodowej C (IiIIp.) wraz z wydzieleniem p/poż. REI60 – częściowo przeszklonym (przebudowa fasady zachodniej poza zakresem), ślusarką drzwi EI30, drzwi na główną klatkę schodową dodatkowo z izolacją dymoszczelną (S); zabudowa stała i naświetla REI 60. Szkło bezpieczne, kolor antracyt 3.2.9. zamurowania przy zmniejszanych oknach, oraz uzupełnienie wewnętrznych ścian konstrukcyjnych murowanych gr. 25, 32 i 42cm, 3.2.10. wymiana części okien PCV R+U określonych projektem i przedmiarem (w tym dymowe i nawiewne), przy windzie i klatce schodowej A – na wszystkich kondygnacjach, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, 3.2.11. dostawa i montaż systemu p/poż czujek, sterownikow, siłowników okien dymowych i nawiewnych kl. schodowych (wymagany atest na całość instalacji) 3.2.12. wykonanie otworów i wzmocnień pod przekucia instalacji wentylacyjnej, IS, IE 3.2.13. wykonanie systemowych przejść przez strefy p/poż wszystkich instalacji 3.2.14. zmiana układu ścianek działowych wg projektu, 3.2.15. wykucie z muru ościeżnic drzwi i naświetli, 3.2.16. demontaż armatury i urządzeń wod-kan, 3.2.17. zerwanie wykładzin z tworzyw sztucznych, 3.2.18. rozebranie posadzek z płytek terakota, 3.2.19. wykucie podokienników lastriko, 3.2.20. rozebranie istniejacych instalacji w-k, co 3.2.21. wykonanie ścianek działowych z izolacją akustyczną wg projektu, 3.2.22. wykonanie ścianek LU z pustaków szklanych w systemie Binario 3.2.23. wykonanie przymurowań Ytong 15cm do istniejącej ściany na granicy stref ZLII/ZLIII 3.2.24. wykonanie uzupełnień murów przy zmianach lokalizacji otworów z cegły pełnej lub pustakow Ytong 3.2.25. wykonanie ścian działowych z pustaków ceramicznych 12cm, płyt GK i ścian instalacyjnych systemowych, 3.2.26. wykonanie wg sporządzonego projektu wykonawczego (5egz+CD) kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej, 3.2.27. przebudowa instalacji w-k, c.o, elektrycznej, niskoprądowych, logicznej wg dostarczonej dokumentacji w części dot. Ip. ZOL wg przedmiaru robót, 3.2.28. wykonanie wg sporządzonego projektu budowlano-wykonawczego (5egz+CD) kompletnej instalacji przeciwpożarowej hydrantów w całym budynku, 3.2.29. transport i utylizacja gruzu z odwozem na odległość 3km, 3.2.30. uzupełnienie tynków c-w i gładzi gipsowych, 3.2.31. dostawa i montaż drzwi antywłamaniowych do serwerowni, 3.2.32. dostawa i montaż podokienników z aglomarmuru Botticino gr.3cm o wysięgu max. 5cm i oparciu w murze 3cm, 3.2.33. montaż ścianek wg dokumentacji projektowej DS REI60, REI120 na granicy z klatkami schodowymi – jako drogą ewakuacyjną – obudowa elementów konstrukcyjnych płytą REI60x2 3.2.34. licowanie ścian w WC, gabinecie zabiegowym, pom. porządkowym, brudowniku, pom. socjalnym, kuchni i zmywalni płytkami wg wyboru zamawiającego do wysokości określonej opisem dokumentacji projektowej. Nad umywalkami w gabinetach wbudowane lustra 120x80cm. 3.2.35. wykonanie okładzin wg p.2.6 opisu technicznego Projektu Budowlanego wraz z dostawą i montażem 21 szt luster 40x80cm 3.2.36. posadzki podłóg w pomieszczeniach łazienek i WC – terakota (antypoślizgowe) 3.2.37. posadzki podłóg w pomieszczeniach kuchni, zmywalni, p/poż.– gres (antypoślizgowe) 3.2.38. dostawę i montaż nawiewników higrosterowalnych np. Ventair , 3.2.39. wykonanie posadzek wraz z wylewką samopoziomującą gr. 5mm, 3.2.40. ułożenie wykładziny termozgrzewalnej z wywinięciem 10cm na ścianę w pomieszczeniach gabinetów, korytarzu, w salach chorych, wg opisu i cech materiałowych zawartych w opisie technicznym Projektu Budowlanego p.2.6, 3.2.41. ściany w salach chorych z wykładziną PCV zgrzewalną wywiniętą na ścianę za łóżkami do wysokości H=1.20m 3.2.42. szpachlowanie i malowanie pomieszczeń gabinetów, korytarzy, sal chorych; malowanie farbą odporną na działanie środków bakteriobójczych dopuszczoną do stosowania w obiektach SZ wg opisu i cech materiałowych zawartych w opisie technicznym Projektu Budowlanego p.2.5 3.2.43. sufit podwieszany korytarzy i holi wg opisu w przedmiarze/projekcie (profil cz. kryty np. Ecophon Gedina E) 3.2.44. montaż obudów GK przewodów wentylacji mechanicznej z płyt GK, 3.2.45. Ościeżnice metalowe kątowe np. Porta System, ocynkowane, obustronnie malowane proszkowo na kolor antracyt. 3.2.46. dostawę i montaż skrzydeł drzwiowych np. Porta HQ 0.7mm wzór 1.1, pełne, płaskie, wypełnione płytą wiórową, zawiasy 180st. W miejscu istniejących naświetli nad drzwiami głównego korytarza zastosować naświetla w ościeżnicy łącznie ze skrzydłem drzwi do wysokości istniejącego nadproża, wentylacja drzwi do pomieszczeń sanitariatów i łazienek, 3.2.47. dostawę i montaż ścianek przesuwnych , 3.2.48. dostawę i montaż samozamykaczy w drzwiach węzłow sanitarnych i łazienek 3.2.49. dostawę i montaż uchwytów dla NPS w łazienkach i sanitariatach; uchwyty stalowe – chromowane – wg opisu w dokumentacji projektowej, 3.2.50. dostawę i montaż brodzików antypoślizgowych o niskiej krawędzi; baterie termostatyczne, 3.2.51. dostawę i montaż dozowników mydła i srodków DZ przy umywalkach w salach pacjentów i gabinetach; w pomieszczeniach WC i socjalnych dodatkowo pojemniki z papierem toaletowym, ręcznikami i kosz na śmieci. 3.2.52. dostawe i montaż odbojoporęczy np CS Polska HRB4C i narożników SO50 3.2.53. dostawę i montaż mat wejściowych przed wejściami do ZOL 1.20x2.00m 3.2.54. opracowanie projektu wykonawczego przeciwpożarowej instalacji hydrantowej dla całego budynku (obejmującego swoim zakresem piwnice, P,I,II piętro), zatwierdzony przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Na podstawie w/w projektu Wykonawca dokona wymiany/rozbudowy instalacji wodociągowej przeciwpożarowej i uzupełnień skrzynek hydrantowych na korytarzach piwnic, parteru, Ip, IIp budynku. Zamawiający wymaga wykonania pomiarów ciśnienia na zaworach hydrantowych instalacji potwierdzonych stosownym protokołem sporządzonym przez uprawnioną firmę zewnętrzną (koszty pomiarów ciśnienia Wykonawca uwzględnia w cenie oferty). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w projekcie instalacji hydrantowej uwzględnił następujące elementy: instalacja będzie uwzględniała projektowaną klatkę schodową od strony zachodniej; instalacja będzie wyposażona w skrzynki hydrantowe do montażu we wnęce ściany, z wężem półsztywnym. 3.2.55. opracowanie projektu wykonawczego instalacji wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacją dla całego budynku (obejmującego swoim zakresem piwnice, parter, I, II piętro) na podstawie programu funkcjonalno użytkowego, projektu budowlanego, audytu i z uwzględnieniem powstałych zmian funkcjonalnych MCM. Na podstawie w/w projektu Wykonawca wykona instalację wentylacji mechanicznej w całym budynku. Projekt winien zawierać wytyczne konstrukcyjne dot. przebić i przejść oraz bilans mocy zainstalowanych urządzeń i projekt zasilania eNN do rozdzielni głównej MCM. Wymaga się, aby miejsca przekuć i przebić przez stropy/ściany w modernizowanych pomieszczeniach 1 i 2 pietra części północnej budynku MCM zostały wskazane przez projektanta w terminie 45 dni od podpisania umowy i nie później niż do dnia 15 marca 2017r. 3.2.56. opracowanie projektu wykonawczego aranżacji sufitów kasetonowych i obudów kanałów wentylacji mechanicznej w korytarzach i hoolach dla całego budynku (parter,I,II piętro), zatwierdzonego na etapie wstępnym przez Zamawiajacego. Na podstawie w/w projektu Wykonawca dokona wymiany/przebudowy sufitów na korytarzach parteru, Ip (poza rejonem ZOL) i, IIp budynku. Zamawiający wymaga wykonania sufitów z kasetonów z wełny szklanej 60x60cm na częściowo zamaskowanej konstrukcji stalowej malowanej proszkowo. Powierzchnia licowa płyt pokryta powłoką akustyczną; krawędzie wzmocnione i malowane. Lico płyt opuszczone względem konstrukcji o 7mm. Kolor płyt i konstrukcji NCS S 0500-N (biały). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w projekcie uwzględnił następujące elementy: instalację koniecznych włazów inspekcyjnych wentylacji i C.O.; wyznaczenie siatki miejsc montażu opraw rastrowych LED w ilości spełniającej normatywne natężenie oświetlenia dla ciągów komunikacyjnych, oraz kolorystykę obudów stałych. 3.3. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 3.4. Zamawiający informuje, że w zakresie norm opisujących przedmiot zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez dostawy/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zmiany lub wycofania normy, po ogłoszeniu przetargu, należy stosować normy obowiązujące. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników imienne identyfikatory i przestrzeganie ich używania podczas trwania umowy. 3.6. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie służby zdrowia, dlatego wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zorganizuje teren robót w sposób zabezpieczający przed uciążliwymi czynnikami wynikającymi z prowadzonych robót (hałas, kurz, pył,). Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i uzgadniać będzie na bieżąco z Zamawiającym. Wymagane jest stałe oddzielenie ściankami GK na czas robót strefy remontowanej i użytkowanej. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w przeddzień podpisania umowy dostarczyć harmonogram, obejmujący terminy wykonania poszczególnych rodzajów, etapów i odcinków prac. Harmonogram musi przewidywać sposób realizacji robót na czynnym obiekcie. Harmonogram musi zostać uzgodniony i uzyskać akceptację Zamawiającego. Należy przyjąć, że część robót musi być wykonywana w dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych/nocnych. Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować oraz naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 3.7. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 z późn. zm. zmian). Certyfikaty i atesty będą wymagane przy odbiorze końcowym. 3.8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W sprawie przeprowadzenia wizji wymagany jest wcześniejszy kontakt z przedstawicielem zamawiającego w celu ustalenia terminu i umożliwienia wejścia do pomieszczeń. 3.9. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadkach wątpliwych - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów, w tym opisujących przedmiot zamówienia. 3.10. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje plac budowy i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją robót. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z energii elektrycznej, wody, kanalizacji. 3.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 3.12. Przed rozpoczęciem robót, Wykonawca ustali ze służbą bhp Zamawiającego szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz.1650 z późn. zm.). 3.13. Wszystkie wykonywane prace demontażowe i montażowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, zachowaniem przepisów b.h.p. oraz przepisów przeciwpożarowych, poszanowaniem mienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi wymaganiami prawa budowlanego. 3.14. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy rękojmi i gwarancji na wykonane roboty remontowe, licząc od dnia protokolarnego odbioru robót. 3.15. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. Odległość do zakładu utylizacji wynosi ok. 5 km. 3.16. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Zamówienie to udzielone zostanie na warunkach opisanych w niniejszej SIWZ, które w szczególności dotyczyć będą wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu, ustalania wynagrodzenia wykonawcy itp. 3.17. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP – Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w łącznej ilości minimum 10 osób przy pracach zbrojarskich, betoniarskich, murarskich, tynkarskich, glazurniczych i posadzkarskich, których praca jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zatrudnienie wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę przy pracach zbrojarskich, betoniarskich, murarskich, tynkarskich, glazurniczych i posadzkarskich w łącznej ilości minimum 10 osób. Wykonawca obowiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego przedstawić w terminie 7 dni od otrzymania żądania kopie umów o pracę z osobami wykonującymi ww. czynności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami w terminie wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt. 3.17 SIWZ. Jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym osoby te nie będą w stanie wykonywać niniejszego zamówienia, Wykonawca w ramach zastępstwa i po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, będzie uprawniony do powierzenia wykonywania prac innym osobom spełniającym określone powyżej wymagania. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 200,00zł - w przypadku niezatrudnienia na umowę o pracę przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby/osób (za każdą z osób oddzielnie), po upływie wyznaczonego terminu za zatrudnienia osoby/osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach