Przetargi.pl
Przebud dr pow nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebud jezdni wraz z przebud przejścia dla pieszych oraz bud chodnika w ciągu dr pow nr 4801P w m. Maruszewo- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 525 69 80
  • Data zamieszczenia: 2023-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Pl. Kościuszki 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 525 69 80
    REGON: 411103510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebud dr pow nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebud jezdni wraz z przebud przejścia dla pieszych oraz bud chodnika w ciągu dr pow nr 4801P w m. Maruszewo- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogi powiatowej nr 4801P w miejscowości Maruszewo- przebudowa przejścia dla pieszych oraz budową chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4801P w m. Maruszewo w ramach zadania: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebudowa jezdni wraz z przebudową przejścia dla pieszych oraz budową chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4801P w m. Maruszewo- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych.”Zakres prac obejmuje:- frezowanie nawierzchni bitumicznej,- roboty rozbiórkowe,- roboty ziemne,- wykonanie podbudów,- ustawienie krawężników, obrzeży betonowych,- ułożenie nawierzchni zjazdów, jezdni oraz chodnika,- wykonanie nawierzchni bitumicznej- oczyszczenie rowów,- montaż oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego, - montaż oświetlenia,- wykonanie kanalizacji deszczowej.Roboty powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i budowlanymi oraz ogólną wiedzą i zasadami wykonywania robót budowlanych. Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną obszaru prowadzonych robót budowlanych. Załączone kosztorysy są pomocnicze i mogą nie zawierać wszystkich robót niezbędnych do zrealizowania zadania.UWAGA!Zamawiający informuje, że roboty budowlane muszą być rozpoczęte do końca roku 2023 r. i fakt ten musi być zatwierdzony wpisem do dziennika budowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- Dokumentacja techniczna– załącznik nr 9 do SWZ- Projekt Stałej Organizacji Ruchu (PSOR) w zadaniu częściowym nr 1– załącznik nr 7 do SWZ- pomocnicze kosztorysy ofertowe– załącznik nr 8 do SWZ- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZWszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.3. Gwarancja i rękojmia- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy. - Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 4801P na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 4800P w m. Dąbcze do m. Maruszewo- przebudowa drogi powiatowej nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebudowa jezdni w ramach zadania: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4801P Dąbcze- Maruszewo- przebudowa jezdni wraz z przebudową przejścia dla pieszych oraz budową chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4801P w m. Maruszewo- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych.”Zakres prac obejmuje: modernizację istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni, naprawę krawędzi jezdni i poboczy jezdni,  modernizację zjazdów z drogi  oczyszczenie części rowów przydrożnych odprowadzenie wód opadowych z pobocza  wykonanie studzienek i krat deszczowych do rowu przydrożnego. rozbiórkę części uszkodzonych krawędzi jezdni na szerokość 0,50m frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej naprawę poboczy oraz zjazdów wykonanie 7 wpustów ulicznych odprowadzających wodę z pobocza jezdni do istniejącego rowu przydrożnego.Roboty powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i budowlanymi oraz ogólną wiedzą i zasadami wykonywania robót budowlanych. Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną obszaru prowadzonych robót budowlanych. Załączone kosztorysy są pomocnicze i mogą nie zawierać wszystkich robót niezbędnych do zrealizowania zadania.UWAGA!Zamawiający informuje, że roboty budowlane muszą być rozpoczęte do końca roku 2023 r. i fakt ten musi być zatwierdzony wpisem do dziennika budowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- Dokumentacja techniczna– załącznik nr 9 do SWZ- Projekt Stałej Organizacji Ruchu (PSOR) w zadaniu częściowym nr 1– załącznik nr 7 do SWZ- pomocnicze kosztorysy ofertowe– załącznik nr 8 do SWZ- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZWszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.3. Gwarancja i rękojmia- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy. - Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, na drogach kategorii: gminnej, powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej, wykonał należycie co najmniej jedną - dla każdego zadania częściowego budowę/przebudowę /rozbudowę drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 10 000 m2 (Załącznik nr 4 do SWZ).Wykonawca składa ww. dokumenty tylko na te zadanie częściowe, na które złoży ofertęZamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Uwagi:1. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.3. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy. Proponowana osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy/robót o specjalności odpowiadającej niniejszemu zamówieniu, a także posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 2 budowach z zakresu infrastruktury drogowej w ciągu ostatnich 5 lat (Załącznik nr 5 do SIWZ).Wykonawca składa ww. dokumenty tylko na te zadanie częściowe, na które złoży ofertęUwagi:1. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.2. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.3. Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i – jeżeli jest to wymagane– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.4. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach