Przetargi.pl
Prowadzenie zimowego utrzymania na drogach o dużym spadku będących w zarządzie Gminy Sucha Beskidzka w okresie zimy 2009/2010

Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 033 8742266
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 033 8742341, 8749544, fax. 033 8742266
    REGON: 07218192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zimowego utrzymania na drogach o dużym spadku będących w zarządzie Gminy Sucha Beskidzka w okresie zimy 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - zimowe utrzymanie dróg gminnych o dużym spadku w okresie od 15 listopada 2009 r. do 31 marca 2010 r., które prowadzone będzie przez Wykonawcę własnym kosztem i staraniem wraz z zakupem materiału do zwalczania śliskości (do posypywania lub złożenia w pryzmach zgodnie z wykazem zawartym w SIWZ); - pozimowe oczyszczenie dróg objętych zimowym utrzymaniem po zakończeniu akcji w terminie 2 tygodni od dnia poinformowania o zakończeniu akcji zimowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Termin realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia w okresie od 15.11.2009 r. do 31.03.2010 r. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uzasadniających podjęcie akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia na wezwanie Zamawiającego przed lub po w/w terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wyżej opisane warunki. Ocena będzie dokonywana przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia wszystkich tych warunków. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców należy złożyć dokumenty i oświadczenia zgodnie z informacjami podanymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego do SIWZ wzoru (załącznik nr 2), 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach