Przetargi.pl
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka - rejony I i II

Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 033 8742266
  • Data zamieszczenia: 2014-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 033 8742341, 8749544, fax. 033 8742266
    REGON: 07218192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka - rejony I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - zimowe utrzymanie dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka, - pozimowe oczyszczenie dróg objętych zimowym utrzymaniem w terminie 2 tygodni od dnia, w którym zakończono prowadzenie akcji zimowej (w danym roku). Wykonawca jest zobowiązany pozyskać własnym kosztem i staraniem materiał do zwalczania śliskości (do posypywania lub złożenia w pryzmach - w zależności od drogi - wg wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dwa rejony. Wykonawca biorący udział w przetargu może złożyć ofertę: a) częściową obejmującą jeden rejon, b) obejmującą wszystkie (dwa) rejony. Oferta nie może obejmować pojedynczych dróg lub osiedli. Długości oraz powierzchnie dróg objętych przedmiotem zamówienia: - rejon I - 5 640 ,00 mb, co stanowi: 16 733,00 m2, - rejon II - 1 475,00 mb, co stanowi: 4 691,00 m2. Warunki szczegółowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia (własnym kosztem i staraniem) wszystkich niezbędnych materiałów, urządzeń i narzędzi koniecznych do właściwego świadczenia usług, b) do zwalczania śliskości Wykonawca zastosuje materiały szorstkie nieszkodliwe dla środowiska naturalnego (żużel, piasek, grys); nie wolno stosować pyłów z urządzeń odpylających, c) odśnieżanie i posypywanie powinno odbywać się na całej szerokości jezdni, wraz z mijankami/zatokami w taki sposób, aby nie powodować zawężenia drogi, d) Wykonawca jest zobowiązany do usuwania błota śnieżnego oraz ubitych i zlodowaciałych warstw śniegu, e) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego i starannego prowadzenia rejestru akcji zimowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; w trakcie prowadzenia akcji zimowej Zamawiający może dokonać zamiany wzoru ww. rejestru, f) dzień zakończenia prowadzenia akcji zimowej zostanie uzgodniony z Zamawiającym i potwierdzony wpisem w rejestrze, g) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia z dochowaniem należytej staranności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Termin realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w następujących terminach: a) część I (REJON I) - sezon 2014/2015 od 15 listopada 2014 r. do 31 marca 2015 r., który obejmuje 137 dni; b) część II (REJON II): - sezon 2014/2015 od 15 listopada 2014 r. do 31 marca 2015 r., który obejmuje 137 dni - sezon 2015/2016 od 15 listopada 2015 r. do 31 marca 2016 r., który obejmuje 138 dni; - sezon 2016/2017 od 15 listopada 2016 r. do 31 marca 2017 r., który obejmuje 137 dni. W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady śniegu wymagające odśnieżania, zwalczanie śliskości uzasadniające podjęcie akcji zimowego utrzymania dróg, itp.), Wykonawca na polecenie Zmawiającego przystąpi do zimowego utrzymania dróg przed lub po ww. okresach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sucha-beskidzka.pl/pl/60527/0/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach