Przetargi.pl
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Drwinia w sezonie zimowym 2009/2010.

Urząd Gminy w Drwini ogłasza przetarg

  • Adres: 32-709 Drwinia, Drwinia 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2817 153, 154 , fax. 012 2817 373
  • Data zamieszczenia: 2009-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Drwini
    Drwinia 57 57
    32-709 Drwinia, woj. małopolskie
    tel. 012 2817 153, 154, fax. 012 2817 373
    REGON: 00053767400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.drwinia.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Drwinia w sezonie zimowym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Drwinia w sezonie zimowym 2009/2010. 2. Zimowe utrzymanie dróg gminnych obejmuje tzw. akcję czynną czyli bezpośrednią pracę sprzętu w terenie i prowadzone będzie w systemie interwencyjnym tzn. na polecenie osób odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego za zimowe utrzymanie dróg. W przypadku nagłego załamania pogody Wykonawca może podjąć samodzielnie decyzję o rozpoczęciu akcji. O fakcie tym zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zimowego utrzymania dróg gminnych zawierającej dobowe oraz tygodniowe zestawienie faktycznych ilości: kilometrów dróg objętych zimowym utrzymaniem, godzin pracy przy zimowym utrzymaniu dróg z miejscem na wpis pracownika Urzędu Gminy. 4.Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Drwinia obejmuje /ok. 32 km./. W/w prace polegać będą na : - likwidowaniu śliskości na drogach poprzez posypywanie materiałem ciernym spełniającym wymogi określone w przepisach o ochronie środowiska /żużel, piasek/ piaskarką lub ciągnikiem z rosiewaczem, - odśnieżaniu dróg gminnych samochodem ciężarowym po każdorazowych obfitych opadach śniegu powodujących nieprzejezdność dróg, - materiał cierny do posypywania dróg powinien być zakupiony przez Wykonawcę, a cena jego powinna być ujęta w koszcie usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności : w przypadku wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należytą starannością min. 1 usługę o podobnym charakterze tj. rodzaju (usługi utrzymania zimowego dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty), w przypadku potencjału technicznego wymaga się, aby Wykonawca w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia dysponował : pługopiaskarka - 1 szt., ciągnik wyposażony w pług i rozrzutnik - 1 szt., koparka - 1 szt., samochód samowyładowczy- 1 szt. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się Wykonawcy, którzy przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wymaganego niniejszym postępowaniem. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę : spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów lub oświadczeń opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty przygotowanej na formularzu Zamawiającego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ następujące oświadczenia i dokumenty 1) oświadczenie Wykonawcy, składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust.1 ustawy, druk oświadczenia podajemy w zał. nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz sprzętu w oparciu o który Wykonawca będzie realizował zamówienie, druk wykazu sprzętu załącznik nr4 do SIWZ. Wykazanym w ofercie potencjałem technicznym w celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował lub będzie dysponował w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niniejszego potencjału technicznego. Jeżeli jest stosowane pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia to Wykonawca ma obowiązek załączyć je do oferty, 5) wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należytą starannością min. 1 usługę o podobnym charakterze tj. rodzaju (usługi utrzymania zimowego dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, druk wykazu podajemy jako załącznik nr5 do SIWZ. Dodatkowo, zgodnie z wytycznymi SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaparafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drwinia.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach