Przetargi.pl
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2009/2010 r

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2781294 , fax. 012 2786860
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2781294, fax. 012 2786860
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2009/2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych część II na terenie miasta i gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2009/2010 o łącznej długości 49 362 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest w szczególności: wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (należy wykazać minimum jedno zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg o całkowitej wartości: dla każdej z części nie mniejszej niż 80.000,00zł; ), oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazana usługa (usługi) została wykonana z należytą starannością np. referencji, protokołów odbioru, dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia następującym sprzętem: piaskarki - każda jednostka opłużona (min. dwie jednostki lub jedna piaskarka i ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem), samochód i ładowarka do odwozu nadmiaru śniegu z ulic i chodników. dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: min: 2 osoby ze wskazaniem koordynatora. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Spełniają warunki określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy załączyć do oferty to: 1.Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika -A, 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. 1 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 1 do oferty, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić Załącznik 2 do oferty, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - będą stanowić odpowiednio Załączniki 3 i 4 do oferty, 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie(należy wykazać minimum jedno zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg o całkowitej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł), z wykorzystaniem wzoru Zał. 5 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 5 do oferty. 6. Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie, a także zakres wykonywanych czynności, ze wskazaniem czy wykonawca dysponuje czy będzie dysponował daną osobą do realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagane jest wskazanie wśród wykazanych osób koordynatora wykonania przedmiotu umowy. 7.Wykaz części zamówienia, powierzonych podwykonawcom. 8. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru Zał. 6 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty, 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.2.4b wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - będzie stanowić Załącznik 6a do oferty, 10. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia: piaskarki - każda jednostka opłużona (min. dwie jednostki lub jedna piaskarka i ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem) samochód i ładowarka do odwozu nadmiaru śniegu z ulic i chodników z wykorzystaniem wzoru Zał. 7 - będzie stanowić Załącznik 7 do oferty, 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.4f wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - będzie stanowić Załącznik 7a do oferty, 10. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art.23 u.P.z.p. dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj. konsorcjum, s.c., - będzie stanowić Załącznik 9 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach