Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie cyklu zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami, oraz cyklu zajęć dodatkowych dla dzieci zwiększających ich szanse edukacyjne. 2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na 11 zadań, które rozpatrywane będą osobno. Zadanie nr 1 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z dogoterapii. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 45 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie 3) Ogółem 72 spotkania po 45 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć : budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Założone cele i efekty dogoterapii: a) Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa; b) Wyciszenie zachowań agresywnych; c) Wyzwalają potrzebę spontanicznej komunikacji; d) Zmniejszają nadwrażliwość na bodźce dotykowe; e) Ułatwiają nawiązanie kontaktu z obcą osobą; f) Wydłużenie czasu koncentracji uwagi; g) Zniwelowanie blokady lęków przed zwierzętami; h) Rozwijanie funkcji opiekuńczych; i) Naukę samodzielności poprzez stwarzanie dziecku samodzielnego zajmowania się psem, np.: karmienie, prowadzenie na smyczy; j) Wzmacniają poczucie odpowiedzialności; k) Wzmocnienie równowagi; l) Rozwijanie funkcji poznawczych; ł) Rozwijanie myślenia przyczynowo - skutkowego; m) Działanie na receptory – wzrok, słuch, dotyk; n) Opanowanie prostych elementów tresury, dających dziecku poczucie własnej wartości; o) Panowanie nad emocjami; u) Rozwijanie spostrzegawczości; p) Kształtować nawyki higieniczne związane z kontaktem psa np. mycie rąk po zakończeniu zajęć. 6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć. Zadanie nr 2 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie 3) Ogółem 72 spotkania po 60 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć; budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Założone cele i efekty muzykoterapii: a) wzbudzanie pożądanych emocji (uczuć, stanów afektywnych, nastrojów) oraz sterowania nimi; b) wzbudzanie gotowości do kontaktu oraz inspirowanie i odpowiednio kierowane rozwijanie prawidłowej międzyludzkiej komunikacji; c) wzbogacanie osobowości pacjenta, głównie poprzez doznania estetyczne, wyrabianie w nim postawy twórczej, pomnażanie zasobu jego doświadczeń emocjonalnych i intelektualnych; d) wpływanie na stan pobudzenia psychomotorycznego oraz napięcia emocjonalnego i mięśniowego; e) ogólne korzystne wpływanie na stan psychofizycznego samopoczucia; f) wzbogacenie oraz wspomaganie metod diagnostycznych; g) wzbudzanie określonych reakcji fizjologicznych (przede wszystkim wegetatywnych) oraz wpływanie na przemiany biochemicznie zachodzące w ustroju. 6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć. Zadanie nr 3 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z arterapii. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 60 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie. 3) Ogółem 72 spotkania po 60 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Założone cele i efekty arterapii: a) zachęcanie do ekspresji twórczej, b) relaks, wyciszenie, c) doskonalenie sprawności manualnej i doskonalenie kontroli nad własnymi ruchami, d) kształcenie percepcji wzrokowo-ruchowej, e) rozwijanie wyobraźni twórczej, estetyki, f) rozwijanie zainteresowań i uzdolnień plastycznych, g) wdrażanie do cierpliwości i staranności w pracy własnej i grupy, h) doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej, i) zwiększanie poczucia bezpieczeństwa w grupie, j) kształtowanie poczucia przydatności wykonywanych prac, k) rozwijanie samodzielności i odpowiedzialności za wyniki własnej pracy, l) poznanie różnorodnych form wypowiedzi poprzez warsztat plastyczny ( tworzywa, techniki plastyczne, rodzaje materiałów plastycznych, sposoby łączenia itp.), ł) pobudzanie wszechstronnego rozwoju dziecka przez stwarzanie możliwości do samorealizacji przez środki artystyczne. 6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć. Zadanie nr 4 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów SI ( integracji sensorycznej ) 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tygodniu x 30 min. na grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie 3) Ogółem 72 spotkania x 30 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Założone cele i efekty terapii: a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych, b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną ( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców, c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów d) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu; e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji; f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową; g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej; h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała. 6) Tematyka i konieczność realizacji zad. wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć. Zadanie nr 5 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z elementami socjoterapii. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w tyg. x 30 min./grupę x 2 grupy po 5 osób w grupie, 3) Ogółem 72 spotkania po 60 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36 5) Założone cele i efekty terapii: a) stymulacja układu nerwowego w celu pokonywania trudności rozwojowych; b) dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną ( właściwą odpowiedź na wymogi otoczenia), poprawiło integrację tych bodźców; c) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów; d) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo- okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu; e) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji; f) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową; g) poprawa koordynacji wzrokowo- ruchowej; h) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała. 6) Tematyka i konieczność realizacji zadania wynika z diagnozy potrzeb dzieci, wskazanych w orzeczeniach specjalistycznych poradni. Zgodnie z równością szans zajęciami zostaną objęte wszystkie dzieci niepełnosprawne uczęszczające do tej placówki. Każdy z uczestników powinien otrzymać stosowne zaświadczenie ukończenia zajęć. Zadanie nr 6 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów rękodzieła ludowego dla ogółem 170 dzieci. 2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 minut. 3) Ogółem 32 godzin x 45 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Założone cele i efekty zajęć: Warsztaty rękodzieła ludowego są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne. Podczas zajęć warsztatowych, ich uczestnicy mogą samodzielnie wykonać: wiatraczki, pukawki, wycinanki z papieru i z bibułek, zakładki do książek itp. Ponadto poprzez kolorowanki, zapoznają się z polskimi strojami ludowymi oraz charakterystycznymi haftami z rożnych regionów Polski. Wraz z początkiem lata i sobótkowymi zwyczajami, dzieci wykonują również wianki. Warsztaty rozwijają wrażliwość estetyczną i sprawność manualną. Zadanie nr 7 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów sensoplastyki dla ogółem 170 dzieci. 2) Zajęcia prowadzone będą 4 x każda grupa x 8 grup x 45 min. 3) Ogółem 32 spotkania po 45 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Warsztaty sensoplastyki są zajęciami dodatkowymi dla dzieci zwiększającymi ich szanse edukacyjne. tekstur i cała paletą ekologicznych barw. Podczas zajęć wykorzystywane są produkty spożywcze, dlatego zajęcia są bezpieczne już dla najmłodszych. Dzieci bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach, na których mogą się ubrudzić. 6) Cele i efekty zajęć: a) rozwijają kreatywne myślenie, b) stymulują wszystkie zmysły, c) wpływają na rozwój mowy, d) uwalniają naturalną ekspresję twórczą, e) wspierają samodzielność, f) pozwalają czerpać satysfakcję z kreatywnego działania, g) pozwalają doświadczać sukcesów w realizacji swoich pomysłów, h) pozwalają wychodzić ze schematów. Zadanie nr 8 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów kreatywno – edukacyjnych dla ogółem 170 dzieci. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu /grupę x 9 miesięcy x 8 grup x 45 min. cyklicznie po kolei, 3) Ogółem 72 spotkania po 45 minut. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Cykl może składać się z następujących zajęć: a) Mydlarskie – zajęcia polegają na wykonaniu kostek glicerynowego mydła o rozmaitych kształtach, zapachach i kolorach. Tak własnoręcznie przygotowane mydełka, zostaną następnie zapakowane w ozdobną folię i każdy z uczestników zabierze swoje mydlane dzieła do domu. b) Świec żelowych - Warsztaty świecowe to wspaniała możliwość stworzenia ozdoby, która zachowa się na długie lata. Zajęcia rozbudzają dziecięcą wyobraźnie i zmuszają do kreatywnego myślenia. Uczestnicy samodzielnie kreują mozaikę z barwionego kwarcu, tworzą kompozycję z przeróżnych muszelek, suszonych owoców i kwiatów. Wybierają kolor i zapach parafinowego żelu, który ozdobi ich dziecięcy pokój. Żelowa świeca może stać się prezentem, na przykład na Dzień Babci i Dziadka, ponieważ pięknie zapakowana uszczęśliwi każdego obdarowanego. c) Malowania na torbach – zajęcia pozwalają dziecku na naniesienie swoich graficznych pomysłów, ulubionych wzorów lub kolorowych fantazji na powierzchnię płóciennej torby przy użyciu specjalnych farb i nadanie jej przez to oryginalnego, indywidualnego charakteru. Świadomość posiadania tak wyjątkowo wyglądającej torby dostarczy pozytywnych emocji jej posiadaczowi niezależnie od jego wieku, a każda wyprawa po zakupy wywoła ciekawe spojrzenia innych kupujących. Zajęcia z malowania na torbach mają więc oprócz niewątpliwie ekologicznego charakteru także walory estetyczne. d) Osikowe - te praktyczne zajęcia pobudzają kreatywne myślenie uczestników, poprawiają sprawności manualne i uczą czym jest drzewo osikowe oraz jakie właściwości i zastosowania mają jego wiórki. Każdy uczestnik warsztatów tworzy niepowtarzalne dzieło, które może stać się prezentem na różne okazje bądź ozdobą, która swoimi niecodziennymi barwami rozweseli każdego. e) Mobilne planetarium - pokaz w mobilnym planetarium to jedyna i niepowtarzalna szansa na podziwianie kosmosu bez wychodzenia z sali lekcyjnej. Pokazy astronomiczne mają za zadanie zaszczepić wśród dzieci chęć poszerzania wiedzy o otaczającym nas Wszechświecie. Planetarium to unikatowe narzędzie dydaktyczne, które w przystępny oraz interesujący sposób zapozna uczestników ze zjawiskami astronomicznymi i geograficznymi zachodzącymi na niebie. Pokaz zilustruje prawa fizyczne rządzące ruchem ciał niebieskich, a tym samym przeniesie uczestników w niezwykłą podróż do świata astronomii. f) Chemiczno-magiczne - uczestnicy warsztatów będą mieć możliwość obserwowania zadziwiających eksperymentów chemicznych, oczywiście pod czujnym okiem doświadczonych instruktorów. Pokażemy, że łączenie różnych substancji może przynieść niesamowite efekty. Na zajęciach będzie można przekonać się o tym, że chemia to naprawdę fascynująca nauka g) lizakowe - będziemy tworzyć lizaki w kształcie ślimaka, świderka albo serca. Lizaki będą wykonywane z kolorowej słodkiej masy. To świetna okazja, żeby spełnić dziecięce marzenia o własnoręcznym tworzeniu słodkości. Tworzenie różnokształtnych lizaków świetnie rozwija zdolności manualne. Warsztaty przeznaczone są dla różnych grup wiekowych. Zarówno dzieci jak i dorośli poczują na nich czystą radość tworzenia. Każdy uczestnik warsztatu wykonuje dwa lizaki, które może zabrać ze sobą i podarować bliskiej osobie jako szczególny prezent. h) Malowania piaskiem - podczas warsztatów uczestnicy wykonają barwny rysunek tylko i wyłącznie za pomocą piasku drobno i gruboziarnistego. Malowanie piaskiem daje nieograniczone możliwości stworzenia ozdoby o dowolnym kształcie, kolorze i wielkości. Możemy wykonać księżniczkę z bajki, ulubione zwierzątko czy wazon z kwiatami z okazji Dnia Mamy. i) pszczelarskie - podczas zajęć opowiemy ciekawą historię pszczelarstwa, pokażemy jak wygląda pasieka i przedstawimy różne rodzaje miodu. Uczestnicy poznają także tajniki pracy pszczelarzy i będą mogli przymierzyć strój do pracy w pasiece. W ramach części praktycznej każdy wykona własną świeczkę z plastra wosku pszczelego, odbędzie się także degustacja różnych rodzajów miodów. Warsztaty to świetna zabawa, podczas której można się wiele nauczyć. Rozbudzają one ciekawość i kształtują wrażliwość na otaczającą przyrodę. Średnia ilość osób w grupie – 18 osób. Uśredniona cena warsztatów za grupę powinna obejmować również koszt materiałów. Zadanie nr 9 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Zajęć ruchowych Weroniki Sherborne dla ogółem 170 dzieci. 2) Zajęcia prowadzone będą 2 razy / miesiąc x 8 grup x 30 minut. 3) Ogółem 104 spotkania x 30 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Zakładane cele i efekty: a) Rozwój fizyczny: dzieci rozumieją, co to znaczy czuć się we własnym ciele "jak w domu", potrafią używać ciała i kontrolować je na wiele różnych sposobów oraz przyswajają sobie dobrze wyważony repertuar ruchów, rozwijają umiejętności ogólne, związane z opanowaniem różnych elementów ruchu, które mogą być stosowane w wielu zadaniach fizycznych, b) Rozwój osobowości: mają silniejsze poczucia samego siebie, swojej tożsamości, znają swoje możliwości, potrafią podejmować inicjatywę oraz wykorzystywać własną inwencję, potrafią być wrażliwi na potrzeby i uczucia innych oraz stają się bardziej wprawne w komunikowaniu i dzieleniu się doświadczeniami z innymi ludźmi, potrafią skupiać uwagę na tym, co robią. Zadanie nr 10 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów integracji sensorycznej dla ogółem 170 dzieci. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 x w miesiącu / grupę x 8 grup x 30 minut. 3) Ogółem 72 spotkania po 30 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Zakładane cele i efekty: a) poprawa kontroli posturalnej i okoruchowej poprzez rozwój/ wyhamowanie przetrwałych odruchów; b) poprawa percepcji wzrokowej poprzez rozwój odruchu przedsionkowo - okoruchowego, długości fiksacji wzrokowej, płynności ruchów oczu; c) poprawa koncentracji poprzez normalizację procesów modulacji; d) poprawa percepcji słuchowej poprzez stymulację przedsionkową i słuchową; e) poprawa koordynacji wzrokowo - ruchowej; f) rozwój orientacji przestrzennej, schematu ciała. Zadanie nr 11 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Warsztatów „Poznaję świat” cykl 6 spotkań z : Chinami, Afryką, Japonią, Australią, Indiami, Ameryką Południową dla ogółem 170 dzieci. 2) Zajęcia prowadzone będą 1 raz w miesiącu x grupa x 6 miesięcy x 8 grup x 60 minut 3) Ogółem 48 spotkań x 60 min. 4) Miejsce prowadzenia zajęć: budynek Przedszkola nr 3 w Koluszkach przy ul. Staszica 36. 5) Zakładane cele i efekty: Treść warsztatów prowadzonych przez podróżników jest bardzo zróżnicowana i zawsze dopasowana do wieku podopiecznych. Dzieci są zapraszane do różnorakich aktywności, dzięki czemu nikt się nie nudzi. Zajęcia są proste w przekazie, zrozumiałe dla dzieci. Dzieci dowiadują się mnóstwa nowych rzeczy, mogą zadać pytania i dotknąć wszystkich rekwizytów (na przykład śpiewających mis czy gongu na zajęciach o Tybecie, liści eukaliptusa i kolców kolczatki australijskiej na zajęciach o Australii czy maty fakira i prawdziwego sari na zajęciach o Indiach). Zajęcia realizowane w grupach 18 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularze ofertowe ( Wykonawca wypełnia na zadania, na które składa ofertę ) - załączniki nr 1/1 - 1 /11 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularze ofertowe na zadania, na które składa ofertę. Na zadania, na które Wykonawca nie składa oferty należy złączyć ,,wyzerowany” formularz ofertowy, lub informację, że na to zadanie wykonawca nie składa swojej oferty. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 3) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach