Zespół Szkół Specjalnych w Zduńskiej Woli ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, Zielona 59a
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych w Zduńskiej Woli
Zielona 59a
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
REGON: 731635630 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grzegorzewskazdw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 59a, Zduńska Wola. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 – Przeprowadzenie zajęć z terapii integracji sensorycznej Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć terapii integracji sensorycznej wymiarze 145 godzinZakres obowiązków Terapeuty Integracji Sensorycznej:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Integracji Sensorycznej,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h) wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych /terapii Integracji Sensomotorycznej na rzecz dziecka i jego rodziny.i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.j) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;k) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,l) bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;m) nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)n) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;o) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 2 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu logopedii IPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę wymiarze 130 godzin.Do zadań logopedy należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia logopedyczne);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;j) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.Część 3 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu logopedii IIPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę wymiarze 48 godzin.Do zadań logopedy należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia logopedyczne);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;j) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 4 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu logopedii IIIPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę wymiarze 132 godzin.Do zadań logopedy należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia logopedyczne);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;j) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 5 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu tyflopedagog Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 65 godzin.Zakres obowiązków Tyflopedagoga:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny;b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla tyflopedagoga;d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie;f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania;h) wykonywanie dodatkowych usług tyflopedagoga na rzecz dziecka i jego rodziny;i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka; j) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 6 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć rehabilitacji wymiarze 140 godzin.Do zadań prowadzącego zajęcia rehabilitacji ruchowej należeć będzie m.in:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku,b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii,c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka (fizjoterapia/rehabilitacja ruchowa),d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu,e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół,h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 7 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny IPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 100 godzin.Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 8 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny IIPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 72 godzin.Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 9 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny IIIPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 48 godzin.Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 10 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny IVPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 90 godzin.Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 11 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny VPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 140 godzin.Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 12 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny VIPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 72 godzin.Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 13 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny VIIPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 60 godzin.Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówieniaCzęść 14 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny VIIIPrzedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 70 godzin.Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:Dla Części I - Przeprowadzenie zajęć z terapii integracji sensorycznejDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części II - Przeprowadzenie zajęć z zakresu logopedii IDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części III - Przeprowadzenie zajęć z zakresu logopedii IIDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części IV - Przeprowadzenie zajęć z zakresu logopedii IIIDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części V - Przeprowadzenie zajęć – tyflopedagogDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części VI - Przeprowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacjiDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289), jeżeli osoba ta ukończyła studia lub inne formy kształcenia nadające kwalifikacje w zakresie fizjoterapii, rehabilitacji ruchowej lub terapii pedagogicznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części VII - Przeprowadzenie zajęć – pedagog specjalny IDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części VIII - Przeprowadzenie zajęć – pedagog specjalny IIDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części IX - Przeprowadzenie zajęć – pedagog specjalny IIIDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części X - Przeprowadzenie zajęć – pedagog specjalny IVDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części XI - Przeprowadzenie zajęć – pedagog specjalny VDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części XII - Przeprowadzenie zajęć – pedagog specjalny VIDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części XIII - Przeprowadzenie zajęć – pedagog specjalny VIIDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.Dla Części XIV - Przeprowadzenie zajęć – pedagog specjalny VIIIDysponuje osobą, która zostanie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- organizacja szkolenia pn. „Organizacja modelowej wycieczki zawodoznawczej jako metody zapoznania się z zawodem w rzeczywistym środowisku pracy” w formie modelowej wycieczki zawodoznawczej dla (...)
Dodano: 2024-03-27 - Warsztaty w ramach tworzenia systemem doradztwa zawodowego w projekcie pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa (...)
Dodano: 2024-02-19 - „Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rok 2024
Dodano: 2024-01-09 - przeprowadzenie szkolenia on-line oraz konsultacji w zakresie pakietu Office i na bazie Office 365 dla pracowników UŁ w ramach projektu pn. „STUDENTS' POWER - kompleksowy program rozwoju uczelni”
Dodano: 2023-09-11 - Przygotowanie i organizacja 18 jednodniowych szkoleń połączonych z warsztatami dla 360 osób pn. "Przetwórstwo produktów rolnych szansą na realizację wspólnych inwestycji przez rolników".
Dodano: 2023-09-05 - Przygotowanie i organizację dwudniowego wyjazdu studyjnego pn. „W poszukiwaniu wiedzy i umiejętności – szanse i możliwości rozwoju dla Kół Gospodyń Wiejskich” dla grupy 40 osób.
Dodano: 2023-07-27 - Przeprowadzenie zajęć stażowych (szkolenia praktycznego) na kursie specjalistycznym „Ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych”.
Dodano: 2023-07-21 - Szkolenia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Budowlanka Szkołą Przyszłości”.
Dodano: 2023-05-30 - Usługi szkoleniowe (4 części) w ramach projektu "Zawody uszyte na miarę"
Dodano: 2023-05-19 - Szkolenia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Budowlanka Szkołą Przyszłości”
Dodano: 2023-05-08