Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Kraśniku

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2011-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w 6-ciu szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Kraśnik, w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Kraśniku. Projekt realizowany będzie w roku szkolnym 2011/2012 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu i zachowania przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego. 4. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. 5. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy prowadzący zajęcia ma obowiązek opracowania harmonogramu zajęć i programu zajęć. Dokumenty te należy przedłożyć do akceptacji Dyrektorowi szkoły, w której będą się odbywały zajęcia oraz koordynatorowi projektu. 6. Zajęcia będą prowadzone na podstawie diagnoz opracowanych przez nauczycieli poszczególnych szkół. 7. Wykonawca ma obowiązek dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, listach obecności, sprawozdaniach. 8. Na początku zajęć i na koniec każdego semestru Wykonawca przeprowadzi testy mające na celu sprawdzenie osiągniętych w projekcie rezultatów. 9. Zajęcia prowadzone będą w szkołach, do których uczęszczają dzieci z poszczególnych grup. 10. Podczas zajęć poruszane będą zagadnienia uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do: ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, przestrzegania regulaminu obowiązującego w pracowni, w której będą prowadzone zajęcia, decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce. 12. Zamówienie zostało podzielone na 98 oddzielnych zadań, które przedstawia poniższa tabela: Nr zadania Rodzaj zajęć Ilość godzin i grup Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej nr 1: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). I grupa - 9 osób, II grupa - 5 osób. 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). I grupa - 9 osób, II grupa - 7 osób. 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg.w każdej z grup x 32 tygodnie). I grupa - 7 osób, II grupa - 6 osób. 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). Dwie grupy po 7 osób. 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). I grupa - 6 osób, II grupa - 5 osób. 6. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). Dwie grupy po 9 osób. 7. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 1 grupa - 32 godziny, 10 osób w grupie (1 godz. tyg. x 32 tygodnie). 8. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). Dwie grupy po 10 osób. 9. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). I grupa - 10 osób, II grupa - 6 osób. 10. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). I grupa - 8 osób, II grupa - 11 osób. 11. Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). Dwie grupy po 10 osób. 12. Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). Dwie grupy po 10 osób. 13. Zajęcia przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). Dwie grupy po 9 osób. 14. Zajęcia artystyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 32 godziny, razem 64 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 32 tygodnie). I grupa - 16 osób, II grupa - 17 osób. Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej nr 2: 15. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). Dwie grupy po 8 osób. 16. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). I grupa - 8 osób, II grupa - 9 osób. 17. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1 grupa - 38 godzin, 9 osób w grupie (1 godz. tyg. x 38 tygodni). 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). Dwie grupy po 7 osób. 19. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). I grupa - 7 osób, II grupa - 6 osób. 20. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 7 osób. 21. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 6 osób. 22. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 15 osób. 23. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 10 osób. 24. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 10 osób. 25. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 10 osób. 26. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 3 grupy po 30 godzin, razem 90 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 10 osób, jedna grupa dla 12 osób. 27. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 17 osób. 28. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). I grupa - 17 osób, II grupa - 16 osób. 29. Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 17 osób. 30. Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). I grupa - 17 osób, II grupa - 18 osób. 31. Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 18 osób. 32. Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 30 godzin, 19 osób w grupie (1 godz. tyg. x 30 tygodni). 33. Zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). Dwie grupy po 19 osób. 34. Zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 30 godzin, 20 osób w grupie (1 godz. tyg. x 30 tygodni). 35. Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). I grupa - 11 osób, II grupa - 12 osób. Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej nr 3: 36. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 35 godzin, razem 70 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 35 tygodni). I grupa - 5 osób, II grupa - 1 uczeń. 37. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1 grupa - 35 godz., 2 osoby w grupie (1 godz. x 35 tygodni). 38. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1 grupa - 40 godz., 3 osoby w grupie, (2 godz. tyg. x 20 tygodni). 39. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). I grupa - 6 osób, II grupa - 4 osoby. 40. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 3 grupy - 2 po 35 godzin i 1 gr. - 40 godz., razem 110 godz. (2 gr. po 1godz . tyg. w każdej z grup x 35 tygodni, 1 gr. po 2 godz. tyg. x 20 tyg.). Trzy grupy po 12 osób. 41. Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 30 godz., 5 osób w grupie (1 godz.tyg. x 30 tygodni). 42. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 30 godzin, razem 60 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 30 tygodni). I grupa - 3 osoby, II grupa - 4 osoby. 43. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 50 godz., 5 osób w grupie (1 grupa 20 tygodni po 2 godz. tyg. i 10 tygodni po 1 godz. tyg.) 44. Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 35 godzin, razem 70 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 35 tygodni). Dwie grupy po 4 osoby. 45. Zajęcia plastyczno-teatralne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa -30 godz. tyg., 7 osób w grupie. 46. Zajęcia plastyczno-teatralne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 35 godz. tyg., 5 osób w grupie. 47. Zajęcia biblioteczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 35 godz. tyg., 10 osób w grupie. Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej nr 4: 48. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 35 godzin, razem 70 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 35 tygodni). I grupa - 4 osoby, II grupa - 2 osoby. 49. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1 grupa - 35 godz., 3 osoby w grupie (1 godz. tyg. x 35 tygodni). 50. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 35 godzin, razem 70 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 35 tygodni). I grupa - 2 osoby, II grupa - 3 osoby. 51. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa - 35 godz., 2 osoby w grupie (1 godz. tyg. x 35 tygodni) 52. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 3 grupy po 35 godzin, razem 105 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 35 tygodni). I grupa - 7 osób, II grupa - 4 osoby, III grupa - 7 osób. 53. Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 35 godz., 7 osób w grupie (1 godz. tyg. x 35 tygodni). 54. Zajęcia przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 35 godz., 5 osób w grupie (1 godz. tyg. x 35 tygodni). 55. Zajęcia informatyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 35 godz., 12 osób w grupie (1 godz. tyg. x 35 tygodni). Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej nr 5: 56. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). Dwie grupy po 5 osób. 57. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1 grupa - 38 godz., 5 osób w grupie (1 godz. tyg. x 38 tygodni). 58. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1 grupa - 76 godz., 5 osób w grupie (2 godz. tyg. x 38 tygodni). 59. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1 grupa - 76 godz., 5 osób w grupie (2 godz. tyg. x 38 tygodni). 60. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). Dwie grupy po 5 osób. 61. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa - 38 godz., 5 osób w grupie (1 godz. tyg. x 38 tygodni). 62. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa - 76 godz., 5 osób w grupie (2 godz. tyg. x 38 tygodni). 63. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 3 grupy po 38 godzin, razem 114 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). Trzy grupy po 3 osoby. 64. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). I grupa - 6 osób, II grupa - 4 osoby. 65. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). I grupa - 6 osób, II grupa - 4 osoby. 66. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 1 grupa - 38 godz., 7 osób w grupie (1 godz. tyg. x 38 tygodni). 67. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 2 grupy: 1 grupa - 62 godz. (2 godz. tyg. x 31 tygodni) i 1 grupa - 64 godz. (2 godz. x 32 tygodnie), razem 126 godz. Obie grupy po 12 osób. 68. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). I grupa - 5 osób, II grupa - 6 osób. 69. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 38 godzin, razem 76 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 38 tygodni). Obie grupy po 6 osób. 70. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 76 godz., 6 osób w grupie (2 godz. tyg. x 38 tygodni). 71. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 76 godz., 6 osób w grupie (2 godz. tyg. x 38 tygodni). 72. Zajęcia plastyczne i muzyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 38 godz., 10 osób w grupie (1 godz. tyg. x 38 tygodni). 73. Zajęcia plastyczne i muzyczne rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 76 godz., 10 osób w grupie (2 godz. tyg. x 38 tygodni). 74. Zajęcia teatralno-literackie rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 1 grupa - 76 godz., 15 osób w grupie (2 godz. tyg. x 38 tygodni). Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej nr 6: 75. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 76. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 77. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 78. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 79. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 80. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 81. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 82. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 83. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 84. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 4 osoby. 85. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 4 osoby. 86. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 3 grupy po 36 godzin, razem 108 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Trzy grupy po 4 osoby w każdej. 87. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 10 osób. 88. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). . Obie grupy po 10 osób. 89. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 1 grupa - 36 godz., 10 osób w grupie (1 godz. tyg x 36 tygodni). 90. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni) . Obie grupy po 10 osób. 91. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 3 grupy po 36 godzin, razem 108 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni) . Obie grupy po 10 osób. 92. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni) . Obie grupy po 5 osób. 93. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych 1 grupa - 36 godz., 5 osób w grupie (1 godz. tyg. x 36 tygodni). 94. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni) . Obie grupy po 10 osób. 95. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni) . Obie grupy po 10 osób. 96. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni) . Obie grupy po 10 osób. 97. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni) . Obie grupy po 10 osób. 98. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni) . Obie grupy po 10 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stopień awansu zawodowego nauczyciela
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach