Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 6 w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Kraśniku

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2011-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 6 w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w Szkole Podstawowej Nr 6 w Kraśniku w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Kraśniku. Projekt realizowany będzie w roku szkolnym 2011/2012 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu i zachowania przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego. 4. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. 5. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy prowadzący zajęcia ma obowiązek opracowania harmonogramu zajęć i programu zajęć. Dokumenty te należy przedłożyć do akceptacji Dyrektorowi szkoły, w której będą się odbywały zajęcia oraz koordynatorowi projektu. 6. Zajęcia będą prowadzone na podstawie diagnoz opracowanych przez nauczycieli poszczególnych szkół. 7. Wykonawca ma obowiązek dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, listach obecności, sprawozdaniach. 8. Na początku zajęć i na koniec każdego semestru Wykonawca przeprowadzi testy mające na celu sprawdzenie osiągniętych w projekcie rezultatów. 9. Zajęcia prowadzone będą w szkołach, do których uczęszczają dzieci z poszczególnych grup. 10. Podczas zajęć poruszane będą zagadnienia uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do: ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, przestrzegania regulaminu obowiązującego w pracowni, w której będą prowadzone zajęcia, decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce. 12. Zamówienie zostało podzielone na 98 oddzielnych zadań, które przedstawia poniższa tabela: Nr zadania Rodzaj zajęć Ilość godzin i grup 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 5 osób. 4. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 3 grupy po 36 godzin, razem 108 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Trzy grupy po 4 osoby w każdej. 5. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 2 grupy po 36 godzin, razem 72 godz. (po 1godz . tyg. w każdej z grup x 36 tygodni). Obie grupy po 10 osób. 6. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 1 grupa - 36 godz., 10 osób w grupie (1 godz. tyg x 36 tygodni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stopień awansu zawodowego nauczyciela
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach