Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 32-210 Książ Wielki, ul. Warszawka 17
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 041 3838002 , fax. 041 3838002
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Warszawka 17 17
32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
tel. 041 3838002, fax. 041 3838002
REGON: 00054322600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć informatycznych ukierunkowanych na rozwój ICT w ramach projektu Dajmy sobie szansę realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności prowadzenie zajęć informatycznych w szkołach: 1. Prowadzenie zajęć informatycznych ukierunkowanych na rozwój ICT w klasach I-III Szkoły Podstawowej w Antolce. 2. Prowadzenie zajęć informatycznych ukierunkowanych na rozwój ICT w klasach IV-VI Szkoły Podstawowej w Antolce 3. Prowadzenie zajęć informatycznych ukierunkowanych na rozwój ICT w klasach I-III Szkoły Podstawowej w Książu Małym 4. Prowadzenie zajęć informatycznych ukierunkowanych na rozwój ICT w klasach IV-VI Szkoły Podstawowej w Książu Małym 5. Prowadzenie zajęć informatycznych ukierunkowanych na rozwój ICT w klasach I-III Szkoły Podstawowej w Książu Wielkim. 6. Prowadzenie zajęć informatycznych ukierunkowanych na rozwój ICT w klasach IV-VI Szkoły Podstawowej w Książu Wielkim Zajęcia informatyczne ukierunkowane na rozwój ICT będą prowadzone w każdej z 3 wymienionych wyżej szkół w 2 grupach zaawansowania dla uczniów klas I-III i w 2 grupach zaawansowania dla uczniów klas IV-VI. Łącznie zajęcia odbywać się będą w 12 grupach. Dla każdej grupy zaawansowania zajęcia odbywać się będą w wymiarze 2 godzin tygodniowo. Łącznie w całym projekcie zostanie przeprowadzonych 984 godzin (82 tygodnie x 4 godziny tygodniowo x 3 szkoły). W Szkole Podstawowej w Antolce: W klasach I-III W roku 2009 - 12 tygodni x 2godziny tygodniowo = 24 godziny, W roku 2010 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, W roku 2011 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, Razem w klasach I-III w całym projekcie - 164 godziny W klasach IV-VI W roku 2009 - 12 tygodni x 2godziny tygodniowo = 24 godziny, W roku 2010 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, W roku 2011 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, Razem w klasach IV-VI w całym projekcie - 164 godziny W Szkole Podstawowej w Książu Małym: W klasach I-III W roku 2009 - 12 tygodni x 2godziny tygodniowo = 24 godziny, W roku 2010 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, W roku 2011 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, Razem w klasach I-III w całym projekcie - 164 godziny W klasach IV-VI W roku 2009 - 12 tygodni x 2godziny tygodniowo = 24 godziny, W roku 2010 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, W roku 2011 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, Razem w klasach IV-VI w całym projekcie - 164 godziny W Szkole Podstawowej w Książu Wielkim: W klasach I-III W roku 2009 - 12 tygodni x 2godziny tygodniowo = 24 godziny, W roku 2010 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, W roku 2011 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, Razem w klasach I-III w całym projekcie - 164 godziny W klasach IV-VI W roku 2009 - 12 tygodni x 2godziny tygodniowo = 24 godziny, W roku 2010 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, W roku 2011 - 35 tygodni x 2godziny tygodniowo = 70 godzin, Razem w klasach IV-VI w całym projekcie - 164 godziny Zajęcia dodatkowe odbywać się będą pod hasłem Jestem stąd. Wykonawca opracuje dla każdej grupy zaawansowania program zajęć dostosowany do możliwości uczniów oraz plan dydaktyczny. Będzie prowadził dziennik zajęć. Wykonawca zapewni nadzór merytoryczny zajęć informatycznych ukierunkowanych na rozwój ICT. Wykonawca będzie współpracował w sprawach organizacyjnych z powołanymi w każdej szkole Koordynatorami Projektu. Będzie zobowiązany do przestrzegania zasad promocji i sprawozdawczości unijnego źródła dofinansowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć informatycznych ukierunkowanych na rozwój ICT (potwierdzone odpowiednimi dokumentami). 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Należy załączyć kopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych oraz życiorys zawierający odniesienie do wymogów stawianych przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - według wzoru, który stanowi Załącznik Nr 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3. 5) Kserokopie dyplomów i świadectw, potwierdzających poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje oraz umiejętności zawodowe. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursu komputerowego Statistica dla 10 studentów/studentek 3 roku kierunku Biotechnologia
Dodano: 2015-03-12 - Przeprowadzenie kursów: Komputerowe wspomaganie projektowania - obsługa programu Auto - CAD 2D w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-03-05 - Przeprowadzenie kursów zawodowych Obsługa komputerowych systemów przygotowania procesu produkcyjnego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-02-16 - Przeprowadzenie kursów Wprowadzenie i wdrażanie technologii opartej na hiperwizorze w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-02-13 - świadczenie usługi szkoleniowej - kurs komputerowy
Dodano: 2015-01-20 - Przeprowadzenie kursu komputerowego AutoCAD dla 10 studentów/studentek III roku kierunku Biotechnologia w ramach realizacji projektu Politechniki Krakowskiej pn. Biotechnolog - Inżynier XXI wieku POKL.04.01.02-00-053/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-10-01 - Grafika i animacja komputerowa z reklamą i tworzeniem stron www
Dodano: 2014-09-29 - Przeprowadzenie kursu komputerowego ChemCAD dla studentów WIiTCH kierunku zamawianego technologia chemiczna w ramach realizacji projektu POKL Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości
Dodano: 2014-09-25 - Przeprowadzenie kursu komputerowego ChemCAD dla studentów WIiTCH kierunku zamawianego technologia chemiczna w ramach realizacji projektu POKL Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości
Dodano: 2014-09-10 - Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie średniozaawansowanym w zakresie edycji tekstów i technologii informacyjno-komunikacyjnych
Dodano: 2014-08-29