Przetargi.pl
PROWADZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I KONSERWACJI ORAZ PROWADZENIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W ZASOBACH GMINY MIEJSKIEJ ZAWIDÓW ORAZ ZARZĄDZANYCH PRZEZ NIĄ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W 2010 ROKU.

Urząd Miejski w Zawidowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-970 Zawidów, Pl. Zwycięstwa 21/22/22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7788282 , fax. 075 7788205
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zawidowie
    Pl. Zwycięstwa 21/22/22 21/22/22
    59-970 Zawidów, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7788282, fax. 075 7788205
    REGON: 00052667600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zawidow.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I KONSERWACJI ORAZ PROWADZENIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W ZASOBACH GMINY MIEJSKIEJ ZAWIDÓW ORAZ ZARZĄDZANYCH PRZEZ NIĄ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W 2010 ROKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje: prowadzenie usług w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacja oraz prowadzenie pogotowia technicznego w zasobach gminy miejskiej Zawidów oraz zarządzanych przez nią wspólnot mieszkaniowych. W gminie miejskiej Zawidów jest 6 budynków stanowiących własność gminy Zawidów i 30 budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez gminę Realizacja wg wskazań zamawiającego usług w zakresie utrzymania budynków należących do zasobu mieszkaniowego gminy miejskiej Zawidów oraz zarządzanych przez nią wspólnot mieszkaniowych, w sprawności technicznej w zakresie prac dotyczących branży sanitarnej - zabezpieczanie awarii instalacji: wodno-kanalizacyjnych, wymiana uszkodzonych odcinków rur, usuwanie przecieków, przeczyszczanie instalacji kanalizacyjnej i deszczowej, inne prace związane z branżą sanitarną konieczne do wykonania oraz remontów konserwacyjnych tj. wykonanie usług naprawczych zgłoszonych przez gminę. Usuwanie awarii Pogotowie Techniczne świadczone codziennie w godz. 16:00 - 8:00 dnia następnego w dni robocze i całodobowo w dni wolne i święta, na podstawie zgłoszeń lokatorskich lub Urzędu Miejskiego w Zawidowie w zakresie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej. - Przez usługi konserwacji Zamawiający rozumie - czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów budynków niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń. - Przez awarie Zamawiający rozumie - nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku lub obiektu małej architektury) oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne. - Przez roboty awaryjne - (usuwanie awarii) Zamawiający rozumie - czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii. - Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonywanie czynności będących przedmiotem Umowy z należytą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, Wykonawca winien kierować się zasadą ochrony interesów Zamawiającego, b) przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oraz zachowanie należytej dbałości o powierzone mu zasoby Gminy, z uwzględnieniem charakteru prowadzonej przez niego działalności, c) zabezpieczenie miejsca wykonywania robót pod względem przeciwpożarowym oraz bhp, d) w przypadku konieczności wykonania pilnej usługi konserwacyjnej lub roboty awaryjnej, zgłosić się jak najszybciej, na każde wezwanie Zamawiającego dokonane w dni robocze lub wolne od pracy jednak nie później niż w ciągu 2 godzin do siedziby urzędu pokoju nr 18 lub zgłosić się we wskazanym miejscu w celu wykonania robót, zgodnie z telefonicznymi lub pisemnymi zleceniami Zamawiającego. e) w przypadku konieczności wykonania roboty awaryjnej, w dni wolne od pracy, stawić się jak najszybciej, nie później niż w ciągu 2 godzin we wskazanym miejscu w celu usunięcia awarii, a w przypadku braku możliwości jej natychmiastowego usunięcia, ograniczyć jej skutki do minimum. f) przeprowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401 ze zm.), g) postępowanie z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2007 r., nr 39, poz. 251) i ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., nr 25, poz. 150), h) zastosowanie materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa, - aprobaty techniczne, - certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, - atesty, i) wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie (zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r., nr 156 poz. 1118), j) zaopatrzenie pracowników i sprawowanie kontroli nad noszeniem ubrań roboczych odpowiadających wymogom przepisów BHP, wraz z identyfikatorem zawierającym nazwę i numer telefonu Wykonawcy oraz sprawowanie kontroli nad kulturalnym zachowaniem się pracowników w stosunku do mieszkańców, k) uporządkowanie miejsca wykonywania robót, a w szczególności wywiezienie gruzu i innych materiałów niebezpiecznych z rozbiórki lub demontażu, na składowisko, na koszt Zamawiającego, wraz z dostarczeniem oryginałów dokumentów potwierdzających złożenie gruzu i innych materiałów niebezpiecznych z rozbiórki lub demontażu na składowisko odpadów l) sporządzenie obmiaru dla każdego zlecenia oddzielnie i przedłożenie w tut. urzędzie osobie upoważnionej do odbioru prac z ramienia Urzędu Miejskiego później w dniu odbioru technicznego robót objętych zleceniem Gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące na usługi napraw, konserwacji i usuwania awarii w zakresie sanitarnych instalacji budynkowych, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków: 2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3 Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy Pzp) 4 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu, w celu wykazania spełnienie wymienionych w pkt 6.1 warunków muszą wykazać się następującymi cechami i potwierdzić spełnianie warunków wskazanymi dokumentami: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia - posiadają doświadczenie w realizacji zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 5 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VII SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Osoby fizyczne składają oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Formularz ofertowy -/ Zał. Nr 1./ Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP -/ Zał. Nr 2/ Wykaz wykonanych usług w ostatnich 3 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie ( min. 2 dokumenty)- /Zał. Nr 3/ Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez wykonawcę kopii. Załączone do oferty kserokopie w/w dokumentów winny być opatrzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione. Parafowany projekt umowy./ Załącznik nr 4/ Jeżeli dokumenty podpisuje osoba nie wymieniona w dokumentach z pkt.1, należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. W przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Zamawiający, przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu oryginał lub notarialnie potwierdzona kopię pełnomocnictwa. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miasto.zawidow.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach