Przetargi.pl
Prowadzenie TZA oraz zajęć profilaktyki uzależnień dla uczniów i uczennic w ramach projektu Myślę, liczę, działam

Gmina Kobylanka ogłasza przetarg

  • Adres: 73-108 Kobylanka, ul. Szkolna 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 57 88 521 , fax. 0 91 57 88 520
  • Data zamieszczenia: 2012-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylanka
    ul. Szkolna 12 12
    73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 57 88 521, fax. 0 91 57 88 520
    REGON: 81168563900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobylanka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie TZA oraz zajęć profilaktyki uzależnień dla uczniów i uczennic w ramach projektu Myślę, liczę, działam
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia - pełnienie funkcji trenera TZA w Gimnazjum w Reptowie (GR I). 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie treningu TZA dla 8 uczniów/uczennic. Przewidziana jest jedna edycja zajęć w roku szkolnym. Treningi prowadzone będą według pełnego cyklu przewidzianego przez program treningu zastępowania agresji (TZA). Spotkania będą odbywać się w cyklach tygodniowych, po 2 godziny lekcyjne w tygodniu. Grupa odbędzie 30 godzinne zajęcia. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji prowadzonych przez Trenera kluczo-wego gimnazjum w trakcie prowadzenia zajęć. Przewidywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 1 zamówienia - 30 godzin. 9. Treningi wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspomagającego - wykonawcę części 1 oraz wykonawcę części 2. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 2 zamówienia - pełnienie funkcji trenera wspomagającego TZA w Gimnazjum w Repto-wie (GR I). 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie treningu TZA dla 8 uczniów/uczennic. Przewidziana jest jedna edycja zajęć w roku szkolnym. Treningi prowadzone będą według pełnego cyklu przewidzianego przez program treningu zastępowania agresji (TZA). Spotkania będą odbywać się w cyklach tygodniowych, po 2 godziny lekcyjne w tygodniu. Grupa odbędzie 30 godzinne zajęcia. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji prowadzonych przez Trenera kluczo-wego gimnazjum w trakcie prowadzenia zajęć. Przewidywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 2 zamówienia - 30 godzin. 9. Treningi wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspomagającego - wykonawcę części 2 oraz wykonawcę części 1. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 3 zamówienia - pełnienie funkcji trenera TZA w Gimnazjum w Reptowie (GR II). 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie treningu TZA dla 8 uczniów/uczennic. Przewidziana jest jedna edycja zajęć w roku szkolnym. Treningi prowadzone będą według pełnego cyklu przewidzianego przez program treningu zastępowania agresji (TZA). Spotkania będą odbywać się w cyklach tygodniowych, po 2 godziny lekcyjne w tygodniu. Grupa odbędzie 30 godzinne zajęcia. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji prowadzonych przez Trenera kluczo-wego gimnazjum w trakcie prowadzenia zajęć. Przewidywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 3 zamówienia - 30 godzin. 9. Treningi wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspomagającego - wykonawcę części 3 oraz wykonawcę części 4. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 4 zamówienia - pełnienie funkcji trenera wspomagającego TZA w Gimnazjum w Repto-wie (GR II). 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie treningu TZA dla 8 uczniów/uczennic. Przewidziana jest jedna edycja zajęć w roku szkolnym. Treningi prowadzone będą według pełnego cyklu przewidzianego przez program treningu zastępowania agresji (TZA). Spotkania będą odbywać się w cyklach tygodniowych, po 2 godziny lekcyjne w tygodniu. Grupa odbędzie 30 godzinne zajęcia. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji prowadzonych przez Trenera kluczo-wego gimnazjum w trakcie prowadzenia zajęć. Przewidywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 4 zamówienia - 30 godzin. 9. Treningi wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspomagającego - wykonawcę części 4 oraz wykonawcę części 3. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 5 zamówienia - pełnienie funkcji trenera zajęć profilaktycznych Unplugged dla uczniów i uczennic klasy VI w Szkole Podstawowej w Kobylance. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć profilaktycznych Unplugged dla wszystkich uczniów i uczennic klasy VI SP w Kobylance. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 5 przewiduje się przeprowadzenie pełnego cyklu zajęć według programu przewidzianego przez Europejski Program Zapobiegania Uzależnieniom od Środków Uzależniających Unplugged (24 godziny). Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji prowadzonych przez Trenera kluczo-wego SP w trakcie prowadzenia zajęć. Przewidywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 5 zamówienia - 24 godziny. 9. Zajęcia wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspierającego - wykonawcę części 5 oraz wykonawcę części 6. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 6 zamówienia - pełnienie funkcji trenera wspierającego zajęć profilaktycznych Unplu-gged dla uczniów i uczennic klasy VI w Szkole Podstawowej w Kobylance. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć profilaktycznych Unplugged dla wszystkich uczniów i uczennic klasy VI SP w Kobylance. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 6 przewiduje się przeprowadzenie pełnego cyklu zajęć według programu przewidzianego przez Europejski Program Zapobiegania Uzależnieniom od Środków Uzależniających Unplugged (24 godziny). Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji prowadzonych przez Trenera kluczo-wego SP w trakcie prowadzenia zajęć. Przewidywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 6 zamówienia - 24 godziny. 9. Zajęcia wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspierającego - wykonawcę części 6 oraz wykonawcę części 5. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 7 zamówienia - pełnienie funkcji trenera zajęć profilaktycznych Unplugged dla uczniów i uczennic klasy VI w Szkole Podstawowej w Kunowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć profilaktycznych Unplugged dla wszystkich uczniów i uczennic klasy VI SP w Kunowie. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 7 przewiduje się przeprowadzenie pełnego cyklu zajęć według programu przewidzianego przez Europejski Program Zapobiegania Uzależnieniom od Środków Uzależniających Unplugged (24 godziny). Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji prowadzonych przez Trenera kluczo-wego SP w trakcie prowadzenia zajęć. Przewidywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 7 zamówienia - 24 godziny. 9. Zajęcia wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspierającego - wykonawcę części 7 oraz wykonawcę części 8. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 8 zamówienia - pełnienie funkcji trenera wspierającego zajęć profilaktycznych Unplu-gged dla uczniów i uczennic klasy VI w Szkole Podstawowej w Kunowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć profilaktycznych Unplugged dla wszystkich uczniów i uczennic klasy VI SP w Kunowie. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 8 przewiduje się przeprowadzenie pełnego cyklu zajęć według programu przewidzianego przez Europejski Program Zapobiegania Uzależnieniom od Środków Uzależniających Unplugged (24 godziny). Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji prowadzonych przez Trenera kluczo-wego SP w trakcie prowadzenia zajęć. Przewidywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 8 zamówienia - 24 godziny. 9. Zajęcia wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspierającego - wykonawcę części 8 oraz wykonawcę części 7. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 9 zamówienia - pełnienie funkcji trenera zajęć profilaktycznych Unplugged dla uczniów i uczennic klasy VI w Szkole Podstawowej w Reptowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć profilaktycznych Unplugged dla wszystkich uczniów i uczennic klasy VI SP w Reptowie. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 9 przewiduje się przeprowadzenie pełnego cyklu zajęć według programu przewidzianego przez Europejski Program Zapobiegania Uzależnieniom od Środków Uzależniających Unplugged (24 godziny). Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 9 zamówienia - 24 godziny. 9. Zajęcia wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspierającego - wykonawcę części 9 oraz wykonawcę części 10. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 10 zamówienia - pełnienie funkcji trenera wspierającego zajęć profilaktycznych Unplu-gged dla uczniów i uczennic klasy VI w Szkole Podstawowej w Reptowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć profilaktycznych Unplugged dla wszystkich uczniów i uczennic klasy VI SP w Kobylance. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 10 przewiduje się przeprowadzenie pełnego cyklu zajęć według programu przewidzianego przez Europejski Program Zapobiegania Uzależnieniom od Środków Uzależniających Unplugged (24 godziny). Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji prowadzonych przez Trenera kluczo-wego SP w trakcie prowadzenia zajęć. Przewidywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 10 zamówienia - 24 godziny. 9. Zajęcia wykonywane będą przez dwie osoby, tj. trenera i trenera wspierającego - wykonawcę części 10 oraz wykonawcę części 9. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy składając ofertę uwzględnić muszą, iż jedną osobę można wskazać do wykonywania zadań wynikających z części 1 albo 2, 3 albo 4, 5 albo 6, 7 albo 8, 9 albo 10. Wskazanie jednej osoby do wykonywania zadań wynikających z np. części 1 oraz 2 spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ponadto, dopuszcza się możliwość wska-zania jednej osoby do wykonywania zadań wynikających z maksymalnie trzech części zamówienia. Zdanie poprzedzające stosuje się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje kadry
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach