Przetargi.pl
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla uczniów i uczennic w ramach projektu Myślę, liczę, działam

Gmina Kobylanka ogłasza przetarg

  • Adres: 73-108 Kobylanka, ul. Szkolna 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 57 88 521 , fax. 0 91 57 88 520
  • Data zamieszczenia: 2012-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylanka
    ul. Szkolna 12 12
    73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 57 88 521, fax. 0 91 57 88 520
    REGON: 81168563900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobylanka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla uczniów i uczennic w ramach projektu Myślę, liczę, działam
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia - pełnienie funkcji trenera specjalistycznych zajęć w Szkole Podstawo-wej w Kobylance dla dzieci - uczniów i uczennic ze znacznymi trudnościami w nauce przed-miotów matematyczno - przyrodniczych oraz czytaniu i pisaniu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci ze znacznymi trudnościami - 6 uczniów/uczennic w roku szkolnym. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 1 przewidziane są dwa bloki zajęć: blok A - korekcja trudności w nauce przedmiotów mat-przyr. (22h); blok B - korekcja trudności w czytaniu i pisaniu (22h); Prowadzone metodami aktywizującymi w całości - metoda warsztatowa: mapy umysłowe, ki-nezjologia edukacyjna, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 1 zamówienia - 44 godzin. 9. Wykonawca części 1 zobowiązany jest opracować wspólnie z wykonawcą części 4 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 2 zamówienia - pełnienie funkcji trenera specjalistycznych zajęć w Szkole Podstawowej w Kunowie dla dzieci - uczniów i uczennic ze znacznymi trudnościami w nauce przedmiotów matematyczno - przyrodniczych oraz czytaniu i pisaniu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci ze znacznymi trudnościami - 6 uczniów/uczennic w roku szkolnym. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 2 przewidziane są dwa bloki zajęć: blok A - korekcja trudności w nauce przedmiotów mat-przyr. (22h); blok B - korekcja trudności w czytaniu i pisaniu (22h); Prowa-dzone metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, kinezjologia edukacyjna ,mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowe-go z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 2 zamówienia - 44 godziny. 9. Wykonawca części 2 zobowiązany jest opracować wspólnie z wykonawcą części 5 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 3 zamówienia - pełnienie funkcji trenera specjalistycznych zajęć w Szkole Podstawowej w Reptowie dla dzieci - uczniów i uczennic ze znacznymi trudnościami w nauce przedmiotów matematyczno - przyrodniczych oraz czytaniu i pisaniu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci ze znacznymi trudnościami - 6 uczniów/uczennic w roku szkolnym. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 3 przewidziane są dwa bloki zajęć: blok A - korekcja trudności w nauce przedmiotów mat-przyr. (22h); blok B - korekcja trudności w czytaniu i pisaniu (22h); Prowa-dzone metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, kinezjologia edukacyjna ,mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowe-go z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 3 zamówienia - 44 godziny. 9. Wykonawca części 3 zobowiązany jest opracować wspólnie z wykonawcą części 6 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 4 zamówienia - pełnienie funkcji trenera specjalistycznych zajęć w Szkole Podstawo-wej w Kobylance dla dzieci - uczniów i uczennic ze znacznymi trudnościami - stosowanie wiedzy w praktyce. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci ze znacznymi trudnościami - 6 uczniów/uczennic w roku szkolnym. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 4 przewidziany jest jeden blok zajęć: blok C - wykorzystywanie wiedzy w praktyce (22h); Prowadzone metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, kinezjologia edukacyjna, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 4 zamówienia - 22 godziny. 9. Wykonawca części 4 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 1 pod nadzo-rem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający dia-gnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się. 10. Wykonawca rozpocznie wykonywanie przedmiotu zamówienia po zakończeniu się zajęć przewidzianych do wykonania w części 1. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć wykonawcy części 4 - III.2013. Część 5 zamówienia - pełnienie funkcji trenera specjalistycznych zajęć w Szkole Podstawowej w Kunowie dla dzieci - uczniów i uczennic ze znacznymi trudnościami - stosowanie wiedzy w praktyce. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci ze znacznymi trudnościami - 6 uczniów/uczennic w roku szkolnym. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 5 przewidziany jest jeden blok zajęć: blok C - wykorzystywanie wiedzy w praktyce (22h); Prowadzone metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, kinezjologia edukacyjna ,mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 5 zamówienia - 22 godziny. 9. Wykonawca części 5 zobowiązany jest opracować wspólnie z wykonawcą części 2 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się. 10. Wykonawca rozpocznie wykonywanie przedmiotu zamówienia po zakończeniu się zajęć przewidzianych do wykonania w części 2. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć wykonawcy części 5 - III.2013. Część 6 zamówienia - pełnienie funkcji trenera specjalistycznych zajęć w Szkole Podstawowej w Reptowie dla dzieci - uczniów i uczennic ze znacznymi trudnościami - stosowanie wiedzy w praktyce. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci ze znacznymi trudnościami - 6 uczniów/uczennic w roku szkolnym. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 6 przewidziany jest jeden blok zajęć: blok C - wykorzystywanie wiedzy w praktyce (22h); Prowadzone metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, kinezjologia edukacyjna ,mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 6 zamówienia - 22 godziny. 9. Wykonawca części 6 zobowiązany jest opracować wspólnie z wykonawcą części 3 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się. 10. Wykonawca rozpocznie wykonywanie przedmiotu zamówienia po zakończeniu się zajęć przewidzianych do wykonania w części 3. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć wykonawcy części 6 - III.2013. Część 7 zamówienia - pełnienie funkcji trenera specjalistycznych zajęć w Gimnazjum w Rep-towie (GR.I) dla dzieci - uczniów i uczennic ze znacznymi trudnościami w nauce przedmio-tów: matematyka, fizyka, biologia, chemia, geografia. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci ze znacznymi trudnościami - 6 uczniów/uczennic w roku szkolnym. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 7 przewidziany jest jeden blok zajęć: blok A - korekcja trudności w nauce przedmiotów: matematyka, fizyka, biologia, chemia, geografia (44h); Prowadzone metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, kinezjologia edukacyjna ,mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wyko-rzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 7 zamówienia - 44 godziny. 9. Wykonawca części 7 zobowiązany jest opracować wspólnie z Wykonawcą części 9 pod nadzorem Trenera Kluczowego Gimnazjum indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się. 10. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 8 zamówienia - pełnienie funkcji trenera specjalistycznych zajęć w Gimnazjum w Reptowie (GR.II) dla dzieci - uczniów i uczennic ze znacznymi trudnościami w nauce przedmiotów: matematyka, fizyka, biologia, chemia, geografia. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci ze znacznymi trudnościami - 6 uczniów/uczennic w roku szkolnym. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 8 przewidziany jest jeden blok zajęć: blok A - korekcja trudności w nauce przedmiotów: matematyka, fizyka, biologia, chemia, geografia (44h); Prowadzone metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, kinezjologia edukacyjna ,mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wyko-rzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 8 zamówienia - 44 godziny. 9. Wykonawca części 8 zobowiązany jest opracować wspólnie z Wykonawcą części 9 pod nadzorem Trenera Kluczowego Gimnazjum indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się. 10. Termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. Część 9 zamówienia - pełnienie funkcji trenera specjalistycznych zajęć w Gimnazjum w Repto-wie (GR I, GR II) dla dzieci - uczniów i uczennic ze znacznymi trudnościami - stosowanie wiedzy w praktyce. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci ze znacznymi trudnościami - 6 uczniów/uczennic w roku szkolnym. Przewidziana jest jedna edycja zajęć. W ramach części 9 przewidziany jest jeden blok zajęć: blok B - wykorzystywanie wiedzy w praktyce (11 h na grupę, łącznie 22 godziny); Prowadzone metodami aktywizującymi w cało-ści-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, kinezjologia edukacyjna ,mnemotechniki, terapeu-tyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interak-tywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu. 3. Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 8. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 9 zamówienia - 22 godziny. 9. Wykonawca części 9 zobowiązany jest opracować wspólnie z Wykonawcami części 7 oraz 8 pod nadzorem Trenera Kluczowego Gimnazjum indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia za-wierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kom-pensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się. 10. Wykonawca rozpocznie wykonywanie przedmiotu zamówienia po zakończeniu się zajęć przewidzianych do wykonania w części 7,8. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć wykonawcy części 9 - III.2013. UWAGA: Zamawiający informuje, iż zajęcia w ramach: I. Część 1, 2, 3, 7, 8 II. Część 4, 5, 6, 9 Odbywać się będą równolegle. Tym samym Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy składając ofertę uwzględnić muszą, iż jedną osobę można wskazać do wykonywania zadań wynikających z części 1 albo 2 albo 3, a także 7 albo 8. Wskazanie jednej osoby do wykonywania zadań wynikających z np. części 1 oraz 8 spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP. Z uwagi na fakt, iż w ramach części 4, 5, 6 oraz 9 przewidziana jest mniejsza liczba godzin zajęć, mimo równoległego odbywania się zajęć, dopuszcza się wskazanie jednej osoby do wykonywania zadań wynikających z maksymalnie dwóch z czterech w/w części (4, 5, 6, 9). Nie dopuszcza się ponadto wskazania jed-nej osoby do wykonywania zadań wynikających z części 1 lub 2 lub 3 lub 7 lub 8 oraz z części 4 lub 5 lub 6 lub 9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje kadry
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach