Przetargi.pl
Prowadzenie szaletów miejskich na terenie miasta Gorzowa Wlkp

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie szaletów miejskich na terenie miasta Gorzowa Wlkp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu szaletów miejskich na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Postępowaniem objęty jest zespół 3 szaletów miejskich: 1. Szalet wolnostojący w parku Wiosny Ludów od strony ul. Sikorskiego 2. Szalet wolnostojący w parku Górczyńskim przy ul. Kombatantów. 3. Szalet z obsługą sanitarną na skwerze, u zbiegu ulic Chrobrego i Krzywoustego, Zamawiający przekaże Wykonawcy nieodpłatnie, na potrzeby i na czas realizacji zleconej usługi, ww. wymienione obiekty szaletowe, wraz z instalacjami i całym wyposażeniem wewnętrznym. I. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: 1. Świadczenie usług szaletowych dla ludności, zgodnych z funkcjonalnym przeznaczeniem obiektów, 2. Utrzymanie właściwego, bieżącego stanu sanitarno-technicznego obiektów i ich wyposażenia, m.in.: a)mycia i czyszczenia obiektów szaletowych wewnątrz i na zewnątrz w tym usuwanie grafitti, b)bieżącego uzupełniania środków higieny (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, wkład do pisuaru), c)czyszczenia i pielęgnacji urządzeń oraz elementów z blachy kwasoodpornej emulsją do stali szlachetnej. 3. Wykonywanie bieżących remontów obiektu, tj.: a) reperacji okładzin ściennych i posadzek( wymiana uszkodzonych kafelek, listew mocujących ścianki, emulsyjnego malowania (odnawiania), b) naprawy stolarki okiennej i drzwiowej (wymiana zamków, klamek, zawiasów, wymiana wybitych bądź pękniętych szyb) 4. Wymiana uszkodzonych urządzeń: baterii sanitarnych, desek klozetowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej i alarmowej, urządzeń wod- kan. (syfonów, spłuczki, uszczelek), oraz wykonania innych drobnych prac wewnątrz obiektów, których celem jest utrzymanie tamże właściwego stanu technicznego i sanitarno-estetycznego, 5Wykonywanie prac porządkowych w najbliższym otoczeniu obiektu w obrębie 3 m II. Obowiązki Wykonawcy w ramach zamówienia Na Wykonawcy spoczywają koszty bieżącego utrzymania obiektów, przez które rozumie się wydatki związane z opłatami za sieciowe dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków w szalecie ul.Chrobrego (Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z PWiK Sp. z o.o ul. Kosynierów Gdyńskich 47 w Gorzowie Wlkp. stosownej umowy na dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków) oraz zakupem niezbędnych środków sanitarno-higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie itp.) i myjąco-dezynfekcyj?nych (proszki, płyny, pasty, preparaty itp.), niezbędnych do świadczenia przedmiotowych usług jak i utrzymania właściwego stanu sanitarno-porządkowego oraz technicznego pomieszczeń obiektu i ich wyposażenia. Świadczenia usług dla ludności wymaga obecności pracownika w szalecie przy ul. Chrobrego w wyznaczonych godzinach otwarcia obiektu oraz uzupełniane środków higienicznych i utrzymywanie odpowiedniego stanu sanitarnego obiektu, w szczególności pomieszczeń (w tym kabin) i urządzeń sanitarnych, oraz porządku na zewnątrz obiektu. Natomiast w szaletach wolnostojących w parku Wiosny Ludów i w parku Górczyńskim zabezpieczenie czystości i uzupełnienie środków higienicznych należy dokonywać na bieżąco w ciągu dnia, tak by zachowany został odpowiedni stan sanitarny obiektu ( przynajmniej trzykrotnie w ciągu dnia). Opłaty za energię elektryczną, niezbędną do funkcjonowania wszystkich obiektów oraz opłaty za wodę i odprowadzenie ścieków w szaletach w PWL oraz parku Górczyńskim, w całości pokrywało będzie Miasto. Projekt umowy załączony do SIWZ zawiera szczegółowe dane nie opisane powyżej i jest integralną częścią SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia netto wraz z zamówieniami uzupełniającymi wynosi: 175 203,00 złotych. Przedmiot zamówienia opisany jest kodem CPV: 90.00.00.00-7, 39.83.16.00-2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert Wadium w wysokości: 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp i spełniający poniższe warunki udziału: a. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę trwającą minimum 6 miesięcy polegającą na utrzymaniu czystości oraz sprawności technicznej urządzeń takich jak: szalety lub fontanny lub przepompownie wód deszczowych, oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane (np. Referencje), b. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1, 2.Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 3.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 4.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 5.Zakres usług, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę trwającą minimum 6 miesięcy polegającą na utrzymaniu czystości oraz sprawności technicznej urządzeń takich jak: szalety lub fontanny lub przepompownie wód deszczowych, oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane (np. Referencje)należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 wraz z dokumentami (np. Referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach