Przetargi.pl
Prowadzenie stołówki w Przedszkolu Samorządowym w Tenczynie

Gminny Zespół Obsługi Szkół w Lubniu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-433 Lubień, Lubień 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2683050
  • Data zamieszczenia: 2013-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Lubniu
    Lubień 50 50
    32-433 Lubień, woj. małopolskie
    tel. 018 2683050
    REGON: 12046677700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkoletenczyn.szkolnastrona.pl Przedszkole Sam. w Tenczynie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie stołówki w Przedszkolu Samorządowym w Tenczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i wydaniu posiłków dla dzieci w Przedszkolu Samorządowym w Tenczynie. Dożywianie dzieci odbywać się będzie w okresie od 02.09.2013r. - 30.06.2014r. - od poniedziałku do piątku, w dni pracy przedszkola z uwzględnieniem przerw świątecznych i tp. 2. Zamawiający informuje, że przygotowywanie posiłków musi odbywać się w pomieszczeniach, które są w posiadaniu Przedszkola Samorządowego w Tenczynie. Zamawiający informuje, że dysponuje pomieszczeniami o łącznej powierzchni 100 m2 , w skład których wchodzą: - kuchnia - zmywalnia - magazyn - pomieszczenie socjalne z wc W ramach użyczonych pomieszczeń Zamawiający dysponuje następującym wyposażeniem: -meble kuchenne -stół kuchenny - taboret kuchenny - 4 sztuki - trzon gazowy czteropalnikowy z piekarnikiem - patelnia elektryczna - okap przyścienny -2 sztuki - kuchenka gazowa - taboret gazowy - zlew 2-komorowy zabudowany - zlew 1-komorowy zabudowany - zlewozmywak 2-komorowy z szafką - regał -półki do magazynu - szafka ubraniowa - maszynka elektryczna do mięsa - robot malakser - krajalnica elektryczna -zmywarka , -zamrażarka -2 sztuki -lodówka -3 sztuki -piekarnik elektryczny Wyposażenie to Zamawiający udostępni wykonawcy na okres realizacji niniejszego zamówienia. W okresie realizacji zamówienia wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za udostępnione wyposażenie oraz pomieszczenia. W/w pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną przekazane wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego który będzie stanowił integralną część umowy. Pozostałe wyposażenie, w tym naczynia stołowe i sztućce Wykonawca zaopatrzy się we własnym zakresie. Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z Zarządzeniem Nr 211/2012 Wójta Gminy Lubień z dnia 05 grudnia 2012r. w sprawie : ustalenia minimalnych stawek czynszu miesięcznie brutto w złotych za 1 m2 powierzchni lokali użytkowych oraz ustalenia minimalnych stawek brutto czynszu za 1 m2 dzierżawy gruntu rocznie, Wykonawca będzie ponosił koszty związane z czynszem - opłatą za udostępnione pomieszczeń, w których prowadzona jest stołówka szkolna dla uczniów. Zatem cena ta winna być wkalkulowana w cenę ofertową. Informujemy, że zgodnie z w/w zarządzeniem- czynsz za 1 m2 zajętej powierzchni wynosi 2,30 złotych brutto miesięcznie, natomiast czynsz za korzystanie z wyposażenia kuchni wynosi 50,00 złotych brutto miesięcznie. 3. Przygotowując posiłki należy uwzględniać wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Resztki i śmieci pozostałe po wydawaniu posiłków muszą być wywiezione z pomieszczeń stołówki na koszt wykonawcy usługi. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Przede wszystkim Wykonawca musi uwzględnić normy żywienia w przedszkolach oraz następujące zalecenia Zamawiającego: W żywieniu dzieci w wieku przedszkolnym należy stosować dietę lekko strawną. Posiłki gorące powinny być gotowane, duszone, pieczone, sporadycznie smażone. W planowaniu jadłospisu należy uwzględnić konieczność podania na śniadanie dwa razy w tygodniu mleka lub produktów zastępczych tj. ser twarogowy lub ser żółty, raz w tygodniu ryb na śniadanie lub obiad. - posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności, - codziennie musi wystąpić surówka lub warzywa gotowane,- co najmniej 3 razy w tygodniu danie mięsne lub rybne oraz 2 razy w tygodniu do śniadania dodatkiem będą sezonowe owoce lub warzywa (jabłko, marchewka itp.). W sytuacji wyjątkowej spowodowanej czynnikami losowymi co może skutkować nieprzygotowaniem posiłku, Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu suchego prowiantu o wartości ceny obiadu brutto. Zalecane przez Zamawiającego posiłki to: - Śniadanie: pieczywo mieszane z masłem i dodatkami wędliny, past serowych, sera żółtego jajek, lub dżemów; zupy mleczne lub kiełbaski na ciepło. Do picia: herbata, kakao, kawa zbożowa. Kaloryczność śniadania w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok.400 kcal. - Obiad;. ma być posiłkiem mięsnym/rybnym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami. Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Posiłek mogą też stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem i krokiety. Kaloryczność obiadu w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok. 550 kcal. Zupa 250- 300 ml, drugie danie: 150g ziemniaków, ryżu, kaszy lub makaronu +100 g mięsa lub ryby +100 g surówki lub jarzyn gotowanych. Drugie dania typu łazanki, pierogi, gołąbki kluski : 250 g - Podwieczorek: kanapki z różnymi dodatkami, ciasto drożdżowe, kruche lub ucierane, jogurty, napój: herbata, kompot lub sok. Do podwieczorku jako dodatek owoce sezonowe. Kaloryczność podwieczorku w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok 250 kcal. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, ze posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu dwóch tygodni. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z pracownikami Samorządowego Przedszkola w Tenczynie. 5. Wykonawca zobowiązany jest wydawać posiłki w następujących porach dnia: - śniadanie - 8:30 - 9: 00 - obiad - 11:30 - 12:00 - podwieczorek - 14:30 - 14.55 6. Miesięczny jadłospis będzie przedstawiany Dyrektorowi Przedszkola z tygodniowym wyprzedzeniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić odpowiednią liczbę osób, pozostających w stosunku pracy do Wykonawcy, w celu sprawnego i właściwego wywiązania się z umowy. 8. Do obowiązków wykonawcy należy zakup artykułów spożywczych, środków czystości przygotowywanie posiłków, gotowanie, podawanie posiłków, mycie garnków, talerzy, szklanek, sztućców, itp. , utrzymanie w czystości wszystkich przejętych pomieszczeń. Koszty związane z opłatami za czynsz, zużycie prądu, wody, gazu, wywiezienie śmieci i innych nieczystości stałych i płynnych ponosi wykonawca. 9. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem w trakcie okresu dożywiania może ulec zmianie. W przypadku zmiany liczby posiłków, Wykonawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 10.Wykaz dzieci objętych dożywianiem zostanie przekazany przez Dyrektora Przedszkola przed rozpoczęciem dożywiania czyli do dnia 02.09.2013r. 11Zamawiający informuje, że szacunkowa liczba posiłków wydawanych dziennie przedstawia się następująco: 88 śniadań, 53 obiadów pełnych, 5 zup oraz 21 podwieczorków (zamawiający zastrzega, że liczba ta może ulec zmianie). Ponadto informujemy, że liczba dni pracujących w przedszkolu przedstawia się następująco; 81 dni w roku 2013 oraz 124 dni w roku 2014.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkoletenczyn.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach