Przetargi.pl
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim

Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4074300 , fax. 77 4074332
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
    ul. Kilińskiego 1 1
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 77 4074300, fax. 77 4074332
    REGON: 53142192800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 części: 2.1.1 w zakresie części od I do XII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Budowa koncepcji pracy szkoły w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.) 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 7 szkołach ogółem 154 godzin w tym 56 godzin zajęć w formie warsztatów, (7x4 godz. w 2014 r. oraz 7x4 godz. w 2015r.) 28 godzin w formie wykładów tematycznych (7x4godz. w 2015 r.), 42 godzin konsultacji grupowych (7x3 godz. w 2014 r. oraz 7x3 godz. w 2015 r.) 28 godzin konsultacji indywidualnych (7x2 godz. w 2014 r. oraz 7x2 godz. w 2015 r.) Część III - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny internet w 1 szkole ogółem 30 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich w 3 szkołach ogółem 66 godziny w tym 24 godzin zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3x2 godz. w 2014 r. oraz 3x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Rodzice są partnerami szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 3 szkołach ogółem 74 godziny w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3x2 godz. w 2014 r. oraz 3x2 godz. w 2015 r.) Część X - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Ocenianie kształtujące w 4 szkołach ogółem 112 godzin w tym 56 godzin zajęć w formie warsztatów (7x4 godz. w 2014 r. oraz 7 x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4 x 2 godz. w 2014 r. oraz 4 x 2 godz. w 2015 r.) Część XII- Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4 x 2 godz. w 2014 r. oraz 4 x 2 godz. w 2015 r.) 2.1.2. w zakresie części od XIII do XVI: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część X - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły ogółem 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014 r.) Część XIII - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XIV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 3.1. W ramach każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkolenie 3.1.2. współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem sieci w zakresie organizacji spotkań, 3.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego. 3.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 3.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 3.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 3.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 3.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 3.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 3.3. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 3.4. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Krapkowickiego. 3.5. Liczba grup: 29 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy. 3.6. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 742 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 678 godzin - średnio 22 godziny/grupa oraz 64 godziny - 16 godzin/sieć. (4 sieci) 3.7. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 3.8. Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego w jego siedzibie albo w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrapkowicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach