Przetargi.pl
PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w roku szkolnym 2014/2015 procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 2. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Brzeskiego 3. Liczba grup: 27 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy 4. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 654 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 594 godziny - średnio 22 godziny/grupa oraz 15 godzin/sieć. (4 sieci) 5.Organizacja zajęć: w grupach szkoleniowych w okresie od: I. październik - grudzień 2014 r. II. styczeń 2015 r. - maj 2015 r. Dokładne terminy spotkań ustalone zostaną w porozumieniu z Koordynatorem Projektu. 6. Lokalizacja kursu szkolenia: budynek szkoły lub przedszkola właściwy dla danej grupy szkoleniowej. 7. Wykonawca zapewni organizację szkolenia, w tym: opracowanie programu szkolenia zgodnie z tematyką szkoleń, opracowanie materiałów poglądowych i merytorycznych i przekazanie uczestnikom podczas szkoleń , przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń ustalonym z SORE lub Koordynatorem Sieci. przeprowadzenie szkolenia w oparciu o własną kadrę szkoleniową, spełniającą warunki kwalifikacyjne i doświadczenie, prowadzenie ewidencji szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleń i przekazanie jej po zakończeniu szkoleń Zamawiającemu ( w tym listy obecności, opracowane zbiorcze dla każdej placówki ewaluacje końcowe), wydanie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu do 15 maja 2015r., przeprowadzenie szkoleń zgodnie z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POKL, 8. Cel kursu/szkolenia: doskonalenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli. 9. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - 15 października 2014 r. zakończenie - 15 maja 2015 r. 10.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części: w zakresie części od I do XIII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 5 szkołach ogółem 110 godzin w tym 40 godzin zajęć w formie warsztatów, (5x4 godz. w 2014 r. oraz 5x4 godz. w 2015r.) 20 godzin w formie wykładów tematycznych (5x4godz. w 2015 r.), 30 godzin konsultacji grupowych (5x3 godz. w 2014 r. oraz 5x3 godz. w 2015 r.) 20 godzin konsultacji indywidualnych (5x2 godz. w 2014 r. oraz 5x2 godz. w 2015 r.) Część III - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Praca z uczniem młodszym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część X - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 1 szkole i 2 przedszkolach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x 3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4x2 godz. w 2014 r. oraz 4x2 godz. w 2015 r.) Część XII - Ocenianie kształtujące w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) Część XIII - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) w zakresie części od XIV do XVII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część XIV - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVII - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 11.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 11.1.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: 11.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkoleniem 11.1.2.współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem Sieci (KS) w zakresie organizacji spotkań, 11.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego, 11.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 11.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów Sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 11.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 11.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 11.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 11.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 11.3. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 11.4.Świadczenie usługi odbywać się będzie w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie. 11.5.Funkcja eksperta powinna być pełniona przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji eksperta dopuszczalna jest jedynie w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana eksperta wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach