Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 625 601
- Data zamieszczenia: 2019-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
ul. Jagiellońska 107
34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
tel. 182 625 601
REGON: 12245667100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppn
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. oraz od 1.04.2021 r. do 31.10.2021 r., obejmujące w szczególności: • prowadzenie punktu informacyjnego w pawilonie edukacyjnym PPN na przystani w Sromowcach Kątach, • utrzymanie porządku i czystości na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach, B. prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. oraz od 1.04.2021 r. do 31.10.2021 r., obejmujące w szczególności: • prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw w ramach własnej działalności gospodarczej, • utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu, • prowadzenie sanitariatów w pawilonie C. prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. oraz od 1.04.2021 r. do 31.10.2021 r., obejmujące w szczególności: • prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw w ramach własnej działalności gospodarczej, • utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu, • prowadzenie sanitariatów w pawilonie D. prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. , od 1.12.2020 r. do 31.10.2021 r. oraz od 1.12. 2021 r. do 31.03.2022 r. obejmujące w szczególności: • prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw w ramach własnej działalności gospodarczej, • utrzymanie porządku i czystości w pawilonie, jego otoczeniu i wzdłuż Drogi Pienińskiej, • prowadzenie sanitariatów w pawilonie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63513000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości: 2000 zł słownie: dwa tysiące złotych) na ofertę częściową A - obsługa w pawilonie w Sromowcach Kątach oraz 500 zł (słownie: pięćset złotych) na każdą ofertę częściową B, C lub D - obsługa w pawilonie w Sromowcach Niżnych, Hałuszowej lub Szczawnicy. 2. Wadium wnoszone w formie gotówkowej winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001. Wadium należy wpłacić nie później niż do dnia 13 stycznia 2020 r. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż gotówkowa należy składać w oryginale wraz z ofertą. 4. Wadium w akceptowalnej formie musi być złożone w terminie składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a PZP. 6. Jeżeli wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, po pisemnym zawiadomieniu go przez wykonawcę o wycofaniu się z postępowania. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówkowa, zwrot oryginałów dokumentów stanowiących formę wniesienia wadium, nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy przy zachowaniu zasad jak wyżej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. Jeżeli oferent wygrał przetarg na obsługę zwiedzających we więcej niż jednym pawilonie, a następnie odstąpił od podpisania umowy w którejś części zamówienia, wadium na tą część oferty ulega przepadkowi (przykład: oferent wygrywa przetarg w części A,B,C. Podpisuje umowę na część A, ale rezygnuje z części B i C. Skutkiem odstąpienia od podpisania umowy jest przepadek wadium za część B i C tj. 2 x 500 zł). b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oświadczenia wszystkich zgłoszonych przez oferenta osób, że będą prowadziły punkt informacyjny w imieniu oferenta (załącznik nr 5)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego
Dodano: 2020-01-29 - Wybór operatora zarządzającego Centrum Informacji Turystycznej w Kościelisku na lata 2020 - 2021
Dodano: 2019-12-06 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska zamek Czorsztyn
Dodano: 2018-11-15 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska zamek Czorsztyn
Dodano: 2018-10-25 - Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej
Dodano: 2018-02-07 - Wybór operatora zarządzającego Centrum Informacji Turystycznej w Kościelisku - II przetzrg nieograniczony
Dodano: 2017-12-28 - Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego
Dodano: 2017-12-20 - Wybór operatora zarządzającego Centrum Informacji Turystycznej w Kościelisku
Dodano: 2017-12-11 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska zamek Czorsztyn w okresie od 16.12.2016 r. do 15.12.2018 r.
Dodano: 2016-11-16