Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi ruchu turystycznego, sprzątanie i utrzymanie tras turystycznych oraz prowadzenie informacji turystycznej na obszarze Szczelińca Wielkiego

PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Słoneczna 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74/86-61-436 , fax. 74/86-62-097
  • Data zamieszczenia: 2023-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH.
    ul. Słoneczna 31
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74/86-61-436, fax. 74/86-62-097
    REGON: 021783891
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pngs.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi ruchu turystycznego, sprzątanie i utrzymanie tras turystycznych oraz prowadzenie informacji turystycznej na obszarze Szczelińca Wielkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa ruchu turystycznego w Parku Narodowym Gór Stołowych na terenie Szczelińca Wielkiego polegająca na m.in. pobieraniu opłat i wydawaniu biletów wstępu, kontroli biletów zakupionych online, utrzymywaniu czystości na wyznaczonych szlakach i trasach, wynajem oraz obsługę toalet, sprzątanie kładek, monitorowanie niebezpieczeństw, regulowanie intensywności ruchu turystycznego na trasie, udzielaniu informacji turystycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75130000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowelub zdolność kredytową nie mniejszą niż 50 000,00 złotych. Wybrany Wykonawca będzie musiał posiadać polisę OC nakwotę 50 000,00 złotych.zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, żea) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu usług z zakresu obsługi ruchuturystycznego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (dwieście tysięcy zl) brutto łącznie z tego okresu. Za usługi z zakresuobsługi ruchu turystycznego Zamawiający uznaje wszelkie formy świadczeń na rzecz turystów związane z realizacjąpodróży turystycznej, potrzeby transportowe, żywieniowe, noclegowe i inne towarzyszące usługi mające na celu realizacjepodróży podjętej przez turystę; w tym musi wykazać doświadczenie polegająca na sprzedaży biletów online lub kontrolibiletów kupionych online o wartości co najmniej 50 000 zł, z tego okresu.b) Warunek w zakresie potencjału technicznego zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lubbędzie dysponował 1 sztuką agregatu prądotwórczego 230 V o mocy minimum 1500 Watt oraz środkami łącznościzapewniającymi stały kontakt pomiędzy punktem sprzedaży biletów oraz wszystkimi pracownikami Wykonawcy, orazzapewnić łączność między wyznaczonymi pracownikami PNGS a pracownikami wykonawcy.c) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej: 4 osobami, w tym 1 osobą zatrudnioną naumowę o pracę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach