Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi ruchu turystycznego, sprzątanie i utrzymanie tras turystycznych oraz prowadzenie informacji turystycznej na obszarze Błędnych Skał.

PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Słoneczna 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74-86-61-436 , fax. 74-86-62-097
  • Data zamieszczenia: 2023-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH.
    ul. Słoneczna 31
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74-86-61-436, fax. 74-86-62-097
    REGON: 021783891
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pngs.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi ruchu turystycznego, sprzątanie i utrzymanie tras turystycznych oraz prowadzenie informacji turystycznej na obszarze Błędnych Skał.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa ruchu turystycznego w Parku Narodowym Gór Stołowych na terenie Błędnych Skał polegająca m.in. na pobieraniu opłat i wydawaniu biletów wstępu, kontroli biletów zakupionych online, utrzymywaniu czystości na wyznaczonych szlakach i trasach, wynajem oraz obsługa toalet, sprzątaniu kłądek,monitorowaniu niebezpieczeństw, regulowaniu intensywności ruchu turystycznego na trasie, udzielaniu informacji turystycznej oraz regulowaniu ruchu na drodze wewnętrznej, sprzątaniu i utrzymywaniu czystości w toaletach stacjonarnych, obsłudze parkingów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75130000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowelub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100 000,00 złotych. Wybrany Wykonawca będzie musiał posiadać polisę OC nakwotę 50 000,00 złotych.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, żea) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu usług z zakresu obsługi ruchuturystycznego o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto łącznie z tego okresu. Za usługi z zakresu obsługi ruchu turystycznego Zamawiający uznaje wszelkie formy świadczeń na rzecz turystów związane z realizacją podróży turystycznej, potrzeby transportowe, żywieniowe, noclegowe i inne towarzyszące usługi mające na celu realizacje podróży podjętej przezturystę; w tym musi wykazać doświadczenie polegająca na sprzedaży biletów online lub kontroli biletów kupionych online o wartości co najmniej 100 000 zł, z tego okresu.b) Warunek w zakresie potencjału technicznego zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował 2 sztukami agregatami prądotwórczymi 230 V o mocy minimum 1500 Watt każdy oraz środkami łączności zapewniającymi stały kontakt pomiędzy punktami sprzedaży biletów oraz wszystkimi pracownikami Wykonawcy,oraz zapewnić łączność między wyznaczonymi pracownikami PNGS a pracownikami wykonawcyc) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej: 7 osobami, w tym 3 osobami zatrudnionymina umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), w szczególności odpowiedzialnymi za wykonanie, kontrolę jakości i kierowania pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca będzie zobowiązany pracować z wykorzystaniem całego zaoferowanego potencjału osobowego przez cały okres realizacji umowy.Za zgodą Zamawiającego, w uzasadnionych sytuacjach zarówno przed udzieleniem zamówienia jak i trakcie realizacji zamówienia, dopuszcza się możliwość zmian osobowych, po dostarczeniu odpowiednich dokumentów oraz przy spełnieniu określonych do przedmiotowego postępowania wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach