Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi rachunków bankowych Gminy Piła (rachunki jednostek i zakładów budżetowych oraz innych jednostek organizacyjnych w tym utworzonych przez Radę Gminy w okresie trwania umowy). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w złotych, środków na finansowanie projektów i programów realizowanych ze środków Unii Europejskiej i innych ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi (rachunki Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy w tym jednostek organizacyjnych utworzonych przez Radę Gminy w okresie trwania umowy) w zakresie: a) obsługi bieżących rachunków bankowych b) obsługi depozytowych rachunków bankowych c) rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym d) deponowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach O/N e) elektronicznego przyjmowania i realizacji zleceń (oprogramowanie działające w systemie Windows XP). 2. Lokaty (lokaty negocjowane) środków z możliwością zawierania przez Prezydenta Miasta terminowych umów depozytowych z innymi bankami. 3. Rachunek O/N może być otwarty na okres 1 dnia roboczego, będącego dniem otwarcia rachunku bądź na okres obejmujący dzień otwarcia i następujące po nim dni ustawowo wolne od pracy. Odsetki od kwoty O/N naliczane będą na koniec dnia, w którym upływa okres lokaty i wraz z kwotą podstawową przenoszone na rachunek bieżący. Minimalna kwota lokaty wynosi 50.000 PLN; oprocentowanie lokat jednodniowych O/N będzie ustalone w oparciu o stopę procentową WIBiD 1 M. Dla porównania oferty należy przyjąć WIBiD z dnia 30.09.2009r. 4. Na wniosek zamawiającego Bank będzie dokonywać automatycznego przelewu środków z rachunku bieżącego na rachunek lokat O/N na koniec dnia operacyjnego. 5. Środki gromadzone na rachunkach bankowych płatnych na każde żądanie oprocentowane będą w oparciu o WIBiD 1M. Dla porównania oferty należy przyjąć WIBiD z dnia 30.09.2009r. Zmiana wysokości stawki WiBID 1M następować będzie pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca. Zamawiający dopuszcza możliwość kapitalizacji odsetek na koniec każdego kwartału. 6. Dyspozycje przyjmowane będą w godzinach otwarcia Banku, a składane polecenia przelewu będą realizowane w tym samym dniu roboczym do wysokości środków na rachunku bieżącym z uwzględnieniem wpływów bieżących (dziennych) 7. Wyciągi bankowe będą sporządzane do godz. 1000 następnego dnia, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach do godz. 1200 i będą spełniały warunki określone w przepisach (w tym Ordynacji podatkowej - podane daty obciążenia rachunku podatnika) Zamawiający będzie odbierał wyciągi w siedzibie Oddziału Banku. Do wyciągu bankowego będą załączane dowody źródłowe składane w siedzibie (siedzibach) banku i kasie na terenie UM. 8. Bezprowizyjna obsługa bankowo-kasowa w siedzibie Urzędu Miasta Piły wykonywana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu. Bank zapewnia płynność obrotu i bezpieczeństwo środków zgromadzonych w punkcie kasowym. Odprowadzanie nadwyżki środków i zasilania Bank będzie dokonywał bieżąco według potrzeb. Instalację sprzętu, oprogramowanie i serwis w celu obsługi czynności kasowych zapewnia Bank. Bezprowizyjna obsługa dotyczy również czynności bankowych w oddziale/oddziałach banku. 9. Obsługa utargów z parkomatów dotycząca ZDiZ (przeliczenie gotówki dostarczonej do Banku i uznanie rachunku) 10. Świadczenie usług finansowych - współpraca w zakresie konstruowania pakietu usług zabezpieczającego w sposób najbardziej racjonalny potrzeby budżetu Miasta Piły. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie Specyfikacji: (a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie lokat O/N
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
Dodano: 2016-07-12 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Złotów
Dodano: 2016-04-15 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
Dodano: 2015-12-11 - KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU MIASTA I GMINY OSTRORÓG ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2015-11-25 - prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 1.01.2016 do dnia 31.12.2019r
Dodano: 2015-11-13 - Pełna obsługa bankowa wraz z przyznaniem debetu w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000,00 zł oraz przejęcie kredytów inwestycyjnych na okres 3 lat
Dodano: 2015-11-05 - Wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Środa Wielkopolska i jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2016 roku do 31grudnia 2020 roku
Dodano: 2015-10-21 - Obsługa wypłat zasiłków dla bezrobotnych i innych świadczeń wypłacanych osobom uprawnionym na terenie Powiatu Ostrowskiego
Dodano: 2015-05-26 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-03-10 - Obsługa bankowa budżetu Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej
Dodano: 2015-01-27