Urząd Skarbowy Łódź-Widzew ogłasza przetarg
- Adres: 92-312 Łódź, ul. Papiernicza 7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2750962 , fax. 042 2750908
- Data zamieszczenia: 2010-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Łódź-Widzew
ul. Papiernicza 7 7
92-312 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 2750962, fax. 042 2750908
REGON: 47052048000010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uswidzew.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi bankowej Urzędu Skarbowego Łódź - Widzew - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług bankowych na rzecz Zamawiającego, poprzez: 1) Prowadzenie rachunku bankowego Zamawiającego służącego do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych wynikających z zeznań rocznych oraz zwrotu osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym ( z tytułu zmiany stawki VAT na materiały budowlane ) - VZM, polegające na: a) przechowywaniu na wymienionym rachunku środków przekazanych przez Zamawiającego na zwroty, b) wypłacie zwrotów osobom uprawnionym do ich pobrania, c) przekazaniu na wskazany rachunek Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim, środków nie podjętych przez osoby uprawnione do ich otrzymania, po upływie 21. dni od dnia przekazania tych środków przez Zamawiającego. 2) Prowadzenie obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego, w dwóch okienkach kasowych, w dni robocze ( w poniedziałek, środę, czwartek, piątek w godzinach 8:00 - 16:00, we wtorek w godzinach 8:00 - 18:00 ) oraz w inne dni pracy Zamawiającego ( dotychczas były to dwie soboty w pierwszym półroczu ). Obsługa kasowa ( prowadzona w wydzielonym, przeszklonym boksie, usytuowanym na parterze w siedzibie Zamawiającego, o powierzchni 19 m kw. i konstrukcji metalowej, przystosowanym do prowadzenia obsługi w dwóch okienkach ), polega na: a) przyjmowaniu ( bez obciążania wpłacającego ) wpłat gotówkowych w zakresie: - podatek dochodowy od osób fizycznych podmiotów nie prowadzących ksiąg rachunkowych lub księgi przychodów rozchodów: podatek od wynagrodzeń PIT - 4R, PIT - 8AR ( PPR ); zryczałtowany podatek dochodowy od osób duchownych ( PPD ); zryczałtowany podatek dochodowy PIT-28 ( PPE ); karta podatkowa ( KP ); podatek dochodowy od osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej PIT - 36, PIT - 37, PIT - 38, PIT - 39; - podatek od czynności cywilnoprawnych ( PCC ), - podatek od spadków i darowizn ( SD ), - grzywny, mandaty i inne kary pieniężne ( GK, GKP ), - opłata za wykonanie kserokopii dokumentów ( do wysokości 5,00 PLN ), b) przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych, c) dokonywaniu wypłat gotówkowych osobom uprawnionym, z tytułu: - nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych, wynikających z zeznań rocznych, - zmiany stawki VAT na materiały budowlane. Szczegółowy zakres wypłat, polega na: - wypłacie zwrotów osobom uprawnionym, zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego, - przekazaniu do odpowiedniej komórki organizacyjnej Zamawiającego wykazu osób, które nie podjęły zwrotu w terminie 21. dni od dnia przekazania środków na rachunek zwrotów, d) przekazywaniu wpłat, przyjętych w punkcie obsługi kasowej, na odpowiedni rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w NBP, następnego dnia roboczego, e) stosowaniu przy realizacji wszelkich wpłat podatkowych reguł, wzorów i norm prawnych zawartych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie wzoru formularza wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego (Dz. U. Nr 236, poz. 1636) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia przez Wykonawców wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uswidzew.lodz.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu gminy Miasto Radomsko
Dodano: 2016-07-22 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sulejów, w tym jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-07-22 - Przedmiotem zamówienia jest: Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych - bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2016r. do 30.04.2020r..
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bełchatowskiego
Dodano: 2016-02-08 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego w okresie od 01.05.2016r do 30.04.2020r
Dodano: 2016-02-04 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Uniejów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2016-01-12 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-03 - Wybór banku do wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Tomaszowskiego oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-10-21 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca, jednostek organizacyjnych Gminy, samorządowych instytucji kultury w latach 2015 - 2018
Dodano: 2015-05-05 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu powiatu wieruszowskiego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie
Dodano: 2015-02-12