Przetargi.pl
PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ KONT ZAMAWIAJĄCEGO

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 61-704 Poznań, ul. Noskowskiego 12/14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8582091 , fax. 061 8525954
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
    ul. Noskowskiego 12/14 12/14
    61-704 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8582091, fax. 061 8525954
    REGON: 00000000849327
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibch.poznan.pl - zakładka zamówienia publiczne lub www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ KONT ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej kont Zamawiającego. Część zamówienia dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 3.1. Informacje ogólne Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych na dzień 31 grudnia 2013r. produktów i usług bankowych: a) przeciętna miesięczna ilość przelewów krajowych wykonywanych elektronicznie - 5.000 b) wartość oraz ilość wpłat i wypłat gotówkowych: - wartość wpłat i wypłat łącznie 750.000 zł (rocznie) - ilość wpłat - ok. 20.000 miesięcznie - ilość wypłat - ok. 50.000 miesięcznie - ilość wypłat dewizowych - ok. 10.000 euro miesięcznie - ok. 1.000 $ miesięcznie - ok. 5.000 GBP miesięcznie c) liczba wydanych blankietów czekowych - ok. 90 rocznie d) średnia wartość środków utrzymywanych dotychczas na rachunkach bieżących: - rachunki bieżące - ok. 40 mln zł, - rachunki walutowe - 1 mln euro e) liczba wydanych kart płatniczych VISA BUSINESS z indywidualnym limitem wydatków - 8 szt. f) liczba rachunków prowadzonych przez Zamawiającego w PLN (w tym pomocniczych) i walutowych: - liczba rachunków w PLN - 3 - liczba rachunków pomocniczych w PLN - 105 - liczba rachunków walutowych - 10 Dane dotyczące liczby i wartości operacji bankowych opracowane zostały na podstawie danych historycznych za ostatnich 12 miesięcy i przewidywanych potrzeb Zamawiającego. 3.2. Wymagania szczegółowe Przy realizacji usług objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1. W przypadku usług ogólnych: - otwierania bieżących rachunków bankowych Zamawiającego w PLN i w walutach obcych (w szczególności w euro, dolarach amerykańskich), rachunków pomocniczych i wyodrębnionych funduszy celowych - w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego - bez opłat; - prowadzenia bieżących rachunków bankowych Zamawiającego w PLN i w walutach obcych (w szczególności w euro, dolarach amerykańskich), rachunków pomocniczych i wyodrębnionych funduszy celowych - w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego - bez opłat; - otwierania, prowadzenia i zamykania rachunków bankowych w PLN i w walutach obcych, służących do realizacji konkretnych projektów, które są zamykane po ich zakończeniu i rozliczeniu (z możliwością wglądu do rachunków zamkniętych) - bez opłat; - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie - bez opłat; - możliwość zakładania lokat overnight lub terminowych na warunkach negocjowanych z Zamawiającym; - księgowanie, w tym samym dniu, obciążenia rachunku Zamawiającego z tytułu dyspozycji poleceń przelewu, jeżeli przekazano te dyspozycje Wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00, i to zarówno dla zleceń w walucie PLN i w walutach obcych - bez opłat; - wydawanie i obsługa kart płatniczych VISA BUSINESS z indywidualnym limitem wydatków (min 18 szt.); - Wykonawca wystawi, na żądanie Zamawiającego, gwarancje bankowe, informację o zdolności kredytowej Zamawiającego, bądź zaświadczenie o płynności finansowej Zamawiającego; - Wykonawca wyznaczy jednego doradcę do kontaktów z Zamawiającym, doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy - bez opłat; - przyjmowanie wpłat gotówkowych - bez opłat; - dokonywanie wypłat gotówkowych- bez opłat. 2. W przypadku bankowości elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - zapewnienia dostępu do elektronicznego systemu bankowego wraz z dostarczeniem i zainstalowaniem niezbędnego oprogramowania klienckiego i urządzeń dostępu na wskazanej ilości stanowisk (od 2 do 20 stanowisk) przez 24h - bez opłat; - zapewnienia prostego i automatycznego importu zleceń płatniczych (np. przelewy krajowe i zagraniczne) do systemu banku - bez opłat; - zapewnienia możliwości zarządzania informacjami otrzymanymi z banku bezpośrednio w systemie finansowo-księgowym - bez opłat; - oprogramowanie klienckie nie może przechowywać, przetwarzać ani udostępniać żadnych danych poza trwającą sesję łączności z Bankiem. - zainstalowany system nie będzie generował dodatkowych kosztów telekomunikacyjnych., połączenie będzie odbywać się drogą szyfrowanego połączenia internetowego, z użyciem certyfikatów elektronicznych oraz osobistej kontroli dostępu każdego uprawnionego przez Zamawiającego użytkownika, zabezpieczonej kodem PIN o długości minimum 6 znaków alfanumerycznych, a w przypadku zatwierdzenia operacji opartej o karty elektroniczne, tokeny lub urządzenia biometryczne. - w przypadku awarii elektronicznego systemu bankowego Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zleceń w wersji papierowej ( w siedzibie Wykonawcy lub telefonicznie - bez opłat ) - za skutki wejścia do systemu osób nieuprawnionych odpowiedzialność ponosi Wykonawca - przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisy oprogramowania bez pobierania dodatkowych opłat; - przeszkolenie niezbędnej ilości osób, wskazanej przez Zamawiającego, do pracy w systemie bankowości internetowej - bez opłat; - elektroniczny dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach Zamawiającego i ich obrotach - bez opłat; - przegląd przez Zamawiającego historii operacji (w pełnym rozbiciu analitycznym) oraz przegląd operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach Zamawiającego - bez opłat; - tworzenie raportów na podstawie posiadanych przez Zmawiającego danych i możliwość ich wydruku - bez opłat; - nieograniczona możliwość elektronicznego pobierania wyciągów z rachunków bankowych - bez opłat; - nieograniczona możliwość pobierania wyciągów z rachunków bankowych Zamawiającego w formacie MT940 - bez opłat; - możliwość wycofywania przez Zamawiającego operacji wykonania przelewów drogą elektroniczną z datą realizacji w przód - przy czym polecenie takie musi zostać Wykonawcy zgłoszone nie później niż w dniu poprzedzającym dzień realizacji przelewu; - opłaty od przelewów elektronicznych w tym samych banku - bez opłat; - realizacja poleceń przelewów składanych w formie elektronicznej, w PLN i w walutach obcych, w tym również na rachunki w innych bankach krajowych i zagranicznych, i to w tym samym dniu roboczym, z możliwością sprawdzenia aktualnego stanu rachunku bankowego; - realizacja poleceń przelewów elektronicznych pomiędzy rachunkami Zamawiającego, prowadzonymi przez Wykonawcę - bez opłat; - zapewnienie przez Wykonawcę stałej telefonicznej i mailowej, tj. w dni robocze co najmniej w godzinach 8:00-17:00 konsultacji i informacji o bankowości elektronicznej dotyczącej rachunków Zamawiającego, np. poprzez udzielanie informacji o stanie rachunku, operacjach na rachunku, stałą obserwację obrotów, czy stanu środków na rachunkach Zamawiającego; - umożliwianie Zamawiającemu drogą elektroniczną przeglądu tabeli prowizji i opłat, tabeli oddziałów, bieżących informacji o kursach walut, stawkach WIBOR, z możliwością ich wydruku - bez opłat; - zapewnienie, że w dniu uznania rachunku Zamawiającego jakąkolwiek kwotą środków, kwota ta zwiększy saldo środków do wypłaty oraz powiększy saldo, od którego naliczane będą odsetki, - możliwość wglądu w historię rachunków z możliwością wydruku potwierdzeń przez okres min 2 lat po wygaśnięciu umowy, dla minimum dwóch upoważnionych pracowników Zamawiającego - bez opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibch.poznan.pl - zakładka zamówienia publiczne lub www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach