Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Osiecznica i jednostek organizacyjnych gminy

Gmina Osiecznica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-724 Osiecznica, ul. Lubańska 43
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731 , fax. (075) 73 12 148
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiecznica
    ul. Lubańska 43 43
    59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie
    tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731, fax. (075) 73 12 148
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://osiecznica.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Osiecznica i jednostek organizacyjnych gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Osiecznica i jednostek organizacyjnych objętych budżetem gminy zaliczanych do sektora finansów publicznych tj; 1) Zespołu Szkół w Osiecznicy, ul. Lubańska 35, 59 - 724 Osiecznica, 2) Zespołu Szkół w Świętoszowie, ul. Szkolna 10, 59 - 726 Świętoszów, 3) Szkoły Podstawowej w Ławszowej, Ławszowa nr 82, 59 - 724 Osiecznica, 4) Szkoły Podstawowej w Parowej, Parowa nr 63, 59 - 724 Osiecznica, 5) Szkoły Podstawowej w Tomisławiu, Tomisław nr 62, 59 - 724 Osiecznica, 6) Gminnego Przedszkola w Osiecznicy ul. Lubańska 53, 59 - 724 Osiecznica, 7) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osiecznicy, ul. Lubańska 43, 59 - 724 Osiecznica,, 8) Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Osiecznicy ul. Lubańska 29B, 59 - 724 Osiecznica, 9) Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Osiecznicy, ul. Lubańska 29B, 59 - 724 Osiecznica. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzić będzie: 1) Bezpłatne otwarcie rachunków bieżących (podstawowych) i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych, 2) Prowadzenie rachunków bieżących (podstawowych) i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych, 3) Bezpłatna obsługa kasowa w zakresie przyjmowania wpłat w punkcie zlokalizowanym w centrum miejscowości Osiecznica, 4) Dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków budżetu gminy w zakresie wypłaty stypendium dla uczniów oraz sporadycznie (maksymalnie dwa razy w roku inne wypłaty gotówkowe) w siedzibie Urzędu Gminy w Osiecznicy ul. Lubańska 43, 5) Realizacja wypłat na podstawie czeków gotówkowych w siedzibie banku (oddziale, filii, punkcie kasowym) odległej nie więcej niż 20 kilometrów od miejscowości Osiecznica, 6) Wydawanie blankietów czekowych, 7) Dokonywanie bezpłatnych przelewów wewnętrznych, 8) Dokonywanie przelewów do innych banków, 9) Automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku budżetu gminy na rachunku lokat typu overnight, 10) Sporządzanie wyciągów bankowych lub umożliwienie wydruku w systemie bankowości elektronicznej, na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji wraz z dokumentacją/zapisem umożliwiającą/cym prawidłową kwalifikację dowodu, tj. wskazaniem kontrahenta, tytułu wpłaty/wypłaty, kwoty operacji, 11) Niezwłoczne wydawanie zaświadczeń przez bank na wniosek posiadacza rachunku, 12) Obciążanie kosztami obsługi bankowej rachunków wskazanych przez Zamawiającego, 13) Kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach na koniec każdego kwartału, na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego, 14) Uruchomienie i aktualizowanie swoim staraniem i na swój koszt systemu łączności elektronicznej gminy jednostek organizacyjnych z bankiem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsług systemu. 15) Doradztwo finansowe. W przypadku gdy wykonawca nie posiada placówki na terenie Gminy Osiecznica, Wykonawca- Bank otworzy punkt kasowy (filie, oddział, agencję lub inną formę organizacyjną zapewniającą przyjmowanie wpłat gotówkowych na rzecz gminy i jej jednostek organizacyjnych) w miejscowości Osiecznica lub złoży oświadczenie w składanej ofercie, i w terminie do 02.01.2010r. na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Osiecznica otworzy punkt kasowy swojego banku zapewniający pełna obsługę kasową Gminy i jednostek organizacyjnych. Do momentu otworzenia oddziału, filii, lub punktu kasowego bank zagwarantuje codzienna obsługę budżetu Gminy na terenie miejscowości Osiecznica i zapewni możliwość przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Gminy Osiecznica lub jednostek organizacyjnych. W przypadku niespełnienia tego warunku zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy. IV.4. Wykonawca zawrze indywidualne umowy z jednostkami organizacyjnymi Gminy na warunkach określonych w SIWZ oraz ofercie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r., nr 72, poz. 665 z pózn. zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 8.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami), dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998 r. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. g) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość marży od oprocentowania środków i zarządzania środkami na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htp://osiecznica.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach