Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Borne Sulinowo i podległych jednostek organizacyjnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 734 125 , fax. 943 734 133
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6
    78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 734 125, fax. 943 734 133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Borne Sulinowo i podległych jednostek organizacyjnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Borne Sulinowo oraz podległych jednostek organizacyjnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym. Zamówienie obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w następujących jednostkach: a. Urząd Miejski w Bornem Sulinowie, Al. Niepodległości 6 (1 podstawowy, OBECNIE 9 pomocniczych), b. Szkoła Podstawowa w Bornem Sulinowie, ul. Chrobrego 25 (1 podstawowy, OBECNIE 2 pomocnicze), c. Liceum Ogólnokształcące w Bornem Sulinowie, Al. Niepodległości 24 (1 podstawowy, OBECNIE 3 pomocnicze), d. Szkoła Podstawowa w Łubowie, ul. Zakątna 10 (1 podstawowy, OBECNIE 3 pomocnicze), e. Szkoła Podstawowa w Juchowie (1 podstawowy, OBECNIE 2 pomocnicze), f. Szkoła Podstawowa w Jeleniu (1 podstawowy, OBECNIE 1 pomocniczy), g. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie, ul. Lipowa 6 (1 podstawowy, OBECNIE 5 pomocniczych), h. Środowiskowy Dom Samopomocy w Bornem Sulinowie, ul. Targowa 5 (1 podstawowy, OBECNIE 1 pomocniczy). 2) Prowadzenie obsługi płatności masowych dla Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i podatków lokalnych, kierowanych na rachunek rozliczeniowy Klienta poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności. 3) Dokonywanie przeksięgowywania sald z rachunków do obsługi płatności masowych na koniec każdego dnia na rachunek podstawowy Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie. 4) Realizacje poleceń przelewu. 5) Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 6) Dokonywanie wypłat gotówkowych. 7) Prowadzenie usługi auto wypłaty dla MGOPS w Bornem Sulinowie. 8) Prowadzenie usług bankowości elektronicznej. 9) Potwierdzanie salda na każdy dzień roboczy. 10) Generowanie i udostępnianie wyciągów bankowych w ramach usług bankowości elektronicznej po każdym dniu, w którym miały miejsce operacje na rachunku bankowym. 11) Prowadzenie punktu obsługi kasowej na terenie miasta Borne Sulinowo, zapewniającego pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. 12) Uruchomienie odnawialnego kredytu w rachunku bankowym prowadzonym dla budżetu Gminy Borne Sulinowo w wysokości określonej corocznie uchwałą budżetową z przeznaczeniem na pokrycie występującego w trakcie roku budżetowego przejściowego deficytu. 2. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenie rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych. 3. Zapłata za rachunki Gminy pokrywana będzie przez Urząd Miejski w Bornem Sulinowie, a za rachunki jednostek organizacyjnych przez te jednostki organizacyjne. 4. Wykonawca zobowiąże się, w przypadku nieposiadania oddziału, filii lub punktu kasowego na terenie miasta Borne Sulinowo do utworzenia w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy oddziału, filii lub punktu kasowego. Do momentu utworzenia placówki Wykonawca zagwarantuje możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Średnioroczna ilość przelewów wychodzących zewnętrznych – 4 800 szt. 2) Średnioroczna ilość wypłat gotówkowych na podstawie czeków - 225 szt. 3) Średnioroczna ilość wypłat gotówkowych na podstawie list płac – 329 szt. 4) Średnioroczna wartość wypłaconych świadczeń w gotówce - 1 271 817 zł 5) Średnioroczna ilość wypłaconych świadczeń w gotówce – 2 250 szt. 6) Średnioroczna wartość wypłaconych świadczeń przelewami – 8 992 959 zł 7) Średnioroczna ilość wypłaconych świadczeń przelewami – 14 626 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach